Liigapörssi 2006/2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Siis en oo missää pakkiksen kimpassa, vaan yhen kaverin. Pistä tunnukset nii liityn tähä

Ok. Battleaxe peri Raipat:n paikan.

Pientä tutkimustyötä suoritettu...

jpval on ainakin aikonut pistää toisen kimpan pystyyn, joten sinne suuntaan kysymyksiä niiden osalta jotka ei tähän kimppaan mahdu.

Ja Ricu, kohtis ja loops on joskus aikoinaan ilmoittautuneet toisellekin kierrokselle. Saisko varmistuksen asiaan kiits. Riculle ja rantapantterille laitoin privalla kyselyn, mutta kohtikselle ja loopsille ei pysty laittaa privaa (ei vippejä).

Jos vielä mahtuu niin pistä mailia.. loopsboobs@hotmail.com

Done.

BadHair sanoi:
1. Neuvostoliitto
2. BadHair

3. Ricu
4. battleaxe
5. JyrkiL
6. arpa80
7. Jusushi
8. Juupeli82
9. toni_88
10. Keiko-
11. Blok-II
12. Colin
13. kisskiss
14. kaNi-
15. Mike

16. rantapantteri
17. Dremo
18. loops

19. jartsu81
20. kohtis

Kohtis olisi ilmeisesti ainakin tulossa. Pientä varmistusta vaille. Ricu ja rantapantteri edelleen vähän hakusessa. Mikäs tapaus tämä jartsu81 on? En mä löytänyt tuommoista nickiä ollenkaan.

Kohtis mukana.

Kakkoskimpassa ei oo tällä hetkellä kun kolme joukkuetta. Jos ei ilmoittaudu enempää joukkueita tuohon ykköskimppaan niin pistä badhair mulle mailina jpval(miukumauku)luukku.com tunnarit. Pistän ne sit ilmoituksena kimpan viestiosioon. Minä (Maamiesseura) ja Pohjosen jyrä on varmasti vaihtamassa kimppaa ja eiköhän se Länkihöpökin vaihda.
Ja eiköhän ne kaikki halukkaat oo ilmoittautunut klo 16 mennessä.

Kakkoskimpassa ei oo tällä hetkellä kun kolme joukkuetta. Jos ei ilmoittaudu enempää joukkueita tuohon ykköskimppaan niin pistä badhair mulle mailina jpval(miukumauku)luukku.com tunnarit. Pistän ne sit ilmoituksena kimpan viestiosioon. Minä (Maamiesseura) ja Pohjosen jyrä on varmasti vaihtamassa kimppaa ja eiköhän se Länkihöpökin vaihda.
Ja eiköhän ne kaikki halukkaat oo ilmoittautunut klo 16 mennessä.

Ok, katsotaan mitä Ricu&kumpp. suunnittelee. Ainakin Lil´J ja zuhi oli kiinnostuneita "kakkoskimpasta", joten luultavasti siihenkin tulisi joukkueita ihan hyvin. Ja pari sivua taaksepäin muistaakseni ainakin Vargas kyseli kans tunnareita. Art2 taitaa olla listassa ensimmäisenä tähän ekaan kimppaan, jos joku alkuperäisistä vielä peruu osallistumisensa.

Originally Posted by BadHair
1. Neuvostoliitto
2. BadHair
3. Ricu
4. battleaxe
5. JyrkiL
6. arpa80
7. Jusushi
8. Juupeli82
9. toni_88
10. Keiko-
11. Blok-II
12. Colin
13. kisskiss
14. kaNi-
15. Mike

16. rantapantteri
17. Dremo
18. loops

19. jartsu81
20. kohtis

Riculle pistetty tunnarit, joten kaksi paikkaa enää vapaana joista toinen varattu Art2:lle (jos rp tai jartsu81 jää pois). Seuraillaan vielä tilannetta.

Riculle pistetty tunnarit, joten kaksi paikkaa enää vapaana joista toinen varattu Art2:lle (jos rp tai jartsu81 jää pois). Seuraillaan vielä tilannetta.

Ok, katsotaan mitä Ricu&kumpp. suunnittelee. Ainakin Lil´J ja zuhi oli kiinnostuneita "kakkoskimpasta", joten luultavasti siihenkin tulisi joukkueita ihan hyvin. Ja pari sivua taaksepäin muistaakseni ainakin Vargas kyseli kans tunnareita. Art2 taitaa olla listassa ensimmäisenä tähän ekaan kimppaan, jos joku alkuperäisistä vielä peruu osallistumisensa.

Meikä ois tosiaan myös tyrkyllä kimppaan. Tunnuksia vois pistäää serieb(ä)luukku.com

Nuo zuhin postit tähän ketjuun kirjoittin minä vahingossa, en hoksannut etten ollut omalla koneella ja meni toisen nickillä nuo :nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
J@rnohan vois tulla tuohon meidän kimppaan ku on perustanutkin sen alunperin.. Mikä sen ykköskimpan nimeksi nyt sitten tuli? Team Pakkis?

J@rnohan vois tulla tuohon meidän kimppaan ku on perustanutkin sen alunperin.. Mikä sen ykköskimpan nimeksi nyt sitten tuli? Team Pakkis?

Pakkotoisto

Jaa, mikä mielikuvitus... :D

Art2:lle pistetty tunnarit, jartsu81:ltä peritty paikka.

Rantapantteria odotellaan vielä hetkinen.

Siellä taitaa olla Lil´J ensimmäisenä listassa. Joko olet liittynyt johonkin toiseen kimppaan? Jos et, niin jonnekkin puoleen päivään venaillaan Pantteriä ja jos ei kuulu mitään, niin pistä sulle privalla tunnarit. Ok?

Loput saa sitten halutessaan varmaan jpvalilta tunnarit siihen "kakkoskimppaan".

Nyt näytti olevan 14 joukkuetta rekkautuneena. Käykäähän pistämässä tiimit kasaan. Tänään alkaa.

Siellä taitaa olla Lil´J ensimmäisenä listassa. Joko olet liittynyt johonkin toiseen kimppaan? Jos et, niin jonnekkin puoleen päivään venaillaan Pantteriä ja jos ei kuulu mitään, niin pistä sulle privalla tunnarit. Ok?

Laitan Lil´J:lle nyt tunnarit. Rantapantteri mahtuu varmaan halutessaan sitten tuohon toiseen kimppaan.

Nyt sitten pitäisi mun laskujen mukaan olla 20 kasassa. Tai ainakin tunnarit on laitettu. Heti kun kaikilta on tiimi läjässä, niin vaihdan salasanan.

1. Neuvostoliitto
2. BadHair
3. Ricu
4. battleaxe
5. JyrkiL
6. arpa80
7. Jusushi
8. Juupeli82
9. toni_88
10. Keiko-
11. Blok-II
12. Colin
13. kisskiss
14. kaNi-
15. Mike
16. Lil´J
17. Dremo
18. loops
19. Art2
20. kohtis

Ei oo tunnarit vielä löytänyt perille.

janip-(a)hotmail.com

Liigapörssin haastehärveli sanoo, että osoite ei kelpaa...?
Lähetin omasta meilistä, tuliko perille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom