Liigapörssi 2006/2007

Vitun Lindgren runkuttaa jossain Dallasissa, vaihtoon meni niin että heilahti. 3 ottelua ilman laituria.

Kikkarapää Ipan ykkösen keskellä illan Sajba-matsissa :D

Ja tilannetta viiden kierroksen jälkeen pakkiksen kakkoskimpassa..

1 (1) Länkihöpö 338
2 (2) Maamiesseura 303
3 (4) PeräkammarinPojat Oyj 210
4 (3) Pohjosen jyrä 190
5 (5) Liito-oravat 104

Mulla on nyt 231 pistettä ja oon meidän kimpan ykkösenä!
Heh, lauantai-aamuna oli vaihtoehtoina ottaa Marko Kivenmäki tai Stephen Guolla. Minä tietty otin Kivenmäen ku se oli kalliinpi, ettei vaan jäänyt yhtään ylimääräistä rahaa tuhlaamatta :D No, nyt kolmesta pelistä Kivenmäki on kerännyt 8 pistettä ja Guolla 38! Tämmöistä tämä aina on.

Mulla valahti löysä lahkeeseen ja menin ostamaa isolla kädella Hifkin ukkoja. Tästä se alamäki alkaa :D

Kierroksen paras nousu: AV Lämpöeriste OY sijalta 12->3. Sopivasti hankin eilisen peleihin Jyri Marttisen, Mika Pyörälän ja Kim Hirson. 12 pinnaa kärjestä.
Tietääkö joku miten paha toi Hyvös-Hanneksen loukkaantuminen on?

Tietääkö joku miten paha toi Hyvös-Hanneksen loukkaantuminen on?

Luultavasti kukaan ei saa sitä tietää jos Kärpät toimii samalla tavalla kuin viime kevään finaaleissa Bäcströmin kanssa. Hieman olisi houkutellut tempaista Kärppien ykkösketju seuraavaan Kalpa-matsiin. Kalpa imutellut kahdessa viime pelissä 15 maalia ja Kärppä-pelin jälkeen varmasti yli 20 :D

Pakkohan se Murphy tuonne puolustuksen lukoks hankkia ku äijä naputtelee kammo pisteitä.. Hintaa pirukseen mut onneks Kuhta-> Pyörälään kaupasta jäi kahisevaa :)
Vaihdot uhkaa loppua jo tässä kohtaa jaksoa :(

Hieman olisi houkutellut tempaista Kärppien ykkösketju seuraavaan Kalpa-matsiin. Kalpa imutellut kahdessa viime pelissä 15 maalia ja Kärppä-pelin jälkeen varmasti yli 20 :D

Viuhkola-Pyörälä-Mikkola setti onneksi löytyy omasta takaa.
Noin tuhatta pinnaa odotan seuraavalta kierrokselta...

nimim. Totaalista romahdusta odottaen :jahas:

Luultavasti kukaan ei saa sitä tietää jos Kärpät toimii samalla tavalla kuin viime kevään finaaleissa Bäcströmin kanssa. Hieman olisi houkutellut tempaista Kärppien ykkösketju seuraavaan Kalpa-matsiin. Kalpa imutellut kahdessa viime pelissä 15 maalia ja Kärppä-pelin jälkeen varmasti yli 20 :D

Vaikka KalPa onkin suosikkiporukka niin annan vihjeentulosvetoon: 7,8,9,10 - 0

paniikkinappulaa hakattu urakalla :hyper:

Koskas tää eka jakso loppuu?

Ei saatana mee nyt hyvin. Kaikki miehet kentällä: 0+0 eikä ees yhtään kaksiminuuttista. Kivenmäki 10min. sukeltamisesta. Stna!

Taitaa ens kierrokselle vaihtua koko kentällinen. Ainoastaan maalivahti Wallinheimo on ollut mies paikallaan.

Back
Ylös Bottom