Liigapörssi 2006/2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Neuvostoliitto

Pertti
VIP
Ikä
47
Lätkäkausi alkaa 14.9. ja pakkiksen mestari liigapörssissä täytyy tänä vuonna ratkaista koko kauden ajalta. Viime kaudella taisi pakkiskimppa olla vasta viimeisellä jaksolla joten nyt voitaisi ottaa heti kauden alusta vaikka pienellä panoksella? Jos jengiä tulee enemmän kuin yhteen kimppaan mahtuu niin tehdään useampi kimppa ja päivitetään tähän threadiin tulokset. Sana vapaa!

http://www.liigaporssi.fi/

Näin se pääpiirteittäin meni viime kaudella. Pakkiksen kimppa oli suht hyvällä sijalla kimppasarjassa.

-lätkäkausi jaettu 5 jaksoon, kunkin jakson jälkeen pisteet nollataan
-2 miljoonaa euroa yhden kentällisen + maalivahdin hankintaan
-11 vaihtoa/jakso perusmaksulla (taisi olla jotain 2e)
-lisävaihtoja (3kpl) saa tilattua tekstiviestillä, max 20 vaihtoa
-pelaajien pisteet lasketaan maaleista, syötöistä, laukauksista, jäähyistä, torjunnoista jne..
-pelaajien arvo kasvaa tai laskee pisteiden/ostojen mukaan
-vartti ennen peliä peli vaihdot menee kiinni ja avautuu taas peli-iltana 23.00 maissa pistepäivityksen jälkeen
-yksi henkilö perustaa kimpan ja on sen "moderaattori" ja antaa tunnuksia kimppaan halukkaille, taisi olla 20hlö/kimppa maksimi

Kaipa sitä vois olla messissä, jos tollanen pistetään pystyyn.

Tulokset:

1. BadHair 658
2. Jusushi 652
3. Rantapantteri 638
4. cccp@pakkis 634
5. Dremo 613
6. hyrre 588
7. Juupeli82 588
8. Goldberg 546
9. OzMa´s TeAm 541
10. Golden Star 479
11. Pesa69 477
12. Lostedt 61# 437
13. Ricu 426
14. Platin 393

Oma voittoni kusi kierroksille 11 ja 13 joilla esim. Badhair nappasi yhteensä 56p enemmän. Ensi vuonna uudestaan koko kauden kestävä Pakkotoisto Grand Champion liigapörssi.:thumbs:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1047209&postcount=48

Pakkohan se on osallistua, kun tuo viime keväinen meni sen verran komeasti...
:D

Hahaa, älä luulekkaan että se toistuu ;)

Nyt pitäisi varmaan uhota hirveesti, mutta en taida uskaltaa... Kalahtaa vielä omaan nilkkaan. :)

Mut voitan mä silti. :whip:

Milloinhan tuo aukeaa taas? Kuka haluaa perustaa pakkiskimpan? Mike voisi lahjoittaa palkinnoksi jotain..eikö niin?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
8.9. se sitten aukeaa taas. Kuka perustaa pakkiskimpan? Mä olen vapaaehtoinen :D

8.9. se sitten aukeaa taas. Kuka perustaa pakkiskimpan? Mä olen vapaaehtoinen :D

Mä ehdotan, että Neuvostoliitto perustaa. :)

Minulle voi samantien laittaa tunnareita privaan, kun kimppakivat kasassa.

Peli auki. Perustin kimpan ja tunnarit saa privalla pyytämällä niitä tässä ketjussa. BadHair ja Ricu, tunnarit privassa..

Onkos jostain panoksesta päätetty?

Mike lupaili että Prowheytä palkinnoksi voittajalle. Pitää vielä päättää että miten voittaja selviää. Jos esim. joku haluaa mukaan vasta myöhemmillä jaksoilla niin olisiko hän poissa voittokamppailusta automaattisesti? Eli kauden jälkeen laitettaisi kaikilla jaksoilla mukana olleiden pisteet viivan alle ja suurin pistemäärä voittaisi?

Helposti mahtuu. Tunnarit lähteneet näille:

1.Neuvostoliitto
2. BadHair
3. Ricu
4. Raipat
5. JyrkiL

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom