Liian suuret painot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MJS
  • Aloitettu Aloitettu

MJS

Onko aivan normaalia, että salilla liikettä tehdessä menevät kylmät väreet? Kun olen parina viime kertana tehnyt alataljavetoa, niin vetovaiheessa menee kehon läpi kylmä puistatus. Käytän alataljassa sellaisia painoja, että joudun "jopa" hieman puhaltelemaan samalla.
Normaalisti muissa liikkeissä mun painot on vähän kevyemmät eli ns. akkojen painot, joilla saa tehtyy semmoset 15 toistoo. Mulla on kyllä ollut HIEMAN taukoa salilla käymisestä, niin että voiko kysymys olla vaan siitä ettei keho ole tottunut rasitukseen pitkään aikaan?

Kyllä mulla on joskus jopa näkynyt tähtiä ja silmissä on mustennut. Ja huimannut on myös. Ja puhalluttaa sarjan aikana...
Ei liene vaarallista. Kylmistä väreistä en kyllä muista kenenkään raportoineen. SAattaahan se jotenkin liittyä lihasten hermotukseen.

Enpä muista varsinaisia kylmiä väreitä, mutta todellakin puhalluttaa ja tähtiä saattaa (kuuluukin :D) näkyä kunnon jalkasarjan jälkeen. En usko että kylmät väreet ovat vaarallisia, mutta varmaan itse tiedät parhaiten - jos tuntuu todella pahalta kannattanee höllätä hieman.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom