Liian isot lihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DOMS man
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta onko kenelläkään joku lihasryhmä kasvanut omasta mielestä tarpeettoman paljon niin että on tieten tahtoen vähentänyt tai jopa lopettanut sen treenaamisen, vaikka intoa riittäisikin.

Vai onko niin ettei lihas voi koskaan olla liian iso?

Mulla oli valmiiksi jo tarpeeks (liian) lihaisa perse ennen kuin aloin treenaamaan kunnolla, joten vähensin ja muutin kyykkäys ja prässitreeniä enemmän voimahakuiseksi -> lyhyemmät sarjat, isommat painot ja välillä ei ollenkaan. Rupes nimittäin kasvaa entisestään... Yritän sitten saada kompensaatiota jalkatreeniin vetämällä aika maksimeilla reiden ojennus, koukistus ja pohjelaitteilla. Jos jollain on muuten tähän "vaivaan" vinkkejä niin pistäkööt vaan rohkeasti.

Ei se sinänsä haittaa että takapuoli kasvaa, mutta tulis nyt ensin muualle sitä lihaa samassa suhteessa.

Originally posted by Marcel
Jos jollain on muuten tähän "vaivaan" vinkkejä niin pistäkööt vaan rohkeasti.

Ei se sinänsä haittaa että takapuoli kasvaa, mutta tulis nyt ensin muualle sitä lihaa samassa suhteessa.

Itselläni (ja tuntuu olevan muutamilla muillakin tuntemillani punttaajilla) sama ongelma, eli perse kasvaa suhteettoman kovaa vauhtia etureisiin nähden. Itse jätin kyykyn pois ja otin puhtaammat prässitreenit tilalle, katsotaan onko apua. Myös etukäteisväsytystä reisiojentajalaitteessa olen kokeillut, sillä tavalla sain etureidet kovaan pumppiin ilman suurempaa persepumppia.

Originally posted by jjylonen
Tämä voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta onko kenelläkään joku lihasryhmä kasvanut omasta mielestä tarpeettoman paljon niin että on tieten tahtoen vähentänyt tai jopa lopettanut sen treenaamisen, vaikka intoa riittäisikin.

Jep, mun epäkkäät. Jengi luulee et jännitän niitä aina ja niistä saakin kuulla
jatkuvasti "Mihin sun kaula on hävinnyt" jne...

mulle tohtorisetä aikoinaan totesi kun valittelin jatkuvia jalkasärkyjä (penikat leikattu molemmista jaloista, vasemmasta kahdesti) että älä poika enää treenaa jalkoja kovaa, koska sun nivelet ei kestä enää yhtään isompia lihaksia.Aika erikoinen kommentti...

Re: Re: Liian isot lihakset

Originally posted by PsychoPred
Jep, mun epäkkäät. Jengi luulee et jännitän niitä aina ja niistä saakin kuulla
jatkuvasti "Mihin sun kaula on hävinnyt" jne...

Itse en treenaa epäkkäitä ollenkaan erikseen, koska ne ovat pysyneet muun kehon mukana muutenkin. Suhteessa liian isot trapsit OVAT tyhmän näköiset, samoin kuin kentauritakamus. Eipä tule äkkiä mieleen muita lihaksia, joiden ylikehittyneisyys olisi erityisen epätoivottavaa. Paitsi ehkä sternocleidomastoideus ja naaman lihakset.

Originally posted by jjylonen

No, mulla ainakin hauis / ojentaja on aivan ylikehittynyt ja rintakehä on ehken jopa liian massiivinen. Myöskin sixpackia pitää alkaa jo rajoittamaan.
:worship:

joo mulla on liian isot vatsalihakset..ei näy edes munaskukkelit kun se kumpu lyllyy on siinä edessä=)

yksi "lihas" vielä unohtui listalta

Originally posted by Make
No, mulla ainakin hauis / ojentaja on aivan ylikehittynyt ja rintakehä on ehken jopa liian massiivinen. Myöskin sixpackia pitää alkaa jo rajoittamaan.
:worship:

Ei varsinainen lihas, mutta penikseni on myös valtava.:blow:

Originally posted by Andy_T
http://www.demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=7&id=263785

Pahoittelen. Oli pakko linkittää kun sopi threadiin. Hulluja juttuja.

myös hyberin viesti on hauskaa luettavaa:
Hyber viesti 4 / 10
03.7. 23:57:55

lihakset ei koskaa näytä tyhmiltä!!!! paitsi okei ne hirveet bodarit siis ne oikeet pullistelijat jotka kilpailee vahvuudesta..mut niin..oo ylpee niistä!!!! mä ainakin oon omistani =)

:david:

Demi rules... BUHAHAHAAAA.... Kyllä vähä liian isot trapsit rulettaa!! Liian isoista lihaksista tuli mieleen et yks frendi kenen kanssa treenasin lopetti kun se oli mielstään tarpeeksi iso eikä halunnut enään kasvaa.... Vieläkin tekisi mieli lyödä:evil:

Ensinnäkin koskaan ei voi olla liikaa lihasta (eikä edes tarpeeksi). Toisekseen tämän hyttysen lihakset ovat todella, todella minimaaliset.
Kuitenkin epäkkäistä (joita treenasin salilla viimeksi noin 6 vuotta sitten) kelpaisi pienempikin malli eikä persuksenkaan tarvitsisi ihan välttämättä muistuttaa rantapalloa.

Itselläni on ajoittain kehittynyt joku lihasryhmä edelle muita ja se ei välttämättä näytä niin hyvältä. Noin kolme vuotta sitten oli rintalihakset muuta kroppaa edellä mikä on naurettavan näköistä... Nykyään minulla on etureidet kovassa kunnossa kun taas muu alakroppa tarvitsisi lisää ruutia.. kyykyt otan hyvin pystyssä, käyttäen jalkoja paljon. Myös takareisiin pitäisi keskittyä.

Minua vaivaa lähinnä sisäreisien "turpoaminen". Haittaa liikkumista eteenkin kesällä kun on kuuma. Sisäreidet hankaavat toisiaan vasten ja kun ne vielä hieman hikoaa, niin vähitellen menee haaroista iho vereslihalle ja on pirullisen tuntoinen...

Originally posted by Ämmbee
Itselläni on ajoittain kehittynyt joku lihasryhmä edelle muita ja se ei välttämättä näytä niin hyvältä. Noin kolme vuotta sitten oli rintalihakset muuta kroppaa edellä mikä on naurettavan näköistä... Nykyään minulla on etureidet kovassa kunnossa kun taas muu alakroppa tarvitsisi lisää ruutia.. kyykyt otan hyvin pystyssä, käyttäen jalkoja paljon. Myös takareisiin pitäisi keskittyä.

Mulla oli myös nuorempana "ongelma" kohta rintalihakset. Ylä-asteella sai kuulla, että kato äijällä on isommat rinnat kuin tolla muijalla. Ja totakin isommat ja tota ja tota jne.
Eräs tyyppikin sanoi, että treenaa jotain muutakin kuin penkkiä välillä. Itseasiassa en edes silloin treenannut tavallista penkkiä juuri ollenkaan vaan painopiste oli muissa liikkeissä.

Originally posted by Raven
Mulla oli myös nuorempana "ongelma" kohta rintalihakset. Ylä-asteella sai kuulla, että kato äijällä on isommat rinnat kuin tolla muijalla. Ja totakin isommat ja tota ja tota jne.
Eräs tyyppikin sanoi, että treenaa jotain muutakin kuin penkkiä välillä. Itseasiassa en edes silloin treenannut tavallista penkkiä juuri ollenkaan vaan painopiste oli muissa liikkeissä.

vaiha sun pecsit mun trapseihin (ne o katossa meinaan) :evil:

Back
Ylös Bottom