Elikkäs nyt olen noin 3,5vko vetänyt ketodieettiä salilla olen käynyt 3 kertaa viikossa + 1 kerta matsaamista erikseen sekä olen yrittänyt käydä puntin jälkeen mahdollisimman paljon matsia ottamassa/säkkiä pieksämässä sekä vielä tämän lisäksi jaan postia 2 kertaa viikossa josta tulee noin 2-2,5h porrasjuoksua ja pyöräilyä pitkin päivää. Ruokailut olen ottanut ~3h välein ja ruuaksi tietty kalaa, kanaa, lihaa ~200g tai esim munakas/raejuusto/protsku drinkki jne. Mutta nyt alkaa jo ihmetyttämään että mitäs helvettiä. Eli tilanne on se että paino tippui ensimmäisten 10pvä:n aikana noin 7-8kg sitten seuraaviin 10 päivään ei ollenkaan sitten yht´äkkiä paino tippui taas 2-3kg parissa päivässä jonka jälkeen nyt noin 5 päivää myöhemmin paino onkin noussut jo korkeammaksi kuin edellisessä mittauksessa ja maha on kasvanut suunnilleen cm/kg mitä on tullut. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Luottaa siihen että tää homma alkaa toimimaan itsestään ajanmyötä taas vai mitä? Onko kokemuksia vastaavasta ja jos on niin mitä teit??
Atkins luokitteli kahvin sellaiseksi mitä ei pitäisi juoda? Kofeiini ei vissiin sopinut yhteen ton dieetin kanssa, en muist tarkasti. Mutta se maito pois ehdotomasti ja jos maha rupeaa temppuilemaa, eli alkaa paskoa ruskeaa vettä kuten mulla niin pellavansiemenrouhetta ruokalusikallinen 3 kerta päivässä...