GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

lihasten liian hidas palautuminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja salama
  • Aloitettu Aloitettu
Oon nyt tehnyt koulun salilla sellasta et 15 min lämmittely alkuun (ja myös loppuun sitten), ja siinä välissä koko kropan treeni 15-20 toiston sarjoilla. Ei mitenkään kovin raskailla painoilla. Silti olo menee ihan hirveäksi oikeastaan heti treenin jälkeen, vaikka otan palkkaria. Ei tajua. Nyt on kyllä muutenkin ollut niin heikko olo pari viime viikkoa, että menen huomenna mittaamaan hb-arvot, jos siitä löytyisi vastaus.

Mie oon hyvin huono sanomaan itteäni vegaaniksi, koska jonkinlaista missä on maitoa / munaa tulee syötyä kerran viikossa kuitenkin (olosuhteiden pakosta). Eli jotkut kunnon veget nirhaisi miut jos kuulisivat ees käyttävän sanaa vegaani :D Lihaa en kyllä syö, en ole kesäkuun jälkeen koskenutkaan. Mut mie oon ollut huono palautumaan sekasyöjänäkin kyllä. Hieman on alkanut epäilyttää, että josko miulla olis keliakia, ja varasinkin lääkäriajan tänään.

Oon nyt tehnyt koulun salilla sellasta et 15 min lämmittely alkuun (ja myös loppuun sitten), ja siinä välissä koko kropan treeni 15-20 toiston sarjoilla. Ei mitenkään kovin raskailla painoilla. Silti olo menee ihan hirveäksi oikeastaan heti treenin jälkeen, vaikka otan palkkaria. Ei tajua. Nyt on kyllä muutenkin ollut niin heikko olo pari viime viikkoa, että menen huomenna mittaamaan hb-arvot, jos siitä löytyisi vastaus.

Mites treeniä edeltävät syömiset? Veikkaisin yhdeksi kipuilun syyksi proteiinivajetta tai sitten kun et ole sekasyöjä, sen yhden puuttuvan aminohapon puute? Se jota vegeravinnosta ei saa, en kyllä muista mikä se oli. :D

Mites treeniä edeltävät syömiset? Veikkaisin yhdeksi kipuilun syyksi proteiinivajetta tai sitten kun et ole sekasyöjä, sen yhden puuttuvan aminohapon puute? Se jota vegeravinnosta ei saa, en kyllä muista mikä se oli. :D

B12-vitsku, mutta kyllähän tuota siis vegetaristiravinnosta saa, mikäli jotain eläinperäistä eli niitä maitotuotteita/kananmunia suuhunsa pistää. Vegaaneille sitten heikompi homma.

Nyt on kyllä muutenkin ollut niin heikko olo pari viime viikkoa, että menen huomenna mittaamaan hb-arvot, jos siitä löytyisi vastaus.

Koulu alkoi, uusi paikka uudet kujeet. Mitenkäs se opiskelijaelämä on aloitettu ;) Stressiä opiskelusta? Ehditkö syömään niinkuin ennen --> veriarvot, siinä voipi olla syy. Ootko ehtiny nukkumaan, onko leposyke pysyny samoissa lukemissa? Jaksatko muut lenkit sitten normaalisti? Outoa, jos muuten pysyny jaksaminen samassa mutta puntti väsyttää, kun kuitenkin pitkää sarjaa teet.

Koulu alkoi, uusi paikka uudet kujeet. Mitenkäs se opiskelijaelämä on aloitettu ;) Stressiä opiskelusta? Ehditkö syömään niinkuin ennen --> veriarvot, siinä voipi olla syy. Ootko ehtiny nukkumaan, onko leposyke pysyny samoissa lukemissa? Jaksatko muut lenkit sitten normaalisti? Outoa, jos muuten pysyny jaksaminen samassa mutta puntti väsyttää, kun kuitenkin pitkää sarjaa teet.

Ei tässä opiskelusta stressiä pahemmin tuu, enemmän siitä et kaikkiin juhliin ois kiva päästä mut rahat / aika / jaksaminen ei riitä. Nukkuminen on juurikin välillä vähän niin ja näin mut kyl oon mielestäni univelat ihan hyvin kuitannu :D Yleinen jaksaminen on kyl vähän heikkoa, jatkuva väsy päällä. Veikkailen hemoglobiinia, mutta huomennahan se nähdään.

Juu, ja vegaaneille juuri tuo b12 on se puutosvitamiini, mutta purkista pitäisi kyllä saada ihan riittävä määrä.

Suositut

Back
Ylös Bottom