Lihasten lähtö armeija-aikana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoube
  • Aloitettu Aloitettu
Oletko kenties etunimeltäsi Testo tai Raudo? :kippis1:

Ei saatana mitä tarinaa. Nyt jotain järkee hei :lol2:

En ny sentään. Alkaaha se vituttaa ku joku naru alkaa siinä vinkumaan vielä jostain itsestään selvästä asiasta. Se "kuntosalin käyttö koulutus" sisälti jotain "näin ajat nykyaikaista hybridi kuntopyörää" aika turha. Kapteeni kyllä tossa viimme viikolla pahoitteli käytöstään joka minusta aika outoa et alkaa Kapteenit ja muut nönönööt alokkailta anteeksi pyytelemään mut tämä taas todisti et ei kannata alkaa ketään kumartelemaan joka ei sitä ole ansainnut :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi mennä armeijaan jos on noin peloissaan lihasten lähdöstä? Eikös sen intin pointtina vähän ole muokata sitä kroppaa käytännöllisemmäksi siihen sisseilyyn?

En ny sentään. Alkaaha se vituttaa ku joku naru alkaa siinä vinkumaan

Ja tähän väliin myöhäisteinin kannattaa tarkistaa se minäkuvansa. Vartalon perusteellako sinä ihmisen arvioit ja sen mukaan kunnioitat? Suurin osa ihmisistä jotka sinua elämäsi aikana tulevat kyykyttämään ovat "naruja", alkaen siitä kapteenista.

Topiciin liittyen sanompa täälläkin että unohtakaa se "lihojen" säilyminen intissä, harvalla sitä oikeasti on säilytettäväksi asti ja hekin saavat sen muutamassa kuukaudessa takaisin intin jälkeen.

Ei voi olla elämä muutamasta lihaskilosta kiinni, ja vieläpä väliaikaisesti. Salilla voi käydä hautaan asti, intissä max 12kk.

Ei lihat intissä lähde, jos oikeasti on motivaatiota painella salille rankankin päivän päälle. Itse aloin saada massaa intissä. Alokkaana olin 67-kiloinen vinkuheinä ja penkistä nousi juuri ja juuri 80 kiloa. Ennen kotiutumista painoin jo 78 kiloa ja penkissä tein 100 kilolla kakkosen.

Pitkät metsäkeikat toki tekee hommasta vaikeampaa, mutta palveluspaikan valinnalla voi itse vaikuttaa "treeniolosuhteisiin" melko lailla.

Parin viikon alkukouhotuksen jälkeen salille pääsee käytännössä joka ilta ja ruokaa on tarjolla runsaasti. Tosin aamuaerobinen tarjoillaan useassa paikassa ohjattuna. :D

Olin sotilaspoliisimiehenä Santahaminassa (9 kk) ja vittu kaikki lihas meni mitä oli. Painoin n. 86 kg (183 cm) kun sinne menin, laihduin ekan kuuden kuukauden aikana 79 kg:seksi ja viimeisen kolmen kuukauden aikana tuli saman verran läskiä, mitä oli lihasta menny.

Sama homma.

Kyllä pitäisi massojen pysyä kohtuudella kun ottaa vähän gaineria kaapinperälle ensimmäisten kotilomien mukana, ja käy kiukulla tekemässä yksijakoisella edes sen pari kertaa viikossa. Aerobisen määrä kyllä lisääntyy aika monella jos ei urheilija ole entisestään, mutta kalorivaje kuriin niin sillähän siitä selviää.

9kk miehillä on hyvä varsinkin siinä viimeisen 3kk aikana juosta salilla, vapaa-ajan määrä kun nousee tuntuvasti ja neljät ruoat päivässä tulee talon puolesta. Läskistymiseltä välttyy kun välttää sotkun rasvaisia munkkeja ja pitsoja ja käyttää iltavapaat pumppailuun eikä kaljootteluun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom