Lihasta ilman treeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Energia
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Jos tulevaisuudessa on mahdollista kasvattaa lihaksia ilman treeniä niin muuttuisiko voimanostokilpailut tylsiksi kun jokainen voisi olla yhtä voimakas tai voimakkaampi kuin kilpailijat? Nykyisin myös tietysti käytetään hormoneja sun muuta, mutta treeni kuuluu jokaisen hoitaa siitä huolimatta. Itselläni voimanostokilpailujen viehätys perustuu juuri siihen, miten paljon voimakkaampia kilpailijat ovat kuin minä ja miten paljon voimaa yleensä ihmisellä voi olla.

Miten ylipäätänsä koko asia muuttuu kun voimailusta ei ole enään hyötyä kun kuka vaan pystyisi samaan ilman suurempaa vaivaa? Voimailu ei olisi enään ainakaan itsetunnon kohottaja tai ihanne ihmisen tekemistä. Saattaisi jopa häipyä suosiosta kokonaan kun terveyttä voisi pitää yllä muillakin tavoilla siinä vaiheessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, loppuisiko norm. ruoan nauttiminen jos pillereillä eläisi. Tällästä on mielestäni täysin turha pohtia. Eikös niitä painoja nostella sen takia et se on kivaa?

Jos ihmiselle kasvatetaan lihasta ilman treeniä niin minkälainen hermotus niihin lihaksiin syntyy? Tuntuisi siltä, että aika paska hermotus niissä on ilman treeniä, eli pitäisi olla aika jättiläismäiset lihakset, jotta olisi yhtä vahva kuin voimanostajat.

Originally posted by PattiPete
Jos ihmiselle kasvatetaan lihasta ilman treeniä niin minkälainen hermotus niihin lihaksiin syntyy? Tuntuisi siltä, että aika paska hermotus niissä on ilman treeniä, eli pitäisi olla aika jättiläismäiset lihakset, jotta olisi yhtä vahva kuin voimanostajat.

Mitäs sitte,jos ne lihakset saatas myös hermotettua,kuten voimanostajilla?Taitaa olla aika turhaa spekulointia tässä vaiheessa.

Niin kuin MrMikey sanoi,eikö niitä painoja nostella sen takia et se on kivaa?Näin ainakin minun mielestä sen pitäs olla,ei siellä salilla käydä naapurin teinityttöjen iloksi:D

Originally posted by Energia
Jos tulevaisuudessa on mahdollista kasvattaa lihaksia ilman treeniä niin muuttuisiko voimanostokilpailut tylsiksi kun jokainen voisi olla yhtä voimakas tai voimakkaampi kuin kilpailijat?

jospa joskus hamassa tulevaisuudessa ei ole olemassa fyysistä ruumista enää ollenkaan tai jokainen voi itse määritellä itselleen sellaisen jos haluaa?ei tarvita mitään kilpailuja,ei voittamista kun jokainen pystyy tekemään oman harkintansa mukaan mitä haluaa.
valitettavasti tällaiseen utopiaan on vielä paaaaaljon matkaa,kun ihminen on se mikä on.
tulee mieleen vaan tuo toisessa threadissa ollut auto-onnettomuuden uhri,josta joku kirjoitti,että "kroppa ihan paskana,mutta mieli voimakkaampi kuin koskaan..."ehkä kaikki on jonain päivänä pelkkää ajatusenergiaa.....hmmmmm...:rolleyes:

Re: Re: Lihasta ilman treeniä

Originally posted by Minnax
jospa joskus hamassa tulevaisuudessa ei ole olemassa fyysistä ruumista enää ollenkaan tai jokainen voi itse määritellä itselleen sellaisen jos haluaa?ei tarvita mitään kilpailuja,ei voittamista kun jokainen pystyy tekemään oman harkintansa mukaan mitä haluaa.
valitettavasti tällaiseen utopiaan on vielä paaaaaljon matkaa,kun ihminen on se mikä on.
tulee mieleen vaan tuo toisessa threadissa ollut auto-onnettomuuden uhri,josta joku kirjoitti,että "kroppa ihan paskana,mutta mieli voimakkaampi kuin koskaan..."ehkä kaikki on jonain päivänä pelkkää ajatusenergiaa.....hmmmmm...:rolleyes: [/B]

On taidettu katsoa liikaa Babylon 5 kun siinä vorlonit oli energiahahmoja :D

Yhdyn siihen, että ei välttämättä tarvitse olla sellaista kehoa kun juuri nyt meillä on. En tiedä sitten, miten meidän olomuotomme kehittyy teknologian kehittyessä tarpeeksi paljon. Se on selvää, että evoluution ihmisessä tulevat ihmiset itse määräämään tulevaisuudessa. Minnepäin ylimpien päättäjien vallan ja kunnianhimo sitten sitä ohjaa?

Eikös niitä painoja nostella sen takia et se on kivaa?

Minusta nostelu ei ole kovin kivaa ja en tekisi sitä, jos olisi jokin muu turvallinen tapa kasvattaa lihaksia. Tällaisella heinäseipäällä kun on itsetunnon ja auktoriteetin kanssa ongelmia niin pitää epätoivoisesti yrittää pönkittää niitä paremmaksi isommalla keholla, jonka sitten vuosien kuluttua on ehkä mahdollista saada. Lisäksi vastakkainen sukupuoli tuntuu usein pitävän enemmän isommista miehistä ja muutenkin se herättää yleensä enemmän kunnioitusta muissa ihmisissä. No enpä keksi muita syitä, minkä takia käyn kuntosalilla.

kyllä mua ainakin harmittaisi aika helvetisti kun itse treenaisi monta vuotta salilla hikoillen ja välillä itkien joka lihas gramman eteen ja yhtenä päivänä naapurin kaljamahainen äijä tulisi oven taakse pimputtamaan ovikelloa ja kun avaisi oven olisi naapurin äijällä samassa kunnossa oleva kroppa kuin itsellä ja äijä nauraisi paskasta naurua tyyliin: "Ostin viimeviikolla itselleni lihakset kun halvalla sai...

Tänä päivänä saa melkeinpä kaikkea rahalla mutta voimakasta ja lihaksikasta kroppaa ei itselleen rahalla saa ja niin asian pitää mielestäni olla tulevaisuudessakin:rolleyes:

Reeni o kivaa

Mä ainaki tykkään Mave- ja ojentajareeneistä erityisesti. Parhaimpia juttuja mitä maailma voi tarjota.

Tekisin niita vaik lihakset ei kasvaisi edes. Potentiaalinen ruumisrakenteen muutos lihaksikaammaksi kompensoi reenipäivän jälkeistä kipua. Yritan pitaa ruokapuolen kunnossa jottei katabolia iske, eli kehitys on tervetullutta.

Re: Re: Re: Lihasta ilman treeniä

Originally posted by Energia

Minusta nostelu ei ole kovin kivaa ja en tekisi sitä, jos olisi jokin muu turvallinen tapa kasvattaa lihaksia. Tällaisella heinäseipäällä kun on itsetunnon ja auktoriteetin kanssa ongelmia niin pitää epätoivoisesti yrittää pönkittää niitä paremmaksi isommalla keholla, jonka sitten vuosien kuluttua on ehkä mahdollista saada. Lisäksi vastakkainen sukupuoli tuntuu usein pitävän enemmän isommista miehistä ja muutenkin se herättää yleensä enemmän kunnioitusta muissa ihmisissä. No enpä keksi muita syitä, minkä takia käyn kuntosalilla.

Onneksi voiman/ isojen lihasten eteen joutuu (ainakin vielä) näkemään vaivaa. Tuleepa ainakin mietittyä miksi treenaa.

Voi luoja jos voimaa tai lihaksia saisi pillereitä syömällä. Kyllä olisi joka toinen koulukiusattu pönkittämässä itsetuntoaan popsimalla "Insta-MusclePower 3000" tabuja.

B5:n viitaten: onhan se klassinen sci-fi sarjojen/ elokuvien teema mitä tapahtuu jos saa likaa voimaa ennen kuin on kypsä sitä kantamaan...

ihan kuriositeettina: olen itse alkanut treenaamaan kotia terrorisoivan isäpuolen takia, eli itsetunto ja auktoriteetti ongemien vuoksi... tästä on kuitenkin jo yli kymmenen vuotta ja on tullut vuosien mittaan tarkistettua omat motiivit muutamaan kertaan

Re: Re: Re: Re: Lihasta ilman treeniä

Originally posted by mercurian
B5:n viitaten: onhan se klassinen sci-fi sarjojen/ elokuvien teema mitä tapahtuu jos saa likaa voimaa ennen kuin on kypsä sitä kantamaan...
Vaikka muuten olikin aivoton Jenkkiactionheropläjäys, Spider-manin slogan oli elokuvan paras ja viisain anti: "With great power comes great responsibility."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom