Lihanhimo

näin unta että söin käsillä jauhelihapihvejä paistinpannusta. Inhoan jauhelihapihvejä :D siinä jopa himoitsin niitä.

mutta, asiaan. Noin lihanystävä en ole että sitä olisi joskus PAKKO saada, mutta auta armias kun isä tekee savustettua kalaa :kuola: Kirjolohet, ahvenet, kaikki kelpaa, kalakeitot ja graavilohi... neulamuikut, nahkiaiset lista on PITKÄ.
Kalafriikki enenmmän. Punainen liha ei ole niin hyvää. :>

Smart sanoi:
Olihan täällä jonkun aikaa sitten se thread oudoimmista himoista, joissa tunnustauduin raa'an jauhelihan ystäväksi :hyper:
täytyy varmaan kans käydä tunnustamassa toi :nolo: , koska kyl mullekin raaka jauheliha maistuu. varsinkin jos on vähän vielä maustettu, niin :kuola: . kyl liha on aina lihaa. odotan vain innolla, että pääsis grillailemaan kaikkea hyvää. :) :kuola:

Re: Verisiä pihvejä..Nam!

Itse tykkään sellaisista hiukan verta tihkuvista naudan sisäfilepihveistä. Kyytipojaksi gratinoituja kasviksia ja esim valkkaripotut tai riisiä ja joku hyvä punkku. Myös kalkkunan ja broilerin fileepihvit on hyviä. :thumbs:

mitenhän jotkut ihmiset on päättänyt edes maistaa raakaa jauhelihaa :lol2: mua hirvittäisi kokeilla. voisi se varmasti hyvää olla!

Tänään oli kyllä hyvä illallinen. Pelkkä oliiviöljyssä paistettu pihvi raejuuston ja tomaatin kera. Paljon pippuria ja minä söin todella mielelläni :P

Pippurista puheenollen.. Paistettu, superpippuroitu kalkkunanfileepihvi tökättynä haarukkaan, ja eikun nakertamaan :D Toimii mulla hyvin epämääräiseen iltapikkunälkään!

Naene sanoi:
mitenhän jotkut ihmiset on päättänyt edes maistaa raakaa jauhelihaa
pienenä äiti aina maistoi maistettua jauhelihaa että on tarpeeksi maisteita jne, kun alkoi paistamaan lihapullia. minä siinä sit ihan samalla maistoin ja hetihän sitä on ollut :kuola: mut sitten vanhemmat sanoivat että siitä voi tulla matoja, kun huomasivat että tyttö vetää enemmän raakaa jauhelihaa kuin paistettua :lol2: :nolo: . loppui mun raa'an jauhelihan syönti siihen. mut vielä kun tekee ruokaa on ihan pakko ihan vähän maistaa :kuola:

Minäkin soin lapsena, en tosin enää, raakaa jauhelihaa tai tarkemminkin juuri sitä jauhelihataikinaa. Hyvältä se maistui mutta jotenkin sitten lopetin syömisen, kun minunkin äitini pelotteli madoilla..

Just napsin 300g rasian kalkkunaleikettä ja vähän on SUOLAINEN olo!!!! :curs: usssssscchh! Ihan kivaa kun tuli kuitenkii 75g ehtaa prodea:D

Yhtä#Hauista sanoi:
Just napsin 300g rasian kalkkunaleikettä ja vähän on SUOLAINEN olo!!!! :curs: usssssscchh! Ihan kivaa kun tuli kuitenkii 75g ehtaa prodea:D

Miten sun kroppa voi vetää tuommosen määrän proteiinia kerralla? :eek: Itellä tuntuu, että jos semmoset 50 grammaakin alkaa tulemaan kerralla protskaa niin elimistö vetää ihan jumiin ja tulee sellainen raskas ja "tunkkainen" olo..

Emppuli sanoi:
Miten sun kroppa voi vetää tuommosen määrän proteiinia kerralla? :eek: Itellä tuntuu, että jos semmoset 50 grammaakin alkaa tulemaan kerralla protskaa niin elimistö vetää ihan jumiin ja tulee sellainen raskas ja "tunkkainen" olo..

Mä olenkin sellanen "äärimmäisyyksien ihminen" :D josta on tässä lajissa hyötyä mutta elämässä myös haittaa... :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom