Lihaksikkaimmat näyttelijät/laulajat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Michael Jai White on aika kovassa tikissä
michael_dark_room.jpg

(Till Lindemann)

Deat sanoi:
Livenä se vasta isolta näyttääki.:worship:

No näyttää ja näyttää :D Ei kuitenkaan samanlaiselta monsterilta kuin lavalla/videoissa, pituuttakin reilusti alle 190cm, 184-185 arvioisin. Kämmenet ja sormet ovat valtavat, mutta muuten aivan "normaali" isohko kaveri. Ei siis mitenkään huomioita herättävä (pl. paitsi että kyseessä on Till Lindemann ;))

193cm sanoo aika moni webbisivu Lindemannin pituudeksi, ja ite oon 188,5cm ja kyllä se mun mielestä näytti pidemmältä ku mä. Tai ehkä seki käyttää kahen tuuman pohjia saappaissa :D

Type O negativen keulamies se herra Steele on ainakin ollu aika komea ilmestys. Pari metrinen sälli ja jättää Ville Valonkin bassoissa kakkoseksi.

Vanha Henry Rollins on tietenkin todellinen masiina niin lihasten kuin asenteenkin puolesta. Veti jossain dokkarissa hieman innokasta fania päin näköä kesken keikan! Attitude!!

Dwayne "The Rock" Johnson!

Dwayne on tiputtanut vähän lihasmassaansa, mutta on edelleen huippukunnossa. Gynoleikkauksen jäljiltä on ikävän näköistä löysää ihoa rinnassa.

DwayneTheRockJohnson1.jpg

Deat sanoi:
193cm sanoo aika moni webbisivu Lindemannin pituudeksi, ja ite oon 188,5cm ja kyllä se mun mielestä näytti pidemmältä ku mä. Tai ehkä seki käyttää kahen tuuman pohjia saappaissa :D

Kaikkeen mitä netissä lukee ei kannata luottaa, tsekkaapa esimerkiksi IMDB:stä http://www.imdb.com/title/tt0420737/ bändin jäsenten pituustiedot ;) Noissa on arviolta pari tuumaa lapinlisää jokaisessa...

Itse olen 186-187cm ja tapasin TL:n tuossa pari vuotta sitten ja hän oli ehkä aavistuksen verran minua lyhyempi, ei missään tapauksessa pidempi kuitenkaan. Menee muuten hieman offtopickiksi ja kun nyt kuitenkin olen samaa mieltä siitä, että kategoriassa "näyttelijät/laulajat" Lindemann edustaa ruumiinrakenteeltaan järeintä 2 prosenttia :) jätän tämän aiheen tähän :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dolph Lundgren, Sylvester Stallone (aikoinaan), Schwarzenegger, Van Damme...

Mikäs sen tyypin (yks pääosan esittäjistä, musta mies) nimi oli elokuvassa vihreä maili, leffassa ainakin näytti saatanan isolta.
Joo imdb kertoi miehen nimeksi Michael Clarke Duncan ja sehän tuli jo tuolla eka sivulla..jooh

Bisley sanoi:
Type O negativen keulamies se herra Steele on ainakin ollu aika komea ilmestys. Pari metrinen sälli ja jättää Ville Valonkin bassoissa kakkoseksi.

Vanha Henry Rollins on tietenkin todellinen masiina niin lihasten kuin asenteenkin puolesta. Veti jossain dokkarissa hieman innokasta fania päin näköä kesken keikan! Attitude!!

Steele tosiaan on vaikuttava ilmestys sekä äänensä että kokonsa puolesta livenä. Oli hauska katsoa, kun roudari teki soundcheckiä Steelen bassolla, basso roikkui melkein nilkoissa :D

Rollinsia kätelleenä voin sanoa, että kyllä hän on kovassa kunnossa, muttei livenä tee mitenkään järkälemäistä vaikutelmaa. Aika lyhyt heppu, mutta sopusuhtainen ja tiukassa kunnossa.

Lisätään nyt sitten myös Glenn Danzig lyhyiden, mutta lihaksikkaiden laulajapatujen listalle...

Suositut

Back
Ylös Bottom