lihaksikkaasta solakammaksi, mutta miten?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
"Ei naisista tule lihaskimppuja vahingossa." Paitsi jos vuosikausia nostelee rautaa rakkaudesta lajiin ja syö hyvin, niin sitten huomaakin, että vaateostoksien tekeminen on mahdotonta, kun paidat, mekot ja takit kinnaavat olkapäiltä ja ovat pari kokoa liian suuria vyötäröltä, sama ongelma hameiden kanssa; vyötäröltä roikkuu jos perseen kohdalta istuu. Miten kroppaa voi muuttaa punttimimmistä missin mittoihin?

Tyypillinen viikko:
sali: koko kroppa x2
sali: jalat + vatsa
kävely: 4x30-45min
aktiivinen arki eli 10000 askelta päivän mittaan hyötyliikuntana

Ruoka:
5-6 krt/päivässä, itämeren ruokavalio (+ maitorahkaa)

ap: lisäyksenä vielä, että salilla teen 12 toiston sarjoja x3 lähellä maksimipainoja

Yksinkertaista, älä mee salille. Ei mee kauaakaan kun perse on löysä pussi, allit roikkuu, hartiat kapeat ja ryhti perseellään. Siinä tavoitetta kerrakseen, eli ole normaali, älä vain urheile. Autat tätä vielä vetämällä viikonloppuisin kännit, niin saat nätin vatsankin.

Sinne salille on turha mennä ylläpitämään jos haluat näyttää kalkkunalta.

Vaatteita on erilaisille kroppatyypeille. Jos sulla on hartiat kasvanut niin sun täytyy löytää vaatteita jotka on tarkoitettu esimerkiksi tiimalasivartaloisille. Nyt vaan googlettamaan.

Nyt nainen jumalauta prioriteetit kuntoon! :cautious:Jatkat sitä reeniä, jos siitä nautit ja vaatekaappi elää kropan ehdoilla. Vaatteet on mitoitettu möhömahaisille tikkunaisille. Mulle ne ei mahtuneet edes ennen saliharrastusta. Nyt ei oo enää toivoakaan farkuista ja kauluspaidoista. Vielä ei oo kuitenkaan alasti tarvinnu kylillä kulkea, joten mitäs tuosta.

Sepä se kun ne farkut, kauluspaidat ja kynähameet sopii omaan vaatemakuun ja visuaalisestikin omaa silmääni miellyttää vähäisempi lihasmassa naisen rungossa. Tuskinpa kukaan jota on salikärpänen puraissut haluaa treenaamista siellä lopettaa (en minä ainakaan!), minkä vuoksi kaipasinkin neuvoja treeniohjelman muokkaamiseen.

Kristaa, ootko ajatellut asiaa toisin päin eli mitä jos muokkaisit vaatteita? Itse hankin ompelukoneen kun rintavana on vaatteiden ostaminen joskus ongelmallista. Otat sen olkapäistä sopivan paidan ja kavennat vyötäröä. Itse ainakin kaipaan juuri niitä kunnon olkapäitä, vanhoista kuvista sen eron näkee. Mutta ymmärrän turhautumisen, onhan se vaatteiden ostaminen mukavampaa jos on valikoimaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom