Lihaa netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fly
  • Aloitettu Aloitettu

Fly

Hoi!
Onko kokemuksia lihan tilaamisesta netin kautta?
Mä oon sitä vaihtoehtoo nyt pyöritelly, kun kumminkin tulee paljon lihaa syötyä ja kaupasta roudattua. Olis kiva saadaa isompia eriä kerralla ostettua ja hyvälaatusta tavaraa.

Nettiliha.fi, Kotitila ja Tammisen lihalaatikko on vaihtoehtoja mitä oon ite surffaillessa löytänyt. Noista nettiliha on edullisin ja oon sen puoleen kääntymässä, mut mitä ootte mieltä. Mistä muualta ootte tilannu vähärasvasta, hyvää lihaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juutalaisen sidenote tähän, että miksei lihaa voi stockpilettää ihan tavallisesta kaupasta? Kilohinta on pienimmilläänkin useita euroja halvempi kuin missään noissa ja aivan täyttä laatua.

Tätä jälkimmäistä keinoa olen itse käyttänyt, eli aina kun tarjouksessa on sitä lihaa mitä tulee käytettyä, niin neljä kiloa lähtee pakkaseen siltä istumalta.

Tämän lisäksi tietysti tilaan itselle poroa Lapista, mutta se onkin pääasiassa sitä varten kun haluan tehdä hyvää lihaa, enkä niinkään kehoiluruokaa.

Itse olen tilannut Hultgärdin lihatilalta, mutta nekin ovat nostaneet hintoja ja saa vain valmiita lajitelmia. Itse en paistista välitä hirveästi maksaa. Ennen sai esim. pelkkää rotusonnin luomujauhelihaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom