Lidlin rahka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin Vantaan Lidlissä makso mun mielestä 1.10€ puol kiloa. En nyt sit oo varma mut ei se kyllä 1,40€ voinu ainakaa maksaa. Mun mielestä paljon parempaa ku ehrmann, KUN siihen sekottaa funlightin lisäksi vettä. Ei oo enää liisteriä, vaan käy jo jälkiruoasta. Paljon täyteläisempää kuin ehrmann, eikä tuu sitä ehrmannin sivumakua, jonka takia mulla meinas alkaa jo laatta lentämään. Tuun kyllä tätä syömään jatkossa.

1,39€/500g Tampereella. Kalliimpaa kun Ehrmann, joka maksaa 0,68€/250g eli 1,36€/500g :)

Ihan ok rahkaa, muutaman viime kerran ostanu tota muutaman pöntön ku oon Lidlissä käyny. Vaatii vaan tosiaan ton mehutiivisteeseen ja veteen sotkemisen, ettei oo niin kauheeta kittiä.

mun pitäis kans alkaa syömää noit rahkoja ku syön jo kaikkee kalaa ja lihaa ja tonnikalaa ja ananasta ja maitoo menee joku 2 litraa päiväs ni rahka ei ainakaa pahaa tekis

Paljos lisäilette vettä Milbonaan? ettei vaan tuu kauheeta vesimössöä.. :P
Perstuntumalta, sekota vaan kunnolla se, esim haarukalla niin ettei sitä vettä jää lillumaan siihen niin että erotat sen. Kunnolla kun sekottaa niin tulee sellasta oikeen siliää ja koostumukseltaan miellyttävämpää syödä.

En oo nyt sitten viime viikon enää ehrameita ostanut ja tuskin tulen ostamaan, ei tää ainakaan kalliimpaa oo, vaikka se hinta kyllä oli tosiaan sen 1,40€ kun viimeksi lidlissä kävin. Alennukseen joutaisivat niin satsaisin noita pari lavaa ainakin. On se vaan hyvää :)

Helpompi kuitenkin laittaa 1 ehrami kerrallaa, ei tarvii mittailla grammavaa`alla millon on puolet mennyt, ja säilyttää sitä fucking puolikasta jääkaapissa seuraavaan aamuun. Turhaa stressiä ja säätöä, haloo kun sitä hintaeroa ei oikeesti ole (prismassa ehrmann 0,67€ ja lidlissä milbona 1,39€). Kokeilin pitkästä aikaa milbonaa. Alkoi pikkusen pännimään, kun ei sekoittunut kaurahiutaleiden joukkoon niinkun ehrmann ja aamu venyi tämän takia:curs: Milbona - idioottimainen vaihtoehto tällä hinnalla IMO.

niin mutta jos hyvää rahkaa haluaa, niin ostan mieluummin milbonaa.

ei kaikilla ole aina niin kiire, ettei ehdi edes ruokaa valmistaa ja siitä nauttimaan. ihminen elää syödäkseen. :)

Helpompi kuitenkin laittaa 1 ehrami kerrallaa, ei tarvii mittailla grammavaa`alla millon on puolet mennyt, ja säilyttää sitä fucking puolikasta jääkaapissa seuraavaan aamuun. Turhaa stressiä ja säätöä, haloo kun sitä hintaeroa ei oikeesti ole (prismassa ehrmann 0,67€ ja lidlissä milbona 1,39€). Kokeilin pitkästä aikaa milbonaa. Alkoi pikkusen pännimään, kun ei sekoittunut kaurahiutaleiden joukkoon niinkun ehrmann ja aamu venyi tämän takia:curs: Milbona - idioottimainen vaihtoehto tällä hinnalla IMO.

Lollerskates miks sitä pitäis mitata koska puolet on mennyt? Näkyyhän se siitä purkista koska puolet on lapioitu. Enkä usko että sillä on mitään merkitystä syötkö tänään 300gr ja huomenna sen loput 200gr jos et sen vertaa osaa arvioida.

Ja pitäiskö siitä ottaa jotain stressiä että mulla on puoliksi syöty rahkapurkki jääkaapissa? En mä ole ainakaan yöuniani sen takia menettänyt. En taida olla tarpeeks hoosee-reenaaja sit vaan? Hyvin se siellä säilyy useammankin päivän tarvittaessa.

Itse ainakin pidän enemmän tuon milbonan mausta ja koostumuksesta. Nykyään se ei ole edes ihan samanlaista liisteriä kun joskus pari vuotta sitten, jolloin se piti aina huuhdella alas jollain. Nykyään menee ihan semmoisenaan ja maistuu hyvälle. Ja kuten sanottua, onhan siinä enemmän roteiinia!

1,39€/500g järvenpään lidlissä, perkele ku on tönkköä tavaraa.
no hyvältä maistuu ku heittää 250g rahkaa, ~puol desii kaurahiutaleita, kourallisen mansikoita ja lorauksen maitoa. JOo herkkuperse mikä herkkuperse ei vaa mee naturaalina alas :(

Kävin pitkästä aikaa lidl:ssä. Milbona 500g 1,19€!!!! Plikka katto pikkusen pitkään ku kävelin puolitoista lavaa kainalossa kassalle ja sanoin että "nää on sitte kaapista loppu".

1,39€/500g järvenpään lidlissä, perkele ku on tönkköä tavaraa.
no hyvältä maistuu ku heittää 250g rahkaa, ~puol desii kaurahiutaleita, kourallisen mansikoita ja lorauksen maitoa. JOo herkkuperse mikä herkkuperse ei vaa mee naturaalina alas :(
Itekki on järvenpäästä, millä salilla käyt?

Kuulostaa siltä, että sulle ei ole hirveästi stressinsietokykyä siunaantunut. Muutenkin :lol2: sille, että joku saa edes stressiä onko siitä rahkapurkista mennyt just puolet tai ei...eiköhän se loppuosa mene joka tapauksessa seuraavalla rahkansyöntikerralla eikä ihmiselimistö ole mikään kone joka toimii 24h jaksoissa.

Kävin tänään hakemas milbonaa ja sain vaan kaks purkkia, ku oli loppu.
Henkilökunta sano että ei oo yli viikkoon tullu milbonaa eikä kai tuu vähään aikaan.
Oli ittellä jumalaton kiire enkä kerinny itte kyseleen syytä. Onkohan liike kohtanen ongelma vai maanlaajunen?

Kävin tänään hakemas milbonaa ja sain vaan kaks purkkia, ku oli loppu.
Henkilökunta sano että ei oo yli viikkoon tullu milbonaa eikä kai tuu vähään aikaan.
Oli ittellä jumalaton kiire enkä kerinny itte kyseleen syytä. Onkohan liike kohtanen ongelma vai maanlaajunen?

Ainakin itäkeskuksen liidelissä oli tänään vinot pinot purkkeja kun sieltä omani kotiutin.

Eipä ole Lidlin rahkoja tullut testattua, mutta rahkaa menee muuten kurkusta alas jonkun verran. Sekoitan joukkoon yleensä jugurttia, kauraleseitä, ruisleseitä ja vehnäalkioita. Sopivan tuntuinen sötkötti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom