Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

AAAAWW FUCK! elämän rankimmat 2 viikkoa takana ja kuuntelen tällästä.. Kiitos näistä vuosista!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ kuuntelin läpi, mut ei iskenyt sitte millään tavalla. 1/5 ei kuulu oikeen omaan musiikki makuun.

Yeeah eli five finger deathpunchin uus single, vitun tykkiä kuunneltavaa joten toivottavasti tuleva levykin on!

Yeeah eli five finger deathpunchin uus single, vitun tykkiä kuunneltavaa joten toivottavasti tuleva levykin on!
Perkele, kun olikin tykki biisi. Enkä edes kuuntele metallia hirveästi, vaikka aika kaikkiruokainen olenkin. Tosin tämän tyylinen metalli on se mikä uppoaa muhun kaikista parhaiten. Tykkää monesta muustakin kyseisen bändin tuotoksesta. Samoin Killswitch Engage on ihan jees ja onhan se vähän saman tyylistä tämän kanssa.

Mutta mites tämä sitten. Tällaista musiikkia en kuuntele ollenkaan, mutta tästä biisistä tulee hyvä mieli. Uusi löytö mulle.

Minusta tuo oli vähän mitään sanomatonta fiilistelyä. :2: siis. Sitten vanhojen pappojen heviä. Uusi tuttavuus minulle, mutta levyn hommasin, ja muutaman kuuntelukerran jälkeen yllättävän iskevää heviä.

Huvittava, mutta toisaalta hyvin karismaattinen ukkeli on tuo laulaja.

EDIT: Ingen.

blaablaa...

keksis nyt tuontyylisuunnan artistitkin jo jotain uutta vaihteeksi. Uusia sointuja vaikka kehiin tjsp. Ei jaksa enää innostua.

Ihan ok sankari/voimametallia, hieman jotenkin teennäisen tuntuiset sanat. :2:

Juu, no ei ollu oikein mun musaa millään tasolla, kun diggaa yleensä vähän rokimmasta lähestymistavasta... Nyt tietysti ollu mikään täysin mitäänsanomaton rengutuskaan, tyyliin MTV, mutta jos ei tipahda, niin ei. Eli vaikka :1: ja ½.

Sitten vaikka tollanen aurinkoinen stonerinpörinä kaliforniasta kesän loppumisen kunniaksi:

Löytyykö blues-diggareita?

Yhtään liioittelematta Robben on yks maailman parhaita blues-kitaristeja.

:4: ½

-------------

Eihän tää varsinaisesti bluesia ole vaan täysin jazz fuusiota. Mieletön pianosoolo!

:4:

-------------

Huikealla tahdilla levyjä julkaisevan Bonamassan suosio on kasvanut räjähdysmäisesti parin viime vuoden aikana, vaikka miehen parhaat tuotokset ovatkin jo ennen vuotta 2007 (New Day Yesterday & Blues Deluxe). Yllä oleva pätkä on Live at Rockpalast dvd:ltä, jonka itsekin omistan. Ehdottomasti parhaita livetaltiointeja, mitä olen Joelta nähnyt/kuullut. Biisin on muuten säveltänyt Rod Stewart :wtf:

Teknisesti uskomatonta soitantaa. Tosin ei yhtä groovaavaa, kuten Robbenin soitto. Anyway :5:

tossa on sulle bluesia saatana:

^Tsetsetti on aina yhtä makeaa, mutta SRV vetää kyllä blues-adhdhommista pidemmän korren. Sen coveri Voodoo Childista on vaan ihan käsittämätön!

:4: silti, noilla parroilla ei voi ku voittaa.

Sittenpä:

Mulla harmittaa suuresti että oon löytänyt Perfectin. Pusciferin lisäksi Perfectinkaltaisia bändejä ei ole tullut vastaan kovin montaa, ja nyt kun Perfecti on koluttu läpikotaisin, on ihan käsittämättömän turhauttavaa yrittää etsiä uusia hienoja tuttavuuksia. Olen esim Deftonesiin nyt paneutunut, ja Nine Inch Nailsiin, mutta en ilmeisesti tarpeeksi, koska jokainen biisi on samanlaista skeneilyä. En voi sietää Changea, enkä NINiltä ole löytänyt mitään muita hyviä kuin Head like a Hole, ja sekin on keskinkertanen radioralli. Lyrsyjen ja biisien puolesta Perfecti on nimensä veronen.

Pic related: Tällä joskus alotin Perfectin kuuntelun.

No noi apc:n biisithän on pelkkää kultaa. :5:

mutta tsekkaa tää bändi jos on menny jostain syystä ohi. uskallan pistää samoille viivoille melkeen TOOLin kanssa!

EDIT: tuo koko SOUND AWAKE levy on aiiiiiiiiiivan tajuttoman hienoa ja mahtavaa.

:3:

Komppi on yksinkertainen ja väriseviä ylä-ääniä kuin guitar pro:sta konsanaan. Solisti onneksi kantaa melodiaa kivasti, mutta mulla tulee mieleen Spock's Beardin ja Toolin laimea fuusio. (Karnivool kyllä menee vielä kuunteluun, muu kama tuubissa oli imo mielenkiintoisempaa.

Anteeksi jo sille ketä tämän kuuntelee, mutta rakastan epäsäännöllisen riffin "etsimistä". X tahtia ja löytää sen, mutta seuraavaksi se onkin jo ehtinyt vaihtua, polyrytmiaa & matikkaheviä :D

ot: polyrytmiikka on taiteenlaji, ja toimii oikein annosteltuna helvetin hyvin! jag tycker veri mats sundin! Ja ton karnivoolin kanssa mulla meni about kuukaus että aloin tosissani kiinnostumaan ja kuuntelemalla kuuntelemaan, eikä se enää sillon tällön vaan soinu taustalla pienellä volalla. Se on oikeasti hyvä bändi. Ja hyvällä tarkotan hyvää.

No nyt oli ihan höpöä, :1:. No heviä taas, aina sitä iänikuista heviä.

Suositut

Back
Ylös Bottom