Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
No ei nyt kyllä missään nimessä parasta Avengedia ollut, mutta hyvää kuitenkin, :3:.
Sitten vanhaliitto:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täähän oli hieno kappale. Mulla on ollu näihin viimosiin Death:n levyihin vähän negatiivinen suhtautuminen (liikaa kikkaa), mutta tää oli hieno vetäsy. :4:. Crystal Mountain toki on kans todella kova piisi Death:n loppukaudelta.

Sit vaikka tämmönen:

Täähän oli hieno kappale. Mulla on ollu näihin viimosiin Death:n levyihin vähän negatiivinen suhtautuminen (liikaa kikkaa), mutta tää oli hieno vetäsy. :4:. Crystal Mountain toki on kans todella kova piisi Death:n loppukaudelta.

Sit vaikka tämmönen:

Iha jees oli. En ollu ennen kuullukkaa.:3:

Tämä:

Sit olis tämmöst jonkin verran kevyempää-->

Aika perseestä. Tasapaksu biisi ja videossa äijät, kun Sepon 9v-synttäreiden kummitustunnelista jännittävien piilolasien kanssa. :1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
On tossa jotain ideaa, mutta ei ihan välity tänne asti. Turhan euroviisua. 2/5

Tässä Veskun vähemmän tunnettua tulkintaa.

On tossa jotain ideaa, mutta ei ihan välity tänne asti. Turhan euroviisua. 2/5

Tässä Veskun vähemmän tunnettua tulkintaa.

En ole Veskua koskaan kuunnellut, mutta ihan kuunneltava kipale. :3:

Sitten Laitetaan lisäää suomalaista

Kukaan ei varmaankaan taas tykkää, mutta tuleepahan ketjua upittua. :lol2:

2 Times Terror:n kappale oli ihan perus turmion kätilöö :3:

Sitten löyty sattumalt tälläne bändi youtubesta. Osataan siellä venäjälläkin jotain

Sitten löyty sattumalt tälläne bändi youtubesta. Osataan siellä venäjälläkin jotain
SunLess Rise - Lost Path

Ehkä jotain, muttei todellakaan tarpeeksi :2:
Kovin oli yllätyksetöntä ja tasapaksua, massaan hukkuvaa mättöä.

Hurts - Wonderful Life:

^Ihan hyvä biisi ja video oli tyylikäs. 3/5

Tässä yksi bändi jota kuunnellen vietin teinivuoteni. Ajalta ennen kuin metallimusiikki pilattiin.

No Obituaryhan on aina kova, sille :3:. Jo yläaste ikäisenä opettelin sen salat. Sitten bläkkiä

Sitten Black Label societyn - Stronger than death

Olipas jykevä biisi! Ei tuosta pahaa sanottavaa löydy. :4:

Seuraavaksi Pendulumia, joka muuten soittaa "Suomen suurimmassa rave-tapahtumassa" lauantaina kaapelitehtaalla. Olen myös paikalle menossa, vaikka homma onkin kustu etukäteen jo melko pahasti. Pendulum on ollut viimeisten kuukausien aikana itsellä ylivoimaisesti kuunnelluin bändi, sillä uusi lätty Immersion on aivan mahtava! Heitetään levyltä biisiä, jonka nimi on "Witchcraft".

Seuraavaksi Pendulumia, joka muuten soittaa "Suomen suurimmassa rave-tapahtumassa" lauantaina kaapelitehtaalla. Olen myös paikalle menossa, vaikka homma onkin kustu etukäteen jo melko pahasti. Pendulum on ollut viimeisten kuukausien aikana itsellä ylivoimaisesti kuunnelluin bändi, sillä uusi lätty Immersion on aivan mahtava! Heitetään levyltä biisiä, jonka nimi on "Witchcraft".

Mulle tämä on ihan uusi tuttavuus. Aika mielenkiintoinen sekoitus eri musiikkityylejä. Vois tsekata bändiä vähän tarkemminkin. Tiedä vaikka löytyisi omaan makuun vielä paremmin iskevä biisi.

Annan tälle kolme makkaraa viidestä.

Seuraavaksi vuoroon jo hajonnut suomalaisbändi. Misery Inc. ja Fallen Rage: http://www.youtube.com/watch?v=PTTuYFv_lB8

Suositut

Back
Ylös Bottom