Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No olipa harvinaisen tylsää huumoria.:1:. Seuraava kappale on varmasti suurimman osan mielestä hyvinkin tylsä, mutta miun mielestä siinä on varsin tarttuva tunnelma. Yksi meikäläisen suosikeista, niin kappaleena, kuin yhtyeenä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu oli kyllä vähän tylsä. Olisi ollut hyvä jos laulaja olisi ollut parempi. :2: ja 1/2

Sodomia saatana!

Profane omenii tuli kuunneltuu joskus aika paljonkin, ja kyllähän se vieläkin iskee. :4:

Sit ruotsiin.

Ihan kiva veisu :4:

Ite suurkuluttanut tätä biisiä samalla kun photoshoppaan vimmalla.

Hauskaa ja todella kekseliästä musisointia. :4:

Sitten vähän trässiä!
Sepultura - Beneath the Remains liveroiskaisu

Perskule, olisin viihtynyt tuolla seassa. Ekaks luulin, ettei ole hirveän kekseliäs rumpukomppi mutta luulin väärin. :4:

Ja sitte hempeillään

Perskule, olisin viihtynyt tuolla seassa. Ekaks luulin, ettei ole hirveän kekseliäs rumpukomppi mutta luulin väärin. :4:

Ja sitte hempeillään

Kiva biisi, en tiiä johtuuko mun kajareista vai säriseekö naisen mikki? :) 3,9/5

Sit hempeillään urakalla.com

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Klassikko. :5:

Laitan poikkeuksellisesti jotain jossa on ihan hyvä laulaja:

Ihan näpsäkkä, tuo sinfoninen alku on kyll makee. :4:

Siitä nextii1!

Vähän oli tylsä kappale, en oikein tykännyt. :2:

Mulla on sellainen kutina että oon saattanut tän laittaa jo aiemmin, mutta en löytänyt searchilla. Eli Dark Tranquility - Terminus:

Vähän oli tylsä kappale, en oikein tykännyt. :2:

Mulla on sellainen kutina että oon saattanut tän laittaa jo aiemmin, mutta en löytänyt searchilla. Eli Dark Tranquility - Terminus:

Ihan kuunneltava, jotenkin toi alku toi mieleen takavuosien sotapelin sudden striken tunnarin. Pitemmittä puheitta 4,5/5

Hakkasin taas random nappulaa .

Ihan kuunneltava, jotenkin toi alku toi mieleen takavuosien sotapelin sudden striken tunnarin. Pitemmittä puheitta 4,5/5

Hakkasin taas random nappulaa .

:3:

Tästä tulee mieleen ne Irakin-sota videot, joissa parikymppiset jenkkipojat jahtaa tankeilla terroristeja. En nyt muista mitä ne kuunteli siellä tankin luureista, mutta tää nyt sopis sinne aika hyvin.

Mutta seuraavaksi oma kestosuosikkini:

WTF? Oliko toi ees musiikkia vai joku performanssi, multa meni vähän ohi. :1:

Shadows Fall:

Olihan se, oli oli. :3:

Barren Earth:

Five Finger Death Punch

Unkarilaissyntyinen kitaristi Zoltan Bathory kokosi yhtyeen vuonna 2005. Se nimettiin Five Finger Death Punchiksi kunnianosoituksena hongkongilaisille kungfu-elokuville. Kriitikot puhtaasti jakava kalifornialaisbändi on tehnyt 2 albumia ja seuraa musiikkityylillisesti mm. Panteran jalanjäljissä...heh tai ainakin mun mielestä (me-love-pantera<3). Musiikkilehti Soundi mm. arvosteli bändin "ällöttävän perusvarmaksi jenkkimetallimusiikisi"...no jos ällöttävää perusvarmaa pitää hakea niin liittäisin leiman lähinnä Nickelbackin kaltaisiin bandeihin valkaistune hampaineen...No bandin maneerit ei nyt ulkoisesti tarjoa mitään uutta mutta joka kuuntelukerran jälkeen biisit kuulostavat paremmilta ja laulajan ääni melodisissa osioissa pääsee oikeuksiinsa ja kitarariffit kuulostavat hyviltä. Keikoilla bändi ottaa yleisönsä ja angsti on lapsellisen väkevää, mutta jos on lapsenmielinen eikä turhan vakava, tästäkin musiikista saa ihan hyvät kiksit irti:)

The Bleeding

Suositut

Back
Ylös Bottom