Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:1:Ei. Vaikka laulajalla olis miten hyvä ääni, se ei voi pelastaa noin huonoa kappaletta. Kerrassaan ikävystyttävää. Kaiken hyvän lisäksi, hmm, mitenhän sen nyt kauniisti muotoilisi, vähän tyhjän "etnistä".
No mie ikävystytän teitä lisää. Yllätys yllätys, taas heviä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:2: Ei vakuuttanut, liian hidastempoista omaan makuun. Alun jälkeen kävi puuduttavaksi, lopussa saatiin onneksi vähän menoa soolon muodossa.

Seuraavaksi vähän nopeampaa:

Seuraavaksi vähän nopeampaa: Theogracy - On Eagles Wings

Ihan kuunneltava biisi, hieman tasapaksu, samanlaista tykitystä alusta loppuun. Varmasti jos tuollaisesta musiikista todella pitää, niin uppoaa. :3:

Seuraava biisi tutustutti minut seuraavaan artistiin. Biisi todellakin painui mieleen.

Seuraava biisi tutustutti minut seuraavaan artistiin. Biisi todellakin painui mieleen.

Aika jännä, kuulosti välillä vanhalta Red Hot Chili Peppersiltä. :4:

En yleensä kuuntele tällaista musiikkia, mutta tää nyt vaan sattuu mun mielestä olemaan hyvä kipale. Lisäksi laulaja on hyvännäköinen:

Aika jännä, kuulosti välillä vanhalta Red Hot Chili Peppersiltä. :4:

En yleensä kuuntele tällaista musiikkia, mutta tää nyt vaan sattuu mun mielestä olemaan hyvä kipale. Lisäksi laulaja on hyvännäköinen:

Siihen se sitten jäikin....Paramore 5-/10..Ei iskenyt laulaja yhtään. Kotiin vaan, virkkuukoukut käteen (mielellään toki alasti ).:D

Sitten Grindiä Indonesiasta...Tutustuin porukkaan Tuskassa - 2008

Siihen se sitten jäikin....Paramore 5-/10..Ei iskenyt laulaja yhtään. Kotiin vaan, virkkuukoukut käteen (mielellään toki alasti ).:D

Sitten Grindiä Indonesiasta...Tutustuin porukkaan Tuskassa - 2008

Hyvä oli :rock:. :4:

Oon tylsä ja postaan jo toisen Annihilatorin vuorokauden sisään. Tää nyt vaan on niin vitun hyvä kipale, varsinkin tuo Iron Maidenmäinen kohta tykittää.

:3:. Ihan menevää mättöä oli. Mukavan vihasta meininkiä.
Sitten meikäläisen kestosuosikki vuosien takaa tuon mustemman musiikin puolelta. Varsin alkukantainen, mutta kiehtova kappale. Varsinkin lopun soolo kaikessa tökeryydessään käy miulle niin hyvin korvaan aina, jotta! Olkaatten hyvät:

edittiä:perkele, olinpa hidas. Henki kerkisi väliin, kuuntelin vielä edellistä.

Annihilator kolahti hyvää meininkiä loppu oli varsinkin omaan makuun stydi kohta :3: ja puoli
Necromantia ei oikeen tipahtanu, mutta kyllähän ton kuuntelee :2:

Ja sitten vähä uudempaa experimental metallia kehiin

Annihilator kolahti hyvää meininkiä loppu oli varsinkin omaan makuun stydi kohta :3: ja puoli
Necromantia ei oikeen tipahtanu, mutta kyllähän ton kuuntelee :2:

Ja sitten vähä uudempaa experimental metallia kehiin

Ihan ok, ensikuulemalta vaan kuulosti aikamoiselta sillisalaatilta. Oli vähän kaikkea pistetty sekaisin kappaleeseen. :3:

Ketju elää aika vauhtia, juuri kun saa kappaleen kuunneltua ja arvosteltua, niin seuraava onkin jo tullut :D.

Ihan ok, ensikuulemalta vaan kuulosti aikamoiselta sillisalaatilta. Oli vähän kaikkea pistetty sekaisin kappaleeseen. :3:

Ketju elää aika vauhtia, juuri kun saa kappaleen kuunneltua ja arvosteltua, niin seuraava onkin jo tullut :D.

Biisissä oli kiva intro, laulajalla ihan kuunneltava ääni. 4,5/5

Sitten suomalaista metallia tänne välliin. (taas :D)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ihan hyvää on Black Sun Aeonkin 3,5/5. Enemmän tykkään kyllä BTD:stä..

Sitten tämmöstä:

Ihan hyvää on Black Sun Aeonkin 3,5/5. Enemmän tykkään kyllä BTD:stä..

Sitten tämmöstä:

On muuten helkutin hyvä intro. :P :4:

Siitä sitten BTD:ta :D

:4:. En ollut ennen BDT:ta kuullutkaan, ja yllättipä positiivisesti. Muutaman maistiaisen jälkeen ostattaa ehkä levynkin. Sitten vuorossa jo edesmennyttä kotimaista orkesteria, joka oli miun mielestä valitettavan aliarvostettu. Jätkillä kuitenkin oli aivan loistavat soittotaidot ja yksi suomen parhaista mieslaulajista. Kaksi ensimmäistä levyä olivat liki täydellisiä oikestaan ilman yhtään huonoa kappaletta. Noh, kolmas sitten oli mitä oli. Mutta jokainen arvioikoon itse, kuten sanottu, mie kyllä tykkäsin ja tykkään edelleen.

Vittu mie oon vanha ja hidas, tai sitten Henki vain liian nopea. Taas jätin viestin pariksikymmeneksi minuutiksi kesken käydäkseni koiratarhassa, niin perkele myöhästyin. Mutta kyllähän Machine Headkin hyvä on :4:.

Sitten vuorossa jo edesmennyttä kotimaista orkesteria, joka oli miun mielestä valitettavan aliarvostettu. Jätkillä kuitenkin oli aivan loistavat soittotaidot ja yksi suomen parhaista mieslaulajista. Kaksi ensimmäistä levyä olivat liki täydellisiä oikestaan ilman yhtään huonoa kappaletta. Noh, kolmas sitten oli mitä oli. Mutta jokainen arvioikoon itse, kuten sanottu, mie kyllä tykkäsin ja tykkään edelleen.

Vittu mie oon vanha ja hidas, tai sitten Henki vain liian nopea. Taas jätin viestin pariksikymmeneksi minuutiksi kesken käydäkseni koiratarhassa, niin perkele myöhästyin. Mutta kyllähän Machine Headkin hyvä on :4:.

:D. Mulle on käyny samanlailla jo monta kertaa.

Oli kyl hyvä laulaja, mutta muuten ei kappale sytyttänyt erikoisesti. :3:

:D. Mulle on käyny samanlailla jo monta kertaa.

Oli kyl hyvä laulaja, mutta muuten ei kappale sytyttänyt erikoisesti. :3:

10/10 ..Eipä tästä mitään muuta voi antaa...Mieleen juolahtaa vuosi 1993 ja Tavastia...Unohdin tuon keikan, kaikkien aikojen parhaiden keikkojen listalta, toisesta ketjusta...Eipä muuta...Parhautta, koko levy...

Sai tälläiselle fiilikselle tuo biisi RIP LAYNE !!, joten jatketaan...Tässä KOVA DUETTO !!!

10/10 ..Eipä tästä mitään muuta voi antaa...Mieleen juolahtaa vuosi 1993 ja Tavastia...Unohdin tuon keikan, kaikkien aikojen parhaiden keikkojen listalta, toisesta ketjusta...Eipä muuta...Parhautta, koko levy...

Sai tälläiselle fiilikselle tuo biisi RIP LAYNE !!, joten jatketaan...Tässä KOVA DUETTO !!!

Aivan vitun hyvä! Kerrankin Ozzyn ääni kuulosti hyvältä mun korvaani. :5:

Ruotsalaista shittiä:

Aika mitäänsanomaton omaan makuun. Annetaan nyt :2:

Näyttäisi iTunesin soittolistassa olevan itsellä seuraavaksi tämä biisi joten vuoteen 1976:

Aika mitäänsanomaton omaan makuun. Annetaan nyt :2:

Näyttäisi iTunesin soittolistassa olevan itsellä seuraavaksi tämä biisi joten vuoteen 1976:

Nyt on kyllä niin legendaarinen viisu kyseessä :D 5/5

Vastataan sitten vähintään yhtä legendaarisella, varsinkin tän biisin riffi rokkaa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom