Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Hiukan erinlaista konemusaa kehiin :rock:

2 minuutin kohdalla rupesi komppi vituttamaan ja sitä samaa jatkui hamaan loppuun asti. Tommonen saatana/ateisti hömppä on yhtä kauheeta, kuin uskovaisten ripitys.
En tiedä oliko tuo nyt ihan täyttä läppää koko video, mutta paskaa se ainakin oli. 0/5 tähteä

Valitettavasti seuraavasta biisistä ei ole videota, mutta koittakaa kestää..

I Killed the Prom Queen - Death Certificate for a Beauty Queen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuo I Killed The Prom Queen on kyllä oikeasti aika paska. Tuo sama on kuultu tuhat kertaa.:2:.

Mie en kyllä ymmärrä miksi, mutta tämä seuraava kappale on miun salainen perversio. Tai siis oli, ennen kuin sen nyt tunnustin. Ja mie kun tavallaan tykkään "pikkusen" raskaammasta...
http://www.youtube.com/watch?v=zZf_lo0Ux_8

Tuo I Killed The Prom Queen on kyllä oikeasti aika paska. Tuo sama on kuultu tuhat kertaa.:2:.

Mie en kyllä ymmärrä miksi, mutta tämä seuraava kappale on miun salainen perversio. Tai siis oli, ennen kuin sen nyt tunnustin. Ja mie kun tavallaan tykkään "pikkusen" raskaammasta...
http://www.youtube.com/watch?v=zZf_lo0Ux_8
Ramazotti on hyvä laulaja, mutta tässä biisissa kertosäe on liian epätyypillinen. Ikäänkuin kuin koko ajan jäisi odottamaan kertosäettä. :3:

speedia/thrashia:
http://www.youtube.com/watch?v=59-PQ7ZYQUA

Aikalaisia edellisen kanssa: Sodomille :5:

Tää oli kova Turun klubilla livenä ja Lindbergin kanssa oli asiaa jutella rento äijä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei oikeen kyllä vakuuttanu Disfear :1:

Sitten taas jotain herkkää: Kotiteollisuus - Satu peikosta

Mä en oo koskaan tajunnu miksi kaikki Kotiteollisuuden ns. "alkuperäiset" fanit hehkuttaa tuota biisiä.
Onhan ne nyt tehneet miljoonasti parempiakin biisejä.
Oisko toi nyt sitten kaks ja plussa.

Vastaan norjalaisilla. Luultavasti oon jossakin vaiheessa jo laittanutkin tän tänne, mutta en jaksa tarkistaa...

Mä en oo koskaan tajunnu miksi kaikki Kotiteollisuuden ns. "alkuperäiset" fanit hehkuttaa tuota biisiä.

Vastaan norjalaisilla. Luultavasti oon jossakin vaiheessa jo laittanutkin tän tänne, mutta en jaksa tarkistaa...

Ei vaan iske...Liikaa tulee tällästä skeidaa mm. Radio Rockilta. 6-/10. Näitä bändejä ei edes erota toisistaan...

Sitten hiukan remixiä...Kumpikin tekee kovaa musaa alallaan. Tässä yhteistyötä... Ite diggaan...
Turmion Kätilöt - Verta ja Lihaa (Proteus Mental Remix)

Ihan kuunneltava pläjäys, toisaalta kätilöitä kuunnellut ihan alusta alkaen.
Ei vaan iske...Liikaa tulee tällästä skeidaa mm. Radio Rockilta. 6-/10. Näitä bändejä ei edes erota toisistaan...

Sitten hiukan remixiä...Kumpikin tekee kovaa musaa alallaan. Tässä yhteistyötä... Ite diggaan...
Turmion Kätilöt - Verta ja Lihaa (Proteus Mental Remix)
:4:½.
'
Tässä vastaaja
Remorse code - Transcend

Vaikka metalli miehiä olenkin ;)

Remorse code - Transcend[/URL]

Vaikka metalli miehiä olenkin ;)[/QUOTE]

Nyt kone musat oikein toimi :0:

Viime aikoina tapahtunuista jutuista tää piisi

Kovaa meininkiä:rock:

Paras metallihan tunnetustikkin tulee naapurimastamme Ruotsista ja pistetääs ruottin poikien musaa.
http://www.youtube.com/watch?v=mebSi4PDC34

Oo just eilen bongasin tän spotifysta. En ollu aiemmin kuullutkaan. Ja hyväähän tämä oli :4:

Laitetaan sitten vähän lisää naapurimaan antia. Kohtalaisen hyvät rumpukompit :D

Meshuggah - Bleed

Oo just eilen bongasin tän spotifysta. En ollu aiemmin kuullutkaan. Ja hyväähän tämä oli :4:

Laitetaan sitten vähän lisää naapurimaan antia. Kohtalaisen hyvät rumpukompit :D

Meshuggah - Bleed

Mä oon usein miettinyt, kuinka helvetissä tämän tyyppisten bändien rumpalivat jaksavat vetää keikalla, kun muutkin biisit ovat samanlaista tykitystä. Tuossa kompissa nyt oli vielä jotain vaihtuvuutta, mutta sitten on näitä bändejä, jossa rumpalit potkivat tuplabasareita miljoonaa kompin ollessa kohtalaisen kiihkeänä. Varmaan vitun kova kunto jannuilla. No niin, biisi ei herättänyt muuta mielenkiintoa kuin tosiaan tuon rumpukombin vuoksi. :2:

Otetaan tuo toinenkin, kun jäi välistä
Nyt kone musat oikein toimi :0: Viime aikoina tapahtunuista jutuista tää piisi [video=youtube;CE-38dGnHAE sanoi:
[/video]
Kovaa meininkiä:rock:

Hyvä meininki ja kappale on ehkä vielä ajankohtaisempi kuin tuohon aikaan. Alangon susipaidasta vielä yksi tähti lisää. :4:

Jatketaan suomalaisella ja yhtä ajankohtaisella asialla kuin edellinen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom