Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Enpä ole ikinä Iron Maidenista hirveästi välittänyt, joten maaperä ei ole kaikkein otollisin tälle, mutta ei tämä nyt ihan kuraa ollut. Ihan tarttuva renkutus.
Video :1:
Biisi :3:

Taidan jatkaa edellisen postini viitoittamalla punk-linjalla. Vuorossa legendaarisen Social Distortionin kevyempää linjaa edustava When the Angels Sing. Löytyy muuten "White Light White Heat White Trash"-levyltä jota voin suositella kaikille tuommoisesta rokkaavasta melodisesta punkista diggaaville.

Taidan jatkaa edellisen postini viitoittamalla punk-linjalla. Vuorossa legendaarisen Social Distortionin kevyempää linjaa edustava When the Angels Sing. Löytyy muuten "White Light White Heat White Trash"-levyltä jota voin suositella kaikille tuommoisesta rokkaavasta melodisesta punkista diggaaville.

Sanat :4:
Biisi :3:
Video :2:

Paremmalla videolla olisi huomattavasti parempi biisi. Nyt se tahtoi olla jo liian kevyt omaan makuun. Jotenkin jäi sellainen tunne että en saannut aivan kaikkea fiilistä ulos tuosta biisistä mitä jotkut kuuntelijat saavat :(

Nyt tulee yksi bändeistä mistä tykkään aivan hemmetisti. Arvaa vituttiko kun en päässyt heidän keikalle :(

Depeche Mode - Enjoy The Silence

Nyt tulee yksi bändeistä mistä tykkään aivan hemmetisti. Arvaa vituttiko kun en päässyt heidän keikalle :(

Depeche Mode - Enjoy The Silence

Loistavalle bändille ja biisille ehdoton :5:
Videon kuville, väreille ja maisemille :5: (ohjaajana hollantilainen valokuvaaja Anton Corbijn, jota myös paljolti kiittäminen yhtyeen nykyilmeestä)

Ps. -98 olin DM keikalla ja keikan jälkeen oli euforinen olo.

Seuraavan tiedän varmasti jakavan jyrkästi mielipiteitä kuulijoissa. Itse yhtyeen fani ja koko OK Computer levy loistava, tämä biisi ja video pysäyttävä. Koetetaan. (Muistaakseni viideota muinoin sensuroitiin)
Radiohead - Paranoid Android
http://www.youtube.com/watch?v=RnfXvPBV1dA

Jakoi minut sinne miinus-osastolle. Ei pysty tykkäämään vaikka oikeasti yritin. Tuossa biisissä nyt ei vaan tapahdu yhtään mitään, minun mielestäni.
Ei nyt ihan nolla, mutta ehkä :1: +. Yksi tähti muutamasta rivakammasta kohdasta, jotka vähän tekivät eloa biisiin ja plussa päälle videosta.

Kokeillaas sitten vähän blues n´ rollia.
Jon Spencer Blues Explosion - Sweet n' Sour

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sitten Steven Seagal - Girl its alright
http://www.youtube.com/watch?v=QPJcKrQLGxE

WTF? En tienytkään että tämä moni ilmeinen näyttelijä on tehnyt biisejä. Oli juuri sellaista auto purkka poppia. Toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Ei oikein herättänyt minkäänlaisia fiiliksiä. Videossa näkyikin Stevenin kaikki ilmeet :D

:2:

Tässä on nyt sellainen pätkä että oksat pois. Jokainen kaveri kuka on käynyt meikäläisen luona kuuntelemassa kyseistä levyä on kysynyt että mikä bändi tää oli? Poltatko tän levyn mulle? On ihan kohtuu hyvin äänitetty levy, musiikki ei ihan pääse oikeuksiin youtuben kautta.

The Ravonettes - Love In A Trash Can

Ei hyvä :0:

Queens Of The Stone Age - No One Knows
http://www.youtube.com/watch?v=127aH-8Ygus

tuon laulajan ääni on aina ärsyttänyt mua suuresti.tai koko olemus oikeastaan.musakaan ei tipahda. :1:

E:voi vittu taas myöhässä...
noh,arvostellaan toikin sitten:
Pantera putoo,ois saattanut olla melko kova orkesteri nähdä livenä.
video aika peruskamaa,parempia biisejäkin noilla on,legendaarisuusaspekti täysi kymppi.keskiarvona: :4:

Brides Of Destruction-Shut the fuck up

:3:
Ihan ok biisi, video nyt ei mikään kummoinen. Mulla on tää levy ja mun mielestä levyltä löytyy paljon parempiakin vetoja. Diggaan laulajan äänestä tosi paljon.

Ja sit, muistatteko ajan, kun Danzig vielä rokkasi?

Mother

:5: Danzig toimii :rock:

Sitten vähän svedurokkia Mustasch

Jos nyt shokeeraamislinjalle lähdetään, niin olkaa hyvä, tässä menneitä aikoja, Combat 84: http://www.youtube.com/watch?v=mCWXfNwZ5ZI

Shokeerausarvo aikalailla nolla. Ei enää tämän päivän maailmassa.
Skinit (ei siis pelkästään rasistiset, vaan skinit yleensäkin) on joka päiväistä elämää siinä kuin kaikenmaailman rättipäätkin.
Biisihän oli aivan perseestä, samoin kuin videokin. Ongelmahan tässä tämän biisin kohdalla tulee siinä, että maailma on täynnä helvetisti parempaa oi-skin-punkia.
:1:

Norskeja taas:

Desolate City

Suositut

Back
Ylös Bottom