Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Siinä oli kesäbiisi, johon oli sotkettu vähän kaikkea sitä, mitä kammoan:dance:. :1:! Oli niin kammoitusta, että aiheutti suuria vaikeuksia kuunnella koko kappaletta edes surffailun taustamusiikkina.
Vielä Kamelottia, kun olen nyt 'pikkusen' takertunut tähän bändiin. Kertosäe ja Roy Khanin ääni vie pikkukaljoissaan niin sfääreihin, että tulee kylmiä väreitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kamelot saa :5: kauniista melodioista ja hienosta tunnelman luonnista. Kertakaikkisen hyvä biisi ja mielenkiinto vain kasvoi loppua kohden.

2:30 ---> :viiniäjaperuukki:

Ei ihan näin aamusta uponnut, mutta sopivassa mielentilassa vois mennäkkin :rock:. Annetaan :3: ja puol.

Tulee mieleen joku Smackdown painijan tunnari. Perus nykyajan raskaamman puoleista mättöä joka ei tarjoa mitään jota ei olisi jo moneen kertaan kuultu. :2:

Siirrytään seuraavaksi ould skuul meininkiin:

Wanhan liiton rässiä, ja aivan uus tuttavuus mulle. Täydet pisteet biisin ja levyn nimelle ja itse biisille :3: ½.

Sitten vaikka takaisin nykyaikaan ja döds-metallin pariin. Vaikka kyllä tässäkin vaikutteita tuolta kasarilta ja ysärin alusta on runsaasti.

Ennakkoluulot oli mitä oli mut yllätyin ihan positiivisesti. Ainut mistä en tykännyt oli laulu. Annetaan :3: ja puol.

Winamp arpoi seuraavaksi biisiksi-->

^Jimille :4: ja 1/2.

Ruotsin Idolsista alkoholismin takia pihalle potkittu Petri Vehviläinen laulajana:

Naked - Black Roses Turn Red

:3: Vähän miinusta latteesta fiiliksestä ja korneista sanoista. Muuten ihan ok omassa genressään.

Tällänen löyty aasinsiltojen kautta tuubista. Ainaki hyvin mixattu ja rouhee ääni. En tiiä enempää bändistä.

Tällänen löyty aasinsiltojen kautta tuubista. Ainaki hyvin mixattu ja rouhee ääni. En tiiä enempää bändistä.

ei oikein säväyttänyt, mutta olenkin tällainen postmodernin tekotaiteellisen paskan ystävä. Ei tosin mitenkään etovaakaan, joten viidestä kaks ja puoli tähtöstä olkoon tälle riittävä tähtimäärä :P

Kokeillaas sitten tämmöstä: Michael Jacksonia vähän eri suuntaan käsiteltynä.

Ihan nasakka ääni, mutta ei tehnyt syvää vaikutusta. :2:. No tässä nyt ei lauluäänellä herkutella, mutta nuoruusvuosien kovinta tykitystä. Ihan tolkuttomat tapporummut ja käsittämättömät säröt kitarassa. Parasta death metallia ikinä. Jos raskas musiikki ei tipahda, älä edes kuuntele. Deicide:rock:!!!

Ihan loistava :D

Edit: Toinen :) "Ihaile mun reisiä kun mä kyykkään, viikonloput bodaan enkä todellakaan ryyppää" :D

Ihan loistava :D

Edit: Toinen :) "Ihaile mun reisiä kun mä kyykkään, viikonloput bodaan enkä todellakaan ryyppää" :D

:1: tähti aiheesta.

Jäi vähän mitäänsanomaton fiilis, ei huono eikä eirtyisen hyvä, mutta kuuntelisin toistekkin. :3: ja puol.

Seuraavaksi asiaa pitsasta :rock:

3/5. Turbonegro uppoaa aina.
Godsmack - Rocky Mountain Way

Godsmackia ei ookkaan tullu kuunneltua aikoihin, mutta ei ehkä iskevintä Gaadsmäkkiä mun makuun. :2:

Samoin ei oo tullu kuunneltua aikoihin myöskään tätä biisiä, ja kylläpä kolahtaa taas:

Samoin ei oo tullu kuunneltua aikoihin myöskään tätä biisiä, ja kylläpä kolahtaa taas:

Aika tiluproge. Kyllähän tätä nyt kuitenkin suuttumatta kuuntelis jos jossain sattuis tulemaan. Laulu vaan ei omaan korvaan uponnut ja saundimaailma oli liian nykymetalli. :2: ja ½.

No jatketaan nyt sitten kuitenkin vielä progemetallin ihmeellisessä maailmassa.

http://open.spotify.com/track/4qnmquuGKdUiDLh5paURPb

Oli aika erikoista, mutta tipahti aika hyvin, :4:.
Jatkan viime viikkojen teemalla:

:2: toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jossakin salilla menisi muun metallimusiikin seassa joukon jatkona. Tolle vierailevalle mimmille tähdet, aika kova! tosta bändille uus vokalisti niin vois toimia.

Uusi viikko, heitetääs tällanen tyylikäs veisu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom