Levypainojen kimppatilaus Turkuun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuc
  • Aloitettu Aloitettu

tuc

Terve!

P-storessa ei näyttänyt olevan levypainoja myynnissä ja tarvisi lisää rautaa saada tankoon.

Ongelma on, että monissa kaupoissa näyttää olevan aivan hävyttömät hinnat ja nettikaupoista postikulut on jotain ihan järjetöntä. Onko mitään mahista järkätä jotain kimppatilausta jostain nettikaupasta? Keneltä voisi kysellä moista? Älkää linkitelkö mitään nettikauppoja, tämä ei ole mainostuspalsta, kuten säännöt sanovat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä halvimmat mitä olen tähän asti löytänyt:

(0,5kg) EUR 0,71
(1,25kg) EUR 1,91
(2,5kg) EUR 3,87
(5kg) EUR 7,73
(10kg) EUR 14,59
(15kg) EUR 21,45
(20kg) EUR 27,32
(25kg) EUR 33,20

(30,5mm poraus, valurautapainot)

Jos tuolta nimeltämainitsemattomalta sivulta (en halua mainostaa tai yrittää myydä mitään!!) tilaa 150 eurolla niin ei tuu postikuluja. Sen takia kyselen tuosta kimppatilauksesta.

Jos joku tietää paikan josta saisi vielä halvemmalla niin kiitän kovasti jos yksärillä saisi lisätietoja!

Ei ole muuten kalliita painoja, mutta turussa....:(

Sori Off-topic mutta sulle ei voi lähettää privaattiviestejä koska et ole VIP-jäsen, tai sinun sähköpostiosoitteesi ei ole täällä missään näkyvissä..

Noissa halvoissa tuppaa olemaan suuret toleranssit. Ei ne paina välttämättä 20 kiloa, vaikka siinä lukis. Eräällä taannoisella salilla oli halpoja rautalevyjä, jotka painoi 18kg, kun punnittiin kokeeksi, mutta levyssä lukee "20kg". Tippui yhdenkin kaverin 180kg penkkienkka hiukan...:)

Hyvää ei saa halvalla, koskee myös painolevyjä. Tosin eipä tuo nyt haittaa, kisoissa ne pitää painaa grammalleen oikein.

Tosin jos ei kilpaile niin on aika helvetin sama onko ne just sen 20 vai 19...
ja jos tietää paljonko ne oikeati painaa niin siihenhän voi lisätä tarpeen mukaan:D

Tosin jos ei kilpaile niin on aika helvetin sama onko ne just sen 20 vai 19...
ja jos tietää paljonko ne oikeati painaa niin siihenhän voi lisätä tarpeen mukaan:D

Juu, juu, mutta jos on luotettu vuosia niihin painoihin, ja sitten yhtäkkiä huomataan, että jaahas, penkkienkka tipahti hiukan:lol2: Jos ostaa halpoja, kannattaa ne heti punnata.

Ei ole muuten kalliita painoja, mutta turussa....:(

Sori Off-topic mutta sulle ei voi lähettää privaattiviestejä koska et ole VIP-jäsen, tai sinun sähköpostiosoitteesi ei ole täällä missään näkyvissä..

Hopsan, enpäs tiennyt että vain vipeille voi privaattiviestitellä.

Tammi-helmikuun aikana voisin pääkaupunkiseudulle ohi mennessäni Turku-Mäntsälä-Turku-väliä nakata painoja jos se joitain helpottaisi. Tällöin polttoainekulut ylimääräisestä koukkauksesta pitäisi tosin saada katettua.

Muhun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla tuukka.simonen ät tse.fi jos homma kiinnostaa. Tosiaan mitään bisnestä en oo harjoittamassa vaan omakustannusmeiningillä ja nollapalkka omalle vaivalle. Mun puolesta voidaan tilata ihan mistä vaan mistä halvimmalla saa jos halukkaita tilaajia ilmaantuu.

Luulisi noiden varmaan muutaman sadan gramman tarkkuudella olevan sitä mitä luvattiin, se tarkkuus riittää itselle kyllä ihan hyvin kun olen tosiaan aika aloittelija enkä aio maksiminostoissa kisata koskaan vakavissani (ei tällä ruumiinrakenteella).

Pitäis itse hommata 200kg levypainoja 50mm reijällä. Kun noita hintoja katselee niin tokkoppa viel hetkeen aikaan.:wtf:

Sain työkavereita kimppatilaukseen joten homma toteutuu. Jos tulee vielä mieleen viime tingassa jotain mitä voisi tarvita niin pankaa äkkiä mailia tuukka.simonen ät tse.fi niin annan lisätietoja.

Mun puolesta tän threadin voi sulkea, kun paan tilauksen menemään varmaan jo huomenna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom