setae
VIP
Tylerd sanoi:sun kohdalla ne sun mielipiteet tuntuu olevan FAKTOJA
No hei 18..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tylerd sanoi:sun kohdalla ne sun mielipiteet tuntuu olevan FAKTOJA
No siis kyllähän tossa ekassa kuvassa ne näyttää massiivisilta, mutta tossa toisessa kuvassa sit taas ei niiiiiin älyttömiltä...Originally Posted by nigster
Eikö?
Karpaasi85 sanoi:Olen täysin eri mieltä. Olen nähnyt n. 20 Olympiaa ja oikeastaan vain yhdessä olen kyseenalaistanut voittajan nimen(En ole nähnyt 81 Olympiaa ;)) ja vuosihan on luonnollisesti 97.
tämä jäi kieltämättä minuakin kaiveleen, en missään nimessä olisi cutleria voittajaksi tuossa posessa laittanut.MEV sanoi:Olympia 2004'ssa cutler voitti challenge roundissa henkilöitä mitä ei olisi voittanut ilman politiikkaa, kuten Gustavo Badelin back double, markus rühl side chest. Jos cutler olisi ovittanut dexterin back doubleilla niin se olisi ollut vähän liiankin ilmi selvää politiikkaa.
Big Evil sanoi:Ei Gustavon Back Double nyt niin ihmeellinen ollut.
Big Evil sanoi:Kokonaiskuvassa mielestäni Dexter kuitenkin kärsi, sillä mies oli IMO Badellia kovempi, mutta ei Jaytä.
Big Evil sanoi:Kokonaisuudessaan mun mielestä tuomarointi on kautta aikojen silti ollut mallikasta . He kyllä tietävät asioista enemmän kuin minä ja sinä yhteensä.
Aivan, näyttävät ne siinä toisessakin kuvassa massiivisilta mutta ei älyttömiltä ja juuri sen takia ne niin komeat ovatkin. Kuten esim. Rühlin samantyylisessä posessa näyttävät olkapäät jo liiankin suurilta jolloin balanssi yläruumiissa riikkoutuu.number_one sanoi:No siis kyllähän tossa ekassa kuvassa ne näyttää massiivisilta, mutta tossa toisessa kuvassa sit taas ei niiiiiin älyttömiltä...
MEV sanoi:Se oli kuivempi ja hoidellumpi kuin jayn, ja tarpeeksi iso painoluokkaa katsoen. Jay painoi 265 olympia 2004'ssa, näin kuvaruutu ilmoitti.
Juuri toisinpäin, molemmat olivat jaytä kovempia, kuivempia ja hoidellumpia.
Maailman paras vitsi, sarkasmilausahduksien top6 kamaa.
Jotkin henkilöt väittävät, että jay on olympia materiaalia, mutta Flex Wheeler, Kevin Levrone taikka Shawn Ray ei? Kuten sanoin, tittelit jaetaan niille ketkä ovat parempia kehonrakennusmaailman mallipoikia Joe Weiderin mukaan.
Esim: Gunter Schliercamp, ei monen pron mielestä edes yltänyt TOP6 listaan olympia2004'ssa. Mutta gunterilla on sitä mallipoika luukkia, hän on joe weiderin huora, ja koska hänellä ei ole silti sitä kroppaa millä voisi huijata muita fysiikkoja taakseen, niin ompi sitten sijalla 6.
Ookko saanu imastua sitä vai tökkiikö jostain codekeista?IsoDino sanoi:Olen, miten saan ton Levronen pätkän näkyyn?
Wau, toi oli kyllä tosi upea pätkä! :5:Hulkki sanoi:Vuoden 2001 Mr Olympia, Kevin Levronen vapaaohjelma. Kehonrakennusta ja poseerausta kaikkein parhaimmillaan, en suoraan sanottuna hienompaa vaparia tiedä.