Levronen ja Cutlerin poseeraukset huippukunnossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
pexxi sanoi:
Kevin Levronen poseerausrutiini

Jeshush.

Onpas Kevin kunnossa! Minkäköhän takia nämä pro-äijät näyttävät videolla paljon hurjemmilta kuin lehtikuvissa? Näkisipä joskus vastaavan shown omilla korvillaan livenä.

Kevin,

:worship:

Ei jumalauta... Itse olen nähnyt tuon gp:n joskus kauan sitten, mutta olin kyllä täysin unohtanut miten superkova Kevin oli. Miehen kunto oli ehdottomasti 10-15% kovempi kuin viikkoa ennen Olympiassa. Jos Hollywood päättää palata niin kyllä Cutlerille tulee kovat paikat.

Jay cutlerin poseerausrutiini on... missä...?

EDIT: Se onkin siellä alempana, kunhan scrollailee :D . Sori, mun kärsivällisyys on pieni tällä hetkellä :hyper: x1000000

EDIT#2: Kevin Levronilla oli aina parempi fysiikka, kuivempi fysiikka, ja symmetrisempi ja kaikin puolin parempi fysiikka kuin Jay Cutlerilla. En tiedä miten levrone ei ikinä voittanut Olympiaa. Naaman syy? Koska KEvin LEvronen kroppa ja sen naama on kuin..... walker texas rangerin naama ronie colemanin kropassa... ei sovi :hyper:

*huokaus* Joe Weider ja sen politiikka... Valitaanko voittajia ikinä "pelkästään! kropan vuoksi?

Ihan käsittämätöntä :eek: Hieman mieluummin kattelee noin tyylikästä kroppaa kuin esim. Ronsesteria. Eikä siis missään homoeroottisessa mielessä, tai miksei siinäkin.

number_one sanoi:
Se on kyl jännä miten kuvista ei nää noitten Levronen olkapäiden mittasuhteita :hyper: Kummallista...
Eikö?

levrone_0007.jpg

levrone_0008.jpg

MEV sanoi:
En tiedä miten levrone ei ikinä voittanut Olympiaa. Naaman syy? Koska KEvin LEvronen kroppa ja sen naama on kuin..... walker texas rangerin naama ronie colemanin kropassa... ei sovi :hyper:
Sä se olet kyllä melkoinen asijantuntija :rolleyes: Eikö sua itteesi ollenkaan huvita noi jutut joita sä lauot?

edit: Ja vaikka kuinka olis herjalla heitettyjä, mutta kun vähän pahoin pelkää, että ei ole :thumbs:

Aivan armottoman kokonen jätkä. Olkapää-epäkäs -osasto pisti erityisesti silmään. Kiitoksia taas Pexxille linkistä. :worship:

Täytyy sanoo että Kevin on tuossa hienossa kunnossa, nuo trapsit on friikit!

Tylerd sanoi:
Sä se olet kyllä melkoinen asijantuntija :rolleyes: Eikö sua itteesi ollenkaan huvita noi jutut joita sä lauot?

edit: Ja vaikka kuinka olis herjalla heitettyjä, mutta kun vähän pahoin pelkää, että ei ole :thumbs:

Vain koska "SINÄ" et ole samaa mieltä, ei tarkoita, että kaikki muutkin ovat eri mieltä.

Mutta, normaalia ihmisen luonnetta; "tyhmä mielipide, ajattele kuin minä, sinulla on tyhmä mielipide".

kevinillä oli kaikki kehonosat parempia kuin cutlerilla. Kaikki.

yli puolet olympiatitteleiden saamisesta on politiikasta kiinni, halusit tai et.

MEV sanoi:
Vain koska "SINÄ" et ole samaa mieltä, ei tarkoita, että kaikki muutkin ovat eri mieltä.

Mutta, normaalia ihmisen luonnetta; "tyhmä mielipide, ajattele kuin minä, sinulla on tyhmä mielipide".

kevinillä oli kaikki kehonosat parempia kuin cutlerilla. Kaikki.

yli puolet olympiatitteleiden saamisesta on politiikasta kiinni, halusit tai et.
Olet todellakin huvittava tapaus, etten sanoisi jopa helvetin naurettava. Miltei joka thredissä missä olet osallistunut keskusteluun olet aikaansaanut melkoista polemiikkia kaikilla ihme kommenteillasi ja tolla "minä tiedän kehonnakerruksesta ja ihmisen anatomiasta ja fysiologiasta kaiken" asenteella. Tunnut tietävän ihan kaikesta kaiken vaikka sulta hädintuskin edes löytyy vielä ensimmäistäkään karvaa genitaalialueilta :D ;)

Nyt loppu :offtopic: mun osalta, mutta oli vaan ihan pakko sanoa :)

edit: kyse ei ole siitä, etteikö ihmisillä saisi olla eriäviä mielipiteitä asioista, mutta sun kohdalla ne sun mielipiteet tuntuu olevan FAKTOJA :itku:

Mev, Tylerd taisi viitata noihin sinun älyttömiin naamakommenteihin ja olen kyllä hänen kanssaan samaa mieltä, mitäs jos pysyttäisiin aiheessa?

Kevin on loistava kehonrakentaja ja ehdoton suosikkini mestarin jälkeen, mutta olisiko hän ansainnut Olympiavoiton uransa aikana? Lähellä hän oli muutaman kerran, mutta ei kuitenkaan milloinkaan paras.

Edit: Katos, Vanaja onkin puhunut.

MEV sanoi:

Olen täysin eri mieltä. Olen nähnyt n. 20 Olympiaa ja oikeastaan vain yhdessä olen kyseenalaistanut voittajan nimen(En ole nähnyt 81 Olympiaa ;)) ja vuosihan on luonnollisesti 97.

Toi poussaaminen on kyllä helppoa Kevinille, kun jalatkin näkyvät koko ajan kuin jännitettynä, vaikka ei hän niitä jännittäisikään...Tarkoitan että niin vitusti lihaa ja niin saakelin kireetä niin riittä ku seisoo vaan suth suorassa :eek:
Osa ohjelmasta oli mielestäni aika coolia menoa...aika hyvä ohjelma siis miehellä :hyper:

JWO sanoi:
Toi poussaaminen on kyllä helppoa Kevinille, kun jalatkin näkyvät koko ajan kuin jännitettynä, vaikka ei hän niitä jännittäisikään...
Kyllä Kevin reisiään jännittää melkein koko ajan, huomaat eron jos katsot esim. tuota most muscular sivulta -viritelmää (molemmat jalat ovat sileinä, koska niitä ei juuri sillä hetkellä jännitetä).

Itse sain tuon kisavideon kokonaisuudessaan netistä joskus kauan sitten ja sitä katsellessani ekaa kertaa kelasin että miten vitussa joka ukko näyttää niin perkeleen kovalta tässä... Tsekatkaas samalta videolta vaikka Flex, on meinaan niiiiiiiiiiiiin perkeleen älyttömän näköinen ettei mitään väliä. Jopa Tommi Thorvildsen näyttää ihan uskomattomalta. Tämän kaiken saa aikaan mun mielestä se valaistus tuossa kisassa. En sano siis etteikö Kevin olisi ollut kova, mähän vasta Kevin-fani olenkin, mutta tuossa kisassa valaistus oli aika jyrkkä ja loi mitä uskomattomimman efektin kilpailijoihin.

Back
Ylös Bottom