k78 sanoi:vai?
kyllä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
k78 sanoi:vai?
sama homma minulla. kunnon riipunnasta on todella paljon helpompi lähteä ku kädet koukussa. riipunnasta kun lähtee, niin siinä saa ikäänkuin sellaisen lähtö potkun sille vedolle.Athlete sanoi:. Räjähtävä alkuveto kunnon venytyksestähän ratkaisee koko maksimikunnon, ainakin minulla...Minulla maksimi olisi paljon pienempi, jos veto lähtisi kädet hieman koukussa. Miten muilla "vetäjillä"?
Kalju sanoi:Tunnen painijan joka vetää 60 leukaa, eli ne kans tosiaan niitä painityylillä vedettyjä..mutta silti. Ja yhtälailla tää SM tulos on ihan arvostettava, vaikka nytkyttäs miten niin alkaa olla niin rajuja toistomääriä. Ja voihan jokainen kokeilla vetää nytkyttämällä..että saako siten vetämällä itsekukin useita kymmeniä leukoka..
esa67 sanoi:ööh, myonsit sen itsekkin: nytkyttamalla !! silloin ei siis puhuta leuan vedosta. kohta kait kisoissa saa kayttaa rannekoukkuja, ja valilla sitten voi lepailla. suoritukset saattavat kestaa paivasta kahteen. Toistot saattavat nousta satoihin, ja mestarit vetavat tuhansia toistoja !!!