Lesitiini

Grosskopf sanoi:
...Osaatko Helqa sanoa, että montako ruokalusikallista tuo 10 g noita rakeita on?

Vastaan Helgan puolesta. Eli normaali ruokalusikallinen on noin 10g. Ei mikään kukkurallinen, vaan sellainen normaali vähän reiluhko ruokalusikallinen.

Kantsii hommata elintarvikevaaka, niin ei tartte arpoo ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen arvoinut ton 10g olevan about kukkuroilleen täysi lusikka lesitiiniä.

juudaa sanoi:
vaikuttaako lesitiini oikeasti vai onko se paskapuhetta...apteekissa sanottiin ainaki että ei vaikuta mitään..

Lihakset ei pullahda esille syötyäsi X pakettia lesitiiniä. Rasvojen saanti onkin sitten toinen juttu.

Onko kellään tietoa tahi perusteltua mutua mihin vuorokauden aikaan tuota lesitiiniä kannattaa ottaa?

Useat tuntuu ottavan aamusta (minä, koska se antaa kermasen maun mun aamu ehramiin), mut myyjä sano: anytime

Ostin tänään Reformin lesitiinirakeita ja sekoitin niitä ruokalusikallisen proteiinidrinkkiin. Ei vaan tunnu liukenevan vaan näyttävät jäävän rakeiksi. Kuinka kauan näitä pitää liottaa että liukenevat? Millaisia kokemuksia muilla tästä on?

kmm66 sanoi:
Ostin tänään Reformin lesitiinirakeita ja sekoitin niitä ruokalusikallisen proteiinidrinkkiin. Ei vaan tunnu liukenevan vaan näyttävät jäävän rakeiksi. Kuinka kauan näitä pitää liottaa että liukenevat? Millaisia kokemuksia muilla tästä on?

En oo pistäny merkille miten hyvin liukenee, koska ite heitän kuupallisen lesitiiniä puuron sekaan ja sieltä ammennan lusikalla päähän.

Toinen vaihtoehto mitä käytän on heittää 10g (kuupallinen) lesitiiniä suoraan suuhun ja vedet, mehut, maidot päälle.

Eipä siinä mitään sen kummempaa. Tuota tekniikkaa voi käyttää kaikkiin lisäravinteisiin. Suotta niitä liuottamaan. Mahassa liukenevat sitten omia aikojaan. =)

Vanha topiikki, mutta mistä sais ja mitä lesitiiniä ostettua, jos soijalesitiini ei käy soija-aineallergikolle? Eläinperäistä tai jotain muuta, mutta suplementtina, niin osaisko joku neuvoa, että mistä haeskella?

Suositut

Back
Ylös Bottom