Lentopallo

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ketä tunnustaa seuraavansa lentopalloa nyt EM-kisojen aikana? Suomi pelannut ihan hyvin ja nyt ollaan jo 8.parhaan joukossa! Seuraavaksi olis Italia vastas miten veikkaatte lopputuloksen menevän?

Itse seurannut, muuten en koko lajia ole koskaan seurannut. Nyt on saanut kuitenkin jännittää ja eilinen peli oli todella viihdyttävä. Italia onkin sitten paha rasti, valmentaja tuntee kaikki suomen pelaajat läpikotaisin ja Italian taso on muutenkin Suomea parempi.

Itse seurannut, muuten en koko lajia ole koskaan seurannut. Nyt on saanut kuitenkin jännittää ja eilinen peli oli todella viihdyttävä. Italia onkin sitten paha rasti, valmentaja tuntee kaikki suomen pelaajat läpikotaisin ja Italian taso on muutenkin Suomea parempi.
Juu on paha vastus ja nyt näyttää helvetin huonolta :|

Siihen se sit katkes, hemmetin paljon tuli virheitä molemmilta joukkueilta. Toisessa erässä tuli Suomelle vähän liiankin monta virhettä.

Seuraatteko SM-tason lentopalloilua? Ite on tullut käytyä VaLePan pelejä kattomassa melko paljon, ja on kyllä kerrassaan mahtava laji! Täyden katsomon pauhu Sylvään koulun hornankattilassa on jotain mikä pitää kokea.

Täällä olisi tällänen lähes 16-vuotias lentopalloilija, joka tarvitsisi apua kesätreeneihin. Ennen kuin kysytte niin mulla ei ole valmentajaa, jolta voisin ohjelmaa kysyä, johtuen pienestä tauosta ja tulevasta seuran vaihdosta. Olen aika pienikokoinen, joten ponnistusvoimaa olisi tarkoitus saada lisää ja myöskin parantaa peruskuntoa. Kotoa löytyy käsipainot 15kg asti, leuanvetotanko ja voimapyörä. Salille ei ole mahdollisuutta päästä, joten raskaat kyykyt ja maastavedot yms. eivät ole mahdollisia. Jos täältä löytyisi osaavia tyyppejä, jotka voisivat jeesata ja jopa antaa esimerkin treeniohjelmasta olisin kiitollinen! Halu kehittyä olisi kova ja kesällä ei ole oikeastaan mahdollisuutta lajinomaiseen treeniin. Olen siis passari, joten jos tiedätte jotain hyviä sitä tukevia harjoitteita niin antakaa tulla, myös pallo löytyy kotoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom