Lentokentälle asumaan asettuvat

Uutisissa aina silloin tällöin putkahtelee ilmi, että jengiä (toisinajattelijoita, pakolaisia, mielisairaita jne.) jää lentoasemien kansainväliselle puolelle hegaillemaan. Toiset päiviksi ja toiset jopa vuosiksi. Miten se on mahdollista? Eli eikö lentokentän henkilökunnalla/rajavartiostolla/poliisilla tms. ole mitään keinoja heittää sitä lorvijaa pihalle sieltä kentältä? Voinko mäkin mennä esim. Hki-Vantalle viettämään romanttisen viikonlopun tyttöystäväni kanssa ostamalla halvimmat ulkomaanlentoliput ja jättää boarding-alueelta vain menemättä koneeseen. Eikö kukaan tule heittämään mua pihalle sieltä?:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos lentolippua ei ole, niin air-sidelle ei ole mitään asiaa (lukuunottamatta Finavian myöntämää saattolappua, tai joidenkin firmojen liikuntarajoitteisten saattajia), eli kyllä henkilökunta voi pyytää henkilön poistumaan. Tietääkseni vain poliisit ja vartijat saavat käyttää voimakeinoja, jos henkilö ei suostu poistumaan vapaaehtoisesti. Mutta kysymys kuuluukin, mistä siitä ihmismassasta tietää kuka on menossa ja minne?

Kas-Vain: -Mä luulen, ettei tuollaisella romanttisella viikonlopulla juuri pisteitä nosteta tyttöystävän silmissä, mutta toki voin olla väärässäkin. :D Tieten jos shoppailu taxfreessä, kolmen ruokalajin illallinen terminaalin baarissa ja tunnelmallinen yöpyminen rivijakkaroilla on sitä mitä lomalta haetaan, niin voihan tuo olla täysi kymppi yllätyksenä.

"Voinko mäkin mennä esim. Hki-Vantalle viettämään romanttisen viikonlopun tyttöystäväni kanssa ostamalla halvimmat ulkomaanlentoliput ja jättää boarding-alueelta vain menemättä koneeseen."

Kas-Vain: -Mä luulen, ettei tuollaisella romanttisella viikonlopulla juuri pisteitä nosteta tyttöystävän silmissä, mutta toki voin olla väärässäkin. :D Tieten jos shoppailu taxfreessä, kolmen ruokalajin illallinen terminaalin baarissa ja tunnelmallinen yöpyminen rivijakkaroilla on sitä mitä lomalta haetaan, niin voihan tuo olla täysi kymppi yllätyksenä.

"Voinko mäkin mennä esim. Hki-Vantalle viettämään romanttisen viikonlopun tyttöystäväni kanssa ostamalla halvimmat ulkomaanlentoliput ja jättää boarding-alueelta vain menemättä koneeseen."

:hyvä: No ehkä en nyt oikeasti suunnittele ylläolevaa, mutta kiva kun otit kantaa.:kippis1:

Lähinnä mietin, että miten ne vain pystyy hengailemaan siellä ilman, että kukaan niitä häätää pois.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1661579

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009111210585524_ul.shtml

Ja tämä kuuluisa herra joka oli 18 fukin vuotta Charles de Gaulle:lla... Jesus Christ!:wtf:

http://en.wikipedia.org/wiki/Merhan_Karimi_Nasseri

Juttuhan on just siinä et minnes ne heitettäisiin. Suomalainen on aika helppo heittää Helsinki-Vantaalta ihan vain ovesta pihalle, mutta jos ei ole kansalaisuutta tai oleskelulupaa niin eipäs olekkaan ongelmatonta laittaa ovesta pihalle.

Kas-Vain: -Älä huoli, pilkesilmäkulmassa pyrin tuon kannanottoni heittämäänkin. Sen verta joutu repeen lukiessa tuon sun lomasuunnitelman, ettei voinu mieltänsä malttaan ja olla kommentoimattakaan :D

"No ehkä en nyt oikeasti suunnittele ylläolevaa, mutta kiva kun otit kantaa"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom