Originally posted by Amerikan Jeesus
Johan olen monta kertaa sanonut että Lewis voitti ja oleellisesti siihen kuului tuo sitominen. Onko mielestäsi toisen huonoutta jos osaa eliminoida toisen hyökkäykset? Ottaisitko mieluummin vaan kuonoon ja ottelisit kuten aina vai eliminoisitko toisen nyrkkeilyn ja hallitsisit sitä kautta ottelua? Minä valitsisin jälkimmäisen. En kyllä missään vaiheessa sanonut että valmentajani suosii sitomista. Siis mun valkka on semmoinen lyhyt kaveri joka lähelle päästyään tekee saatanan kipeää jälkeä, kuten tyson ja kestää iskujakin kuten Tyson, koska molemmilla on pään sisällä varmaan saman verran aivoja jäljellä. Mutta meinaan tässä lähinnä että kokemuksella ja vastustajan tuntemisella sekä ottelun mukaan ottelemalla tuo mun valmentaja pärjää, aivan kuten Lewis teki tuossa ottelussa. Eli se tiesi että Mike tulee päälle ja eliminoi sen tehokkaasti ja voitti ottelun sitä kautta. Tysonin heikkoushan taitaa nykyään olla tuo ettei se pysty muuttamaan tyyliään juurikaan ketään vastaan. Eli jos Tyson olisikin muuttanut tyyliään niin olisi Lewis saattanut hävitä ottelun. Mutta koska niin ei käynyt ja Lewis tiesi koko ajan mitä tehdä, ei ottelusta jäänyt paljoa seliteltävää.