Lennox Lewis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

NP

VIP
Kaupunki
Helsinki
Mitä veikkaatte äijästä?

Ottaako vielä matsia Klitschkon kanssa?

Kuulemma sen "treenaaja" (tai mikä se sitten onkin) on sanonut että Klitschkon on paras valmistautua ottelemaan. Lewis voitti Klitschkon jo kerran aikaisemmin, eli veikkaan ettei Klitschkolla ole saumaa matsissa. Turhaa mennä nolaamaan itseään.

Originally posted by NP_NG
Mitä veikkaatte äijästä?

Ottaako vielä matsia Klitschkon kanssa?

Kuulemma sen "treenaaja" (tai mikä se sitten onkin) on sanonut että Klitschkon on paras valmistautua ottelemaan. Lewis voitti Klitschkon jo kerran aikaisemmin, eli veikkaan ettei Klitschkolla ole saumaa matsissa. Turhaa mennä nolaamaan itseään.

Eikös Klitschko joutunut keskeyttämään jonkun silmäkulma haavan takia tai vastaavaa, mutta otteli muuten aika mallikkaasti.

Minäkin muistelen että eikös se ollu aika tasaväkinen matsi ja jopa leevisi vähän välillä alakynnessäkin ennen sitä silmäkulmajuupelia. mene ja tiedä jostaki oon tuonki tainnu lukea

Re: Re: Lennox Lewis

Originally posted by Dobermann
Eikös Klitschko joutunut keskeyttämään jonkun silmäkulma haavan takia tai vastaavaa, mutta otteli muuten aika mallikkaasti.

Johti jopa pisteillä, eli Klitscho kovassa kunnossa ei matsin lopputulos oo mitenkään päivänselvä kumpaankaan suuntaan..

Selostaja sanoi hyvin että Lennox ottaa aina rennosti
matsin jälkeen ja vetäytyy julkisuudesta.
Kuulemma menee polttelee pilveä Jamaikalle
(esiintyi kerran vetelehtijät sarjassa)
Mutta eikö se ole siellä laillista.

Mä pidän enemmän Klitchkosta. Ei oo turha jätkä.

Originally posted by Matsku
Mä pidän enemmän Klitchkosta. Ei oo turha jätkä.

Pidätkö Lewistä turhana jätkänä? Ainakin mielestäni Lewis on täysin suvereeni ketä tahansa vastustajaa vastaan. Tuota Lewis - Klitschko ottelua seuratessa huomasin, että Lewis tiesi voittaneensa ottelun heti kun sai Klitschkon silmäkulman ruhjottua. Siis aina kun Lewis on täysin varma voitostaan niin hän pudottaa suojauksensa suunnilleen kokonaan pois. Näin käy yleensä joka ottelussa. Tässähän toki vastustajalle aukeaa paikkoja iskeä mutta Lewis näyttää lähinnä odottavan sitä hetkeä kun vastustaja tekee virheen. Yleensä vastustaja sitten ottaa muutaman kunnon pommin vastaan tehdessään omia hyökkäyksiään, jonka jälkeen tahtoo mennä sisu kurkkuun ja Lewis vetelee turpaan miten tahtoo koska kukaan ei uskalla yrittää mitään hyökkäystä yleensä.

Eli mielestäni Lewiksen tyyli on vähän ylimielinen mutta parhaalle on sekin suotava.:arvi:

Originally posted by Amerikan Jeesus
Pidätkö Lewistä turhana jätkänä? Ainakin mielestäni Lewis on täysin suvereeni ketä tahansa vastustajaa vastaan.
Eli mielestäni Lewiksen tyyli on vähän ylimielinen mutta parhaalle on sekin suotava.:arvi:
Tyson vs. Lewis matsi oli täyttä puppua. Lewis on ihan :david:

Tyson vs. Lewis matsi oli täyttä puppua. Lewis on ihan :david:

Kenties jotain perustelua? Tyson ei mielestäni saanut matsissa kuin kaksi hyvin onnistunutta lyöntiä aikaiseksi. Eli yhden tosi kovan vasemman koukun leukaan ja yhden vielä kovemman koho-koukun vähän ennen tyrmäystä..

Lewis puolestaan tasaiseen tahtiin veteli kovempia ja vielä kovempia iskuja Tysonin luupäähän ja tulos oli selvä.. Vai oliko tuossa mielestäsi jotain epäselvää? Oliko mielestäsi väärin kun Lewis sitoi lähes joka kerta kun Tyson yritti lähiotteluun? Se on nimenomaan ison miehen etu jota kannattaa käyttää kun vastassa on tuommoinen kahdella moukarilla varustettu mies kuin Mike Tyson. Onhan nyt selvää että Lewis olisi hävinnyt ottelun jos ei olisi sitonut, mutta koska sitoi niin se tekee hänestä parhaan ja sille ei voi kukaan mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kuulemma Lewis sitoi Tysonia koko ajan. huom. kuulemma. Mikeltä kuultua...

eehh.. en nyt oikeen ymmärrä tätä replyä enkä sun ajattelua.. Haukut Lewisia etkä ole edes nähnyt kun se ottelee..

EDIT: NP_NG

viimeinen varoitus

eehh.. en nyt oikeen ymmärrä tätä replyä enkä sun ajattelua.. Haukut Lewisia etkä ole edes nähnyt kun se ottelee..

Joutuu olemaan samaa mieltä.

olen mä nähnyt kun se ottelee, en vaan pidä siitä että Mikellä olisi ollut mahdollisuuksia ottelussa Lewisiä vastaan. Lewis kuulemma sitoi Tysonia.

No omasta mielestäni ei kyllä tuo Lennox Lewis ole mistään kotoisin vaikka olisikin tällä hetkellä "numero 1". Raskaan sarjan nyrkkeilyn taso on tällä hetkellä aivan :kakka: . Jos olisin Lewis lopettaisin nyt nyrkkeilyn kunnialla kun vielä voi.

Klitschkossa on mielestäni paljon potentiaalia Mestariksi ja toivonkin, että saataisiin hänestä uusi Tyson.

olen mä nähnyt kun se ottelee, en vaan pidä siitä että Mikellä olisi ollut mahdollisuuksia ottelussa Lewisiä vastaan. Lewis kuulemma sitoi Tysonia.

Niin sitoi, mutta se ottelu oli kahden ensimmäisen erän jälkeen selvä. Lewis oli parempi ja voitti.

joo näin oli että klitchko johti lewisiä vastaan sitä matsia ja lewis oli muutamaan otteeseen vähän hädässä, mut pertana vie kun se silmäkulma aukes..... luulen että seuraavalla kerralla ei jätetä mitään sattuman varaan ja lewisiä viedään kuin litran mittaa

Suositut

Back
Ylös Bottom