Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos olet opiskelija niin saat liput Kilroyn kautta halvalla tai ebookersista. Itse vielä opiskellessani lensin Bankkariin 700e:lla (Finski) . Toissa kesänä taas kaukoitään, Manilaan, mutta liput hommasin firman matkatoimiston (KMK) kautta, 950e (KLM). BKKn varmaan ois KOhdeMatkatKalevan kautta ollu vieläki halvempi.sekosammy sanoi:Onko kellään kokemusta miltä lentoyhtiöltä saisi pelkät lennot thaikkuihin edullisimmin?Olisi ensivuoden puolella tarkoitus vaihtaa maisemaa vähäksi aikaa...
499 joo maksettiin viimeksi... Jos menet vasta keväällä/kesällä niin odotteleppa Stokkan hulluja päiviä, viime keväänä sitä kautta pääsi 550eurolla.haenko sanoi:Jaa...riippuu haluatko suoran lennon vai vaihdoilla?
Sas köpiksen kautta aeroflotit moskovasta.
Itte oon lentäny finskillä suoraan stadista,viimeks syyskuussa menopaluu bkk-hki 499.
Tosin nyt rupee oleen jo high season eli hinnat rupee lähenteleen 900-1000 finskillä
Mihkäspäin thaikkulandiaa meinaat kammeta? :thumbs:
Nykyisin vain sitte on Finnairilla sopimusehdoissakin että matkan keskeytys maksaa useita satoja euroja, eli se avonaisen oven käyttäminen hki-vantaalla suoraan ulos, kulkematta tallinnan koneeseen maksaa... Itse en tuosta laskua saanut vaikka niin uhkasivat, tämä siis viime huhtikuussa.Vaikea sanoi:Yhtenä vaihtoehtona on myös lentää tallinna-helsinki-bangkok finskillä jos ei osu hullujapäiviä kohdalle. Tallinnnan kautta hinnat luokkaa 600-700€.