lennot thaikkuihin

Onko kellään kokemusta miltä lentoyhtiöltä saisi pelkät lennot thaikkuihin edullisimmin?Olisi ensivuoden puolella tarkoitus vaihtaa maisemaa vähäksi aikaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa...riippuu haluatko suoran lennon vai vaihdoilla?
Sas köpiksen kautta aeroflotit moskovasta.
Itte oon lentäny finskillä suoraan stadista,viimeks syyskuussa menopaluu bkk-hki 499.
Tosin nyt rupee oleen jo high season eli hinnat rupee lähenteleen 900-1000 finskillä
Mihkäspäin thaikkulandiaa meinaat kammeta? :thumbs:

sekosammy sanoi:
Onko kellään kokemusta miltä lentoyhtiöltä saisi pelkät lennot thaikkuihin edullisimmin?Olisi ensivuoden puolella tarkoitus vaihtaa maisemaa vähäksi aikaa...
Jos olet opiskelija niin saat liput Kilroyn kautta halvalla tai ebookersista. Itse vielä opiskellessani lensin Bankkariin 700e:lla (Finski) . Toissa kesänä taas kaukoitään, Manilaan, mutta liput hommasin firman matkatoimiston (KMK) kautta, 950e (KLM). BKKn varmaan ois KOhdeMatkatKalevan kautta ollu vieläki halvempi.

Oleellisesta on olla ajoissa, eli jos lähdet esim. 1.4.06 hommaa liput TÄNÄÄN. helmikuussa on myöhäistä. Itse miettynyt Indoja ensi kesänä , mut en tiedä noitten pommi-iskujen takia enää. Ja liput ensi kesäksi hommaan viimeistään tammikuussa.

Itse ostin viime huhtikuussa meno-paluun Bangkokiin Stockan Hulluilta päiviltä ja hinta oli 575 euroa. Lisäksi Ostin Bangkok Air'ilta meno-paluun Bangkok - Koh Samui -Bangkok ja hinta oli 90 euroa.

Jos noita Hulluja päiviä ja opiskelijalippuja ei oteta lukuun, niin mistä ihmeestä noita halpoja lentoja oikein löytyy? Minne sivuille minun pitää mennä? Esimerkiksi www.vertaa.fi -sivut antavat mielestäni kalliita ja suppeita vaihtoehtoja.

Itse olen yrittänyt etsiä mahdollisimman halpoja hintoja ajalle 17-26.04.2006. Kohdevaihtoehdot olisivat Thaimaa, Intia, Brasilia, Kuuba tai Costa Rica. Tarkoitus olisi käyttää kaksi päivää kymmenestä matkustamiseen ja loput kahdeksan päivää kohteessa olemiseen. Pidempää lomaa ei saa järkättyä.

Kilroylta tullut ite hommattua.

haenko sanoi:
Jaa...riippuu haluatko suoran lennon vai vaihdoilla?
Sas köpiksen kautta aeroflotit moskovasta.
Itte oon lentäny finskillä suoraan stadista,viimeks syyskuussa menopaluu bkk-hki 499.
Tosin nyt rupee oleen jo high season eli hinnat rupee lähenteleen 900-1000 finskillä
Mihkäspäin thaikkulandiaa meinaat kammeta? :thumbs:
499 joo maksettiin viimeksi... Jos menet vasta keväällä/kesällä niin odotteleppa Stokkan hulluja päiviä, viime keväänä sitä kautta pääsi 550eurolla.

EDIT: Myöhässä :)

Yhtenä vaihtoehtona on myös lentää tallinna-helsinki-bangkok finskillä jos ei osu hullujapäiviä kohdalle. Tallinnnan kautta hinnat luokkaa 600-700€.

Toinen vaihtoehto köpiksen tai tukholman kautta lentää, josta kuuleman mukaan saa myös 600-800€ väliin lippuja ja on useampikin yhtiö joka lentää sieltä bangkokiin. Itselläni tästä ei tosin vielä ole kokemusta.

Vaikea sanoi:
Yhtenä vaihtoehtona on myös lentää tallinna-helsinki-bangkok finskillä jos ei osu hullujapäiviä kohdalle. Tallinnnan kautta hinnat luokkaa 600-700€.
Nykyisin vain sitte on Finnairilla sopimusehdoissakin että matkan keskeytys maksaa useita satoja euroja, eli se avonaisen oven käyttäminen hki-vantaalla suoraan ulos, kulkematta tallinnan koneeseen maksaa... Itse en tuosta laskua saanut vaikka niin uhkasivat, tämä siis viime huhtikuussa.

Apollo tekee halpoja lentoja Stokiksesta...

Lisää lentohinnoista, ajankohtaiset tarjoukset jäsenille (ilmainen) jne:

http://www.thaiklupi.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom