Lenkkiseura!

Täällä Tamperalainen kanssa, tuolla Kaupin maastoissa tulee aikapaljon aikaa vietettyä (sellaisen valkomustan russelin kanssa) kävellen ja juosten joten jos bongaat niin tule kiskomaan hihasta!

Lenkkiseura kelpaisi myös Tampereelle, kaupin maastoissa tulee juostua lyhempää ja pitempää lenkkiä. (niin jos jotain miespuolinen lenkkiseura kiinnostaa, en tiedä onko sääntöjen rikkomista postata tänne, mutta jos on niin saa poistaa)

Lenkkiseuraa etsiskellään myös Lappeenrannan keskustaan! Treenailen parhaillaan puolimaratonille, mutta kunto ei ole (vielä) mikään huippu. :)

Hei! Täälä olis kans tyttö Tampereen keskusta/Kaleva Tammela- alueelta vailla lenkkiseuraa:)! Kunto ei vielä ole mikään älytön..Ottakaa rohkeasti yhteyttä jos lenkkiseura kiinnostaa:hyper:

Olen menossa kesäksi kesä - elokuu Nastolaan ja aivan täysin paikkoja ja ihmisiä tuntemattomana olisi mukavaa, jos Nastola-Lahti-Hollola (ja mitä muita lähipaikkakuntia) akselilta sais lenkkikavereita, jotka viittis vähä näyttää paikkoja :)

Minäkin kaipailen Lahdesta uusia tuttuja ja lenkkiseuraa :) Ikää 24vee ja nainen siis. Toki mukaan sopii mun kanssa vaikka spinnaamaan taikka pumppiin! :rock:
Viestiä viestiä tulemaan niin olen kyllä messissä :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom