Lenkkiseura!

En ainakaan löytänyt vastaavaa thrediä haulla, joten tässä mennään..

Olen 23-vuotias nainen Lahdesta, ja kaipailen kovasti uutta lenkkiseuraa:) yleensä lenkkini ovat reipas kävely/kevyt hölkkä tyyppisiä, ja kesällä maistuu kaikenmoiset loikat sun muut! asun keskustassa, joten tässä lähellä asuvat ottakaa rohkeasti yhteyttä vaikkapa tähän thrediin tahi privalla:)

Omista intresseistäni voin sen verran kertoa, että salitreeni tottakai on lähellä sydäntä. Opiskelen fyssariksi, joten terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät jutut ovat loputon mielenkiinnon aihe.. terveysfasisti en sentään koe olevani:lol2: Olisi niin kiva vähän tutustua uusiin ihmisiin, ja saada ehkäpä jopa uusia ystäviä!

Itselle kelpais kanssa jos on Tampereen alueelta joku ketä kiinnostais.. :)

Täällä myös trelainen naikkonen lenkkiseuraa vailla varsinkin kaupin maastoihin suuntautuneena! En ole mikään maratoonari mutta kuitenkin :). Anyone? S.postiosoitetta tulemaan vaan tänne!!

Nätti_tyttö:

Itse en näe noita vetojen tekemisiä kaksin kovinkaan mielekkäinä, mieluummin teen rankemmat treenit yksin ainakin niin on helpompi keskittyä (?) Laitappa kiirahvi sähköposti tänne, itsellä ei ole kuin muotoa etunimi.sukunimi niin en viitti julkaista tänne =)

Täällä yksi vapaaehtoinen myös lenkille mukaan. Tosin kestävyyskunto aika heikolla pohjalla, mutta siinähän se harjoitellessa paranee.

Lenkkiseuraa ja niitä uusia kavereita ennenkaikkea kaipailee myöskin lahtelainen "elämäntapa laihistelija", vielä on projetia edessä ja kesä tulee kovaa vauhtia!!

Jos joku kaipailee koirallista lenkkiseuraa stadista, ilmottaudun vapaaehtoiseksi.
Vielä muutaman viikon meidät löytää taka-Töölöstä, mutta sitten on muutto omaan kotiin itä-Pasilaan. (=josta btw loppukauppa tehdään tänään :rock:)

^
Mä kaipailisin ensinnäkin lenkkiseuraa säännöllisen epäsäännöllisesti tänne Hgin Kaivarin suuntaan juoksentelemaan (käy myös Töölönlahti, Meilahtikin mahd, keskusta..)

ja miksei muutakin kaveria aina silloin tällöin baariin (dokaamaan, kyllä vaan) :)

millan@city.fi

Mä mailaan mafiatar sulle heti kun saadaan tää meidän muuttohässäkkä alta pois, keksitään jotain :)

Hei! Nosto tähän ketjuun ja ilmoitus että etsin lenkkiseuraa Jyväskylästä!!! Ite oon kilpa-aerobiccari, kunto ei oo huono mutta yksin juokseminen on vaan niin hemmetin TYLSÄÄ!! Haluaisin opetella juoksemaan kun oon kuullut että se on niin ihanan rentouttavaa ja muutenkin mukaansa tempaavaa. Vaikka omaa lajia harrastetaankin sisällä niin tykkään todella paljon ulkoliikunnasta! Kesäisin lempihommaa on loikat, vedot ja porrasjuoksut, mutta tosiaan, opettelemisen varaa ois noissa pidemmissä pk-lenkeissä, joita teen ehkä 6krt vuodessa :D Kerran viikkoon tai vaikka kerran kahteen viikkoon olisin siis seuraa vailla ja useimmiten kävis pe, la tai su. Iällä, harrastustaustalla tai muulla tälläisellä ei väliä!

Hei! Nosto tähän ketjuun ja ilmoitus että etsin lenkkiseuraa Jyväskylästä!!! Ite oon kilpa-aerobiccari, kunto ei oo huono mutta yksin juokseminen on vaan niin hemmetin TYLSÄÄ!! Haluaisin opetella juoksemaan kun oon kuullut että se on niin ihanan rentouttavaa ja muutenkin mukaansa tempaavaa. Vaikka omaa lajia harrastetaankin sisällä niin tykkään todella paljon ulkoliikunnasta! Kesäisin lempihommaa on loikat, vedot ja porrasjuoksut, mutta tosiaan, opettelemisen varaa ois noissa pidemmissä pk-lenkeissä, joita teen ehkä 6krt vuodessa :D Kerran viikkoon tai vaikka kerran kahteen viikkoon olisin siis seuraa vailla ja useimmiten kävis pe, la tai su. Iällä, harrastustaustalla tai muulla tälläisellä ei väliä!

Mäkin ajattelin alkaa keväällä viimein juoksemaan! Tosin jaksan nyt juosta putkeen ehkä 400 metriä hölkkävauhtii, en ees valehtele, niin sun kunnolle olisin aika tappavan tylsää seuraa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom