Lempiyhtye!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elcaco
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ron Moss sanoi:
Iron Maiden
Metallica
Ramones
Tiktak

Tuo on hyvä lista :D varsinkin tuo viimeinen kruunaa metallimusiikin :D
No on niillä se heilutaan biisi sellainen että pakolla se menee kun joka kerta salilla se soi kun olen treenaamassa.

- Racer X
- Alcatrazz
- Symphony X
- Freak Kitchen
- Pain of Salvation
- ja tietenkin Queensrÿche

-Sepultura (vanha)
-Metallica (vanha)
-Slayer
-Kreator
-Pantera
-Testament
-Exhorder

Äääähhh, niiton niin monta.

Muutamia, mitä ny tulee nopeesti mieleen: Black Sabbath, Metallica (ekat kolme levyä erityisesti), Kreator, Death, Slayer, Entombed (melkein koko tuotanto), Judas Priest, At The Gates (Slaughter of the soul, mahtavaa jööttistä, klassikko :rock: ), Dark Tranquillity, In Flames, Nasum, Rotten Sound, Six Feet Under, Cannibal Corpse, Xysma, Carcass (KOKO tuotanto!!!), Napalm Death, Obituary, Dio, Deathchain, Kotiteollisuus, Niskalaukaus, Mokoma, Diablo, Stone, Dismember, Autopsy, Amorphis (Tales from the thousand lakes ja Elegy levyt loistavia), Iron Maiden (en oo kova fani, mutta kyllä tältäkin bändiltä on monta mahtavaa kipaletta julkaistu), Bruce Dickinsonin soolotuotanto (joitakin helmiä, mutta myös huonompaa, epätasaista kamaa, kokoelmalevy varma ostos), WASP, Twisted Sister, Arch Enemy ja Motörhead (jos sitä nyt voi hevinä pitää).

Elcaco sanoi:
Eli: Laitetaan viisi omasta mielestä "parasta" METALLI-musiikkia vääntävää poppoota. Tässä minun valintani:

1. Hatebreed
2. Killswitch Engage
3. Machine Head
4. Chimaira
5. Lamb Of God

1. Hatebreed
2. Fear Factory
3. Slayer
4. Slipknot
5. Sepultura

Hatebreed on kovin livebändi jonka olen päässyt todistamaan... osittain tunnelma saattaa johtua siitä että molemmat kerrat kun olen livenä päässyt bändin näkemään on ollut kyseessä keikka niiden kotipaikkakunnan naapurissa... mutta kyllä kehtaan väittää että missä vain nämä jätkät esiintyy niin meno on uskomaton! :rock:

Kuuntelin tuossa noin 400 vuoden tauon jälkeen Helmet-orkesteria.
Kaverilta lainassa joku kokoelma. (eli siinä on kaikki niiden helmet.. :hyper: )
Nupit kaakkoon, niin johan kuulosti helvetin hyvältä!!!

Tämän innoittamana kaivelin levyhyllyäni ja löysin sieltä Pro-Painin levyn, "The Truth Hurts", jota sitäkään en ole kuunnellut piiiiiiiitkiiiin aikoihin.
Potkii taas kun saatana! Switchblade Knife on ihan kunkku biisi! :rock:

jahast, pitänee sitä itekkin jotain sitte listata.
top 3 löytyy suht helposti mutta sen jälkeen on vähän tasasempaa.

1. sotajumala, ja nimenomaan tämä uusin lätty Death Metal Finland
2. Shape of Despair
3. Swallow the Sun

muita bändejä mitkä saa tasaisesti soittoaikaa ovat Bathory, Ajattara, Mustan Kuun Lapset, Loits, Amorphis (Karelian Isthmus,Tales from Thousand Lakes, Tuonela), Type o Negative (October Rust), Nocturnal Mortum, Motörhead, Katatonia, Impaled Nazarene, Megadeth, Rammstein, Samael, Summoning, Unhola, Viikate, Tenhi, Barathrum, Carcass, Catamenia ..siinäpä pari suosikkia.

btw, jos joku sattuu tietämään/törmäämään muuhun kuin englanniksi laulettuun metalliin niin saa pistää privaa/postata replyä/tehdä vaikkapa ihan uuden threadin aiheesta mun luvallani.
:arvi:

sekalaisessa järjestyksessä:
Iron Maiden
Gamma Ray
Helloween
Sentenced
Edguy

Ja Teräsbetonille propsit loistavasta asenteesta!

-In Flames
-Sentenced
-Children of Bodom
-Dimmu Borgir
-Iron Maiden
-Metallica
-Nightwish
-Rautiainen

Siinäpä ne tärkeimmät :rock:

-Thyrfing
-Bathory
-Summoning
-Taake
-Wyrd
-Motörhead
-Wasp

siinä osa.

- In Flames
- Metallica
- Nightwish
- Kotiteollisuus
- Bodom / Dimmu Borgir

My Dying Bride
Todella hienoa musiikkia, tunnelmaltaan voimakasta ja pirun kaunista.
Diablo
Nopeita ja omalla tavallaan raskaita biisejä, laulajalle erityismaininta.
Ill Nino
Raskasta ja jostain syystä minuun iski, en oikein tiedä edes, miksi.
Bloodbath
Death metallia parhaasta päästä. Laulaja on aina loistanut Bloodbathissä(vaikka vaihtuikin uusimmalle levylle).
Hatebreed
Nopeatempoista mättöä. Volyymia täysille ja kyllä naapuritkin tietää, mitä kuunnellaan.
Corporation 187
Uskomattoman hyvää death metallia. Nähtävästi olen aika yksin mielipiteeni kanssa, nimittäin levyt ei ole hirmuisesti menestyneet. Nopeaa death metallia hyvällä laulajalla.
Kotiteollisuus
Suomeksi laulettua pirun hyvää metallia. Ei mitään kovaa mättöä vaan rauhallisempaa, siksi hyvää.

Rage against the Machine
Eppu Normaali
Iron Maiden

jokainen vähän omaa kategoriaansa...

- Cannibal Corpse
- In flames
- CoB
- Diablo
- Rotten Sound
- Aborted

Ja monia muita

1. MetallicA

Aivan selvä ykkönen minulle Kill 'em Allin, Ride The Lightningin, Master of Puppetsin ja ...And Justice For Allin takia. Loput albumit pientä tai vähän suurempaa plussaa.

2. Iron Maiden

Loistava bändi, todella paljon hyviä biisejä. Kakkossija johtuu siitä, että yksikään Maidenin biisi ei kuitenkaan mielestäni yllä esim. Metallican Creeping Deathin tai Fade to Blackin tasolle. Bändi ei ole juuri muuttunut aikojen saatossa, joten biisit alkavat hiljalleen toistaa itseään.

------------ Pieni hajurako -------------

3. Megadeth
4. Exodus
5. Slayer

Olen nähtävästi tylsä ihminen musiikkimaun suhteen, mutta siksihän näistä bändeistä "kaikki" muutkin tykkäävät, kun ne ovat niin hyviä. ;)

- Metallica
- Iron Maiden
- Led Zeppelin
- Children of Bodom
- Nightwish
- Egotrippia joskus ku on semmonen fiilinki. :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom