lempiottelijasi :D

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
HW: Jarno Nurminen
LHW: Marcus Vänttinen
MW: Mikko Suvanto
WW: Glenn Sparv
LW: Anton Kuivanen
FW: Risto Koivisto
BW: Mikael Silander
FW: Heikki Tiilikka

Miksi ihmeessä kaikki kannattavat jotian ulkomaalaisia sarjoissa, joissa on suomalaisottelijoita? :wtf:

Jotenkin ite innostun vasta jos käy Robbet... tai Antonit... Oon kamppailu-urheilussa mieshuora. Hävettää vähän.

Ehkä sil on jotain tekemistä, että on tutustunut lajiin ulkomaalaisten kautta. Ei oo tullu semmost henkee. vähän niinku tosi monet kannattaa jotain liverpooleja ja barcelonaa huutaen telkkarille, ja niitä mä ite katon vähän oudoksuen samalla kun huudan homovittua suomen syksyisessä veikkausliigapelissä. nyt ku aloin miettii, nii mä teen ite sitä samaa vaparin kohalla. oon aina miettiny, et miten voi saada telkkarin välityksel kiksejä, mut kyl vaan näköjään voi. sä oot kasvanu suomalaisessa vapariskenessä niin tottakai sulla on enemmän siteitä suomalaiseen vapariin.

^jää kyllä Barbozan spinning wheel kick KO Etimiä vastaan kakkoseksi Harin vastaavaa Lekoa vastaan vastaan.

Toi oli kyllä tyly, olin oikeasti huolissani Lekon puolesta, näytti kun joku olisi ampunut miehen yleisöstä... Harilla on kovia tyrmäyksiä.

Omat suosikkini vaparissa, Diazin veljekset, Condit, A.Silva ja Huntooo!

Niin no yleensä vain on tapana kannattaa oman salin/kaupungin/maan urheilijoita. Ei itseisarvona vaan pikemmin lähtökohtaisesti ja ulkomaalaisen asettamiseen edelle on yleensä joku erityinen syy. Itse aikoinaan Formuloissa kannatin Schumacheria tämän kilpaillessa Mika Häkkisen kanssa ja huomasin, ettei minulla ollut kovin paljon hengenheimolaisia Suomessa. Jos kysyttäisiin vaikka suosikkimäkihyppääjää, niin monikohan ilmoittaisi suosikikseen jonkun itävaltalaisen?

Niin no yleensä vain on tapana kannattaa oman salin/kaupungin/maan urheilijoita. Ei itseisarvona vaan pikemmin lähtökohtaisesti ja ulkomaalaisen asettamiseen edelle on yleensä joku erityinen syy. Itse aikoinaan Formuloissa kannatin Schumacheria tämän kilpaillessa Mika Häkkisen kanssa ja huomasin, ettei minulla ollut kovin paljon hengenheimolaisia Suomessa. Jos kysyttäisiin vaikka suosikkimäkihyppääjää, niin monikohan ilmoittaisi suosikikseen jonkun itävaltalaisen?

Mielestäni tähän on erityinen syy. Suomalaiset ovat pärjänneet mäkihypyssä sekä formuloissa mm-tasolla, toisin kuin vapaaottelussa. Ja Suomessa ei voi televisiosta seurata vaparia ylelensäkään samalla tavalla kuin esim. jääkiekkoa. Kyllähän suomalaisten kannatuskin nousee kun vapaaottelun suosio lisääntyy Suomessa.

Jos pitäisi omia suosikkeja listata, niin kyllä ne löytyisivät UFC / Strikeforce -akselilta paristakin syystä: siksi että UFC:stä löytyy keskimäärin parempia ottelijoita kuin muualta, sekä siksi että suomalaista vaparia on mielestäni hankalampi seurata.

No se nyt on selvää, että jokaisessa asiassa oma suosikki tulee enemmän tai vähemmän suosion kautta. Eli näet asiassa jotain mistä pidät, mitä et näe olevan muualla/muilla. Vaparissa tämä meinaa sitä että tällaiset ihmiset on yleensä enemmän tai vähemmän lajinsa huipulla/huippuorganisaatiossa.

Tätähän voidaan soveltaa mihin tahansa ihmisiin/asioihin. Arvostus tulee menestyksen kautta.
Eriasia on tietenkin jos sinulla on henkilökohtaisempia siteitä fanittamaasi henkilöön/asiaan, mutta silloin et olekkaan enää täysin subjektiivinen kannassasi.

timthumb.php

Andrei Arlovski

321267_10150927149555046_21497365045_21496017_160684238_n.jpg

Jean-Claude Van Damme
... Kyllähän se vielä kerran aikoo mätkiä kesällä/syksyllä :D

Ei kai Van Damme ikinä ole edes otellut, ehkä jotain pistekaratea. :D Eikä se aio enää otella, samaa hypeä vuodesta toiseen.

Ei kai Van Damme ikinä ole edes otellut, ehkä jotain pistekaratea. :D Eikä se aio enää otella, samaa hypeä vuodesta toiseen.

Onhan kaveri viimeksi matsannut vuonna -82, saa nähä toteutuuko matsi edes ylipäätänsä, tähän saakka sitä on siirretty jatkuvasti. Hyvältä pohjalta matsiin lähdetään kun kehuskeli, että nyt loppuu viinanjuonti, röökinpoltto, pilvenpoltto, kokaiinin käyttö...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan kaveri viimeksi matsannut vuonna -82, saa nähä toteutuuko matsi edes ylipäätänsä, tähän saakka sitä on siirretty jatkuvasti. Hyvältä pohjalta matsiin lähdetään kun kehuskeli, että nyt loppuu viinanjuonti, röökinpoltto, pilvenpoltto, kokaiinin käyttö...

Aika yleisiä paheita noissa piireissä. :D

Ken ties, ehkä sieltä tulee 1st rnd KO, eikä tarvii kuntoa pistää koetukselle.

Tuo Van Dammen paluu kehään on kyllä samaa sarjaa Ricksonin paluun kanssa. Vuodesta toiseen ollaan ihan juuri matsaamassa. No, Rickson taisi viime vuonna kaikkien "yllätyksesksi" virallisesti ilmoittaa lopettaneensa, kevyet kymmenen vuotta viimeisen matsin jälkeen.:thumbs:

Somluck Kamsing taisi olla kaverin nimi, jota vastaan Van Damme ihan kohta ottelee. En pidättäisi hengitystä.

HW: Hunt, Overeem, Junior Dos Santos, Roy Nelson
LHW: Hendo, Shogun
MW: Palhares
WW: Nick Diaz

Kääpiöt ei kiinnosta

Palhares, GSP, Overeem, Chael Sonnen, Lesnar, Aldo.

Laitetaan muutamia fiiliksen mukaan:
Fedor, Chail Sonnen, Nick Diaz, Cain Velasquez, Dan Henderson, Carlos Condit, Gray Maynard.

HW favoritit: Velasquez, Mir, Mitrione
HW inhokit: Big Foot, Werdum, Schaub, Sylvia

LHW favoritit: Shogun, Machida, Franklin
LHW inhokit: Rashad

MW favoritit: Belfort, Maia, Sakara
MW inhokit: Okami, Lindland

WW favoritit: Kampman, Diaz, Condit
WW inhokit: Fitch, Shields, Fitch, Fitch

LW favoritit: Benderson, Guillard, Melendez, Edgar, Hansen
LW inhokit: Maynard, Letz, Aoki, Danzig

FW favorit: Koch, Hettes
FW inhokit: Mendes