Lempinäyttelijäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja smithw
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. Sylvester Stallone

Auauauu... Ja se "I'm high, gotta problem with that huh?"-katse!

Heath Ledgeriä voisin ylistää enemmän kuin ketään muuta. Toisaalta olen niin tampio edes arvostelemaan elokuvia, joten en varmaankaan tiedä näyttelijöistäkään mitään. Lemppareita on silti em. lisäksi Gary Oldman (mm. Potterit ja TDK) ja Alan Rickman.

Oon aina miettiny et miks Morgan Freeman on niin arvostettu näyttelijä ku eiks se oo joka leffassa ihan samanlainen? Mut kyllähän mieheltä karismaa löytyy ja hyvissä elokuvissahan se on ollu. Taisin kyllä jo vastata itselleni :)

Itse en sen kummemmin suomalaisista näyttelijöistä pidä mutta jo edesmenneen Esko Nikkarin työskentelystä kyllä pidin todella paljon:)

Gary Oldman.Mua on aina leffoissa kiinnostanu toi ultimate pahis roolit.Ja toi jätkä jos joku osaa sen parhaiten maan päällä ikuna.Esim.Leonissa jokaisessa kohtauksessa mis Oldman esintyy nousee karvat pystyyn.On se vaan hyvä siinä.

Leonardo DiCaprio, Al Pacino, Bale, Robert De niro, Clint,Jeremy Piver (Ari Gold Entouragesta), Michael C. Hall (Dexter),

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Adam Sandler.

....HAHAHA. Ei. Anthony Hopkins.

1. Jason Statham: Hullu jätkä, joka osaa näytellä. Crankit ja Transportterit katottuani tää jätkä nous ehottomaksi suosikiksi! True action hero.

2. Heath Ledger: Aivan mahtava näyttelijä, joka esim. Yön ritari leffassa veti järjettömän hyvän esityksen ja jätti muut kyllä varjoonsa. R.I.P.

3. Arnold Schwarzenegger: Kova jätkä, joka ollut monessa mukana. Oikea Terminaattori, lapsuuteni sankari.

Guillermo Francella. Loistavia leffoja, kannattaa katsoa esim. Papá se volvió loco :D

Jotai mitäny tulee mieleen satunnaisessa järjestyksessä:
Heath Ledger
Jim Carrey
Johnny Depp
Christian Bale
Jason Stathman
Bruce Willis
Morgan Freeman
Jun Fukuyama ( Anime, ääninäyttelijä..)
Romi Paku ( Anime, ääninäyttelijä..)
Kaiju Fujiwara ( Anime, ääninäyttelijä..)

1. Marlon Brando

Mielestäni kaikkien aikojen paras näyttelijä. On the Waterfrontin ja Streetcar Named Desiren jälkeen olin myyty. Karismaattinen ja häkellyttävän lahjakas näyttelijä. Siviilielämässäkin varsin kiinnostava ja vaikea persoona.

2. Robert De Niro

Esiintynyt eri vuosikymmenillä mahtavissa klassikoissa joissa ei ole koskaan jättänyt kylmäksi. Pitkään lempinäyttelijäni ennen kuin tutustuin Brandon varhaisempiin elokuviin. Viime vuosina esiintynyt melkoisissa pökäleissä, mutta olen silti aina pitänyt hänen roolisuorituksistaan.

3. Winona Ryder

Kun näin pienenä poikana Saksikäsi Edwardin, ihastuin Winonaan. Tästä lähtien hän on ollu lempinaisnäyttelijäni. Hyviä roolisuorituksia 90-luvulla ja ihastuttaa joka roolissa. 2000-luvulla ura taisi ottaa melkoisen osuman sekavien myymälävarkauksien takia. Toivottavasti ura lähtisi taas nousuun Star Trekin ja Black swanin kaltaisen pätkien myötä ja näkisimme Winonaa vielä laadukkaissa elokuvissa jatkossakin.

Back
Ylös Bottom