Lemmy ulos kaapista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilkenny
  • Aloitettu Aloitettu
Heräsinkö mä tänään jossain kieroutuneessa rinnakkaisulottuvuudessa?:eek:

http://www.bravewords.com/news.html?id=29703

MOTORHEAD's Lemmy - "My Sexual Urge For Females Was Always A Driving Force To The Music" [Hot Flashes - 05.07.01 12:15:55]

Ian 'Lemmy' Kilmister is a Rock n Roll icon. His legendary band MOTORHEAD has been going on strong for over 30 years, and there looks like no signs of the band, or the man faltering.

"I play Rock n' Roll to the max," he told VH1, "Motorhead are a Rock n' Roll band, devoted to partying, booze, and sex". Sex is something Lemmy Kilmister is renowned for. The man claims to have bedded thousands of women, including ladies from Penthouse and Playboy. Lemmy isn't the most good looking of all chaps, but he's definitely turns humans on, whether with his music or with his lifestyle.

But has his life been all women all the time?

"People have difficulties overcoming guilt", Lemmy said, "One thing that makes us feel guilty is our sexuality. I know many good people who are gay or bisexual, and I'm proud to say that I can Rock and booze with the best of them. Why? Well, because I am one."

You heard right, Lemmy has decided to come clean and spill the truth out to all his fans.

"My sexual urge for females was always a driving force to the music. Songs like 'Limb From Limb' and 'Make My Day' were written as odes to the female body. But sometimes we, as men, can not always find females to be the more... err... nourishing gender sometimes. Y'know what I mean? Sometimes this... feeling takes you over and you wanna experiment and try out new stuff. I am proud of being a bisexual, and this still doesn't mean I don't want a little bit of p**** on the side (laughs)."

"Prejudices are always hard to break. But I don't give a shit about what others think of me. Motorhead has never been about the critics. It's all the music. Just because I enjoy some guys doesn't mean jack. I still churn out the music every fucking night, all the fucking time. I am proud of my fans, and they know that I always give 100%."

Rock n' Roll, and in particular Metal has always been a rather macho genre. However, with legendary musical icons like Rob Halford (JUDAS PRIEST) and Freddy Mercury (QUEEN) admitting to being homosexual, the stereotypes have been stripped down. Lemmy's coming out may come as a shock, but can we deal with it? The man certainly can.

"I love you guys. No innuendo intended!"

Motorhead's Stone Dead Forever DVD will be out on July 4th through SPV.

EI perkele... nyt veti kyl hiljaseks

p.s. mä oon kuunnellu sitä vaan kun kaveritkin kuuntelee eikä se ace of spades mikään hyvä biisi ees oo, se kuulostaaki jotenkin ihan gaylta :)

Ei huono veto kyllä toi kaapista ulos tuleminen

Ja jotkut täällä olivat yllättyneitä Gekon spollipalveluksesta...

Näin käy kun seksuaalinen vietti on noin massiivinen, ja fanipohja niinkin miesvoittoista kuin Motörheadilla.

Tarkoittaako se äijähevi nyt sitten sitä, että pitää olla äijiin päin kallellaan?

Ei helvetti. Seuraavaksi hedelmäkakkukerhoon ilmoittautuu tietysti Zakk Wylde, Phil Anselmo, Rainer Nygård ja Jouni Hynynen

Rinkun porkkanaryhmä on sitten asia erikseen. Sinne on kovemmat pääsyvaatimukset :D

Kilkenny sanoi:
Rinkun porkkanaryhmä on sitten asia erikseen. Sinne on kovemmat pääsyvaatimukset :D

Eikös porkkanaryhmä tee kummeli jutut ? Rinkun porkkanaryhmä kuulostaa aika pahalta, ei tässä uskalla luottaa mihinkään.

vision sanoi:
Eikös porkkanaryhmä tee kummeli jutut ? Rinkun porkkanaryhmä kuulostaa aika pahalta, ei tässä uskalla luottaa mihinkään.

En oo ihan varma ketä siihen kuuluu. Ainakin Aimo Tarmo ja Sniff Daddy...

Ryhmä sai alkunsa tästä threadista http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=30407&page=3&pp=20&highlight=pakkislaisten

Tosta on valitettavasti deletoitu osa mun posteista. Esim. se kuva, missä mä otan suikkiin, ei oikein aukea tietämättä taustoja. Se oli sellainen "oletko homo?" - leikki, minkä mä kehitin.

Lopullisesti porukka taisi saada muotonsa "Suuressa homosteluthreadissa", joka taitaa olla salaisissa.

Jos tollainen itsensä häpäisyyn ja nöyryyttämiseen perustuva anaali-homo-huumori puree, niin aika hyvät saumat on päästä porkkanaryhmään.

Say woooooooooooot? Who's next?
Axl Rose? Hetfield? TOMMY VITUN LEE?
Mihin tässä muailmassa voe ennee luottoo?

Muistan lukeneeni muuten Metal Hammerista joskus vuosia sitten Lemmyn haastiksen jossa hän kertoi päissään ottaneensa kiertuebussiinsa vetävän näköisen miisun ja käyneensä kuumana. Hetkeä myöhemmin räplättiin lisää ja oli käynyt ilmi että muijalla olikin munat. Ellei muistini minua väärin palvele, hänen sanansa menivät jotakuinkin näin; "I fucked her anyway".

Pysähdyin jo silloin paikalleni miettimään että mitäs helvettiä...

Hyvä juttu, varmaan miehellä itsellä on vähän parempi olo tämän jälkeen. Mötörheadin musa ei tästä kärsi, kuten ei Judas Priestkaan aikoinaan...

Nyt meni kyllä maku Motörheadin musiikin kuuntelemisesta. Kohta varmaan Metallica ja AC/DC tunnustaa olevansa homo - ei voi enää luottaa nuoruusvuosien sankareihin. :itku:

protsku sanoi:
Nyt meni kyllä maku Motörheadin musiikin kuuntelemisesta. Kohta varmaan Metallica ja AC/DC tunnustaa olevansa homo - ei voi enää luottaa nuoruusvuosien sankareihin. :itku:

Niin, tai sitten opit jotain uutta itsestäsi :D

protsku sanoi:

No nämähän ovat aina olleet täysin selviä asioita:

Motörhead: Lähtöisin Imuripäästä, pehmennetty kaupallisista syistä moottoripääksi. Nämä pojat imevät.

AC/DC: Tämähän on vielä helpompi. Tarkoittaa aussislangista bisseä, eli bi-seksuaalia, eli kaikki käy.

Mä olen jo kauan sitten päättänyt hyväksyä, että useimmat hyvän musiikin tekijöistä ovat homoja / bissejä. Homoseksuaalisuuden syvin olemus löytynee aivoista läheltä luovuutta lopulta.

(Naminaminaminami poooOoorkkanaa, heviä se vahvistaaa-a.)

Aimotarmo sanoi:
No nämähän ovat aina olleet täysin selviä asioita:

Motörhead: Lähtöisin Imuripäästä, pehmennetty kaupallisista syistä moottoripääksi. Nämä pojat imevät.

AC/DC: Tämähän on vielä helpompi. Tarkoittaa aussislangista bisseä, eli bi-seksuaalia, eli kaikki käy.

Mä olen jo kauan sitten päättänyt hyväksyä, että useimmat hyvän musiikin tekijöistä ovat homoja / bissejä. Homoseksuaalisuuden syvin olemus löytynee aivoista läheltä luovuutta lopulta.

(Naminaminaminami poooOoorkkanaa, heviä se vahvistaaa-a.)
Musta tuntuu ihan selvästi, että tilausta yli 3 kymppisten omalle elosteluosiolle olisi tuolla vip puolella. Pitäiskö perustaa?

Mike sanoi:
Musta tuntuu ihan selvästi, että tilausta yli 3 kymppisten omalle elosteluosiolle olisi tuolla vip puolella. Pitäiskö perustaa?

Mitä tarkoitat tuolla elosteluosiolla? Nostalgiaa, turhaa nippelitietoa esimerkiksi Stryper-bandin jäsenten nimistä tai Warrantin Cherry pie -biisin ulkoaosaamisesta vaiko muuten vaan "aikuismaisemmasta" osiosta?

Vastaan jokatapauksessa Röllin kera; kyllä.

Mike taisi tarkoittaa porkkanakerhon kokoontumispaikkaa... :jahas:

Back
Ylös Bottom