Leisure Suit Larry - "M:n paperit"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FFQ
  • Aloitettu Aloitettu

FFQ

"Is it wrong to be turned on by a video game?" - IGN

http://www.leisuresuitlarry.com/

No niin. Nyt pääsee verestämään muistoja vuosien takaa kun Larry iskee jälleen!!! Tervetuloa lyhyet yö-unet ja "innostavat maisemat"!

Joko joku tämän omistaa ja on pelannut? Töistä kun ei pääse katselemaan noita SW-kanavia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FFQ sanoi:
"Is it wrong to be turned on by a video game?" - IGN

http://www.leisuresuitlarry.com/

No niin. Nyt pääsee verestämään muistoja vuosien takaa kun Larry iskee jälleen!!! Tervetuloa lyhyet yö-unet ja "innostavat maisemat"!

Joko joku tämän omistaa ja on pelannut? Töistä kun ei pääse katselemaan noita SW-kanavia...

Henk. koht. minä en tuota peliä luokittelisi edes larryksi.

1) Pelihahmo on itse asiassa Larryn veljenpoika, tosin ovelasti nimeltään "Larry".

2) Larryn kehittäjä ja isä, Al Lowe, jätettiin kylmästi pois koko uusimman pelin tuottamisesta.

Ja pelit-lehden ennakossa sanottiin että keskusteluissa ei saa edes valita itse puheitaan vaan keskustelutkin hoidetaan minipeleillä joten kovinkaan samanlaista peliä ei voi odottaa

PeKsE sanoi:
Ja pelit-lehden ennakossa sanottiin että keskusteluissa ei saa edes valita itse puheitaan vaan keskustelutkin hoidetaan minipeleillä joten kovinkaan samanlaista peliä ei voi odottaa
Kuulostaapas tyhmältä. Saas nähdä jaksanko edes asentaa. :jahas:

on paska toi uus,tuli niin ikävä vanhoja larryja et oli pakko hakea ne..
vanha kunnon larry...aaahh.tulee nuoruus mieleen... :D

PeKsE sanoi:

Joo, huonolta vaikuttaa. Sana Larry saa vain hyvät muistot tulemaan mieleen. Toivottavasti ne ei nyt ole pilanneet legendaarista Larrya kokonaan.

No, kai se pitää asentaa koneelle ja katsoa. Toivoa saattaa...

pettymys

kaverin kans oon pelannu uutta "larrya" Xboxille ja sairaan iso pettymys. Peli on tosi tyhmä ja kaikki ne minipelit et edes saa pientä actionii on niin ärsyttäviä että haluu lopettaa pelaamisen ja sit se tärkein naiset, täs uudessa on hyvä määrä naisii mutta ku niitä ei saa hommiin vaan homma aina lopahtaa (demossa) siis larryn veljenpoika on ihna suhari. 10 naisesta joita oon ite saanu on yhtä päässy lykkimään ja sen jälkeen ku yks "NAINEN" hoiteli 'larrya' ja sen jälkeen ilmeni sen olevan mies mun pelaaminen loppu siihen.. ei tommonen kuulu larryihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom