Leijonan Kita

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tosta kyl hirveesti jää käteen. Laskin, että kaikki 500 työntekijää saisivat vuodessa 30 000€ (varmaan aikalailla keskiarvo) nii palkkoihin menee jo 15 miljoonaa. Sitten pitää maksaa vielä kaiken maailman vakuutuksia ja logistiikkaa, kiinteistöt, materiaalikulut jne.... ja loput mitä jää jaetaan vielä perheen kesken.

Veikkaan, että Kaijalle jää käteen vuosittain 1-2 miljoonaan euroa. Paljon rahaa, mutta Fortumin johtajat kusisivat päälle.

Eli siis kyllä tuo on paljon rahaa eli ei häntä voi ihan persaukiseksi sanoa. Siinä olet oikeassa Widowmaker. Mutta ei tuollaisesta parin millin ansiotuloista voi sijoittaa mitään 500 000€ sijoituksia nii ku Lehti oli valmis tekemään...... enkä jaksa tarkistaa Kaijan ansiotulojaan mistään listasta. Asia ei kiinnosta niin paljoa :D

Juu, juu...voipi olla että tienaa sen 1-2 milliä vuodessa. Siis Eurokankaasta, mutta veikkaanpa että on muitakin verkkoja vesillä. Ja on kuitenkin "muutaman" vuoden tota pyörittänyt, niin siellä sukanvarressa lienee hieman enemmän kuin toi 1-2 milliä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, juu...voipi olla että tienaa sen 1-2 milliä vuodessa. Siis Eurokankaasta, mutta veikkaanpa että on muitakin verkkoja vesillä. Ja on kuitenkin "muutaman" vuoden tota pyörittänyt, niin siellä sukanvarressa lienee hieman enemmän kuin toi 1-2 milliä.
Jees, näinhän se on. Tuon sukanvarsi-rahan otin heti huomioon, mutta ei tullu ajateltuu, että eri firmojen osakkeissahan sillä saattaa olla rahaa kiinni ja paljon. Niiku tolla meidän bränditädillä. Tiedä vaikka sitten niissä Fortumin osakkeissa, sit ei tiedäkkään kuka kusee ja kenen silmään ;)
 
Fortumin johtajathan tienas noin 11 miljoonaa viime vuonna, mä en tiiä mikä siinä on, mutta mä vertaan aina Räikkösen palkkaan... se jätkä vetää 40 miljoonaa vuodessa. Melkein 4 kertaa enemmän ku suuryritysten johtajat:wtf:

Ja sponssit sun muut päälle. Vaikka Fortumin sedillä on myös sivutuloja, niin epäilen että kimi vie silti yli 10 kertoimella vuositulot.
 
Fortumin johtajathan tienas noin 11 miljoonaa viime vuonna, mä en tiiä mikä siinä on, mutta mä vertaan aina Räikkösen palkkaan... se jätkä vetää 40 miljoonaa vuodessa. Melkein 4 kertaa enemmän ku suuryritysten johtajat:wtf:

Käsite "persaukinen" riippuu. Meille peruspulliaiselle fortumin ja kimin tulot on aivan _helvetisti_. Mutta jolleki miljardöörille kimin tulot ei ole mitään. Eihän sillä saa kuin Jetin ja jotain muuta hiluja päälle.

se vähä riippuu:)
 
Ja tuokin vissiin jäävuoriprojekti?

niin siellä viimeisessä kappaleessa sanottiin

"Leijonien ainoa varma sijoitus on 60 000 euroa.

Sillä summalla Maskun kalustetalon ja Ideaparkin isä Toivo Sukari sai 51 prosenttia sokean dekkarikirjailijan Teijo Romppaisen keksimästä Elämysten jäävuoresta. Kunhan pakkasia tulee, Romppaisen 20 metriä korkea jäävuori kohoaa Lempäälän Ideaparkin vetoneulaksi. Ensimmäiset jäävuorihäät on mahdollista viettää helmikuussa."
 
Back
Ylös Bottom