- Ikä
- 46
ZannaZ sanoi:Mä oon itseasiassa itekin tässä mietiskellyt jonkun alan julkaisun tilaamista iha kotiin, tähän mennessä on joitakin irtonumeroita ja kirjastoa käytetty hyväksi. Body olis varmaan ihan ok, mutta mitenkäs sitten toi Oxygen? Voisi enemmän olla juttua naisille/fitness-hommista, vai kuinka? Joitakin irtonumeroita on tullut osteltua ja selailtua ja vaikutti ainakin lupaavalta. Onko Oxygenilllä jotain nettisivuja vai kuinka saisi tämän lehden tilattua? Minkämoista hintaa tulisi?
Mä tykkään oxygenistä kovasti. Ei joka numerossa ole aina mitään uutta, mutta esim. ruokaohjeet on tosi hyviä! Ja kisaraportit on myös mielenkiintoista luettavaa. Mielestäni mielenkiintoisin ja monipuolisin lehti joka meidän lehtihyllystä löytyy. Mainoksia on, se on totta, mutta onhan se kiva katsella mitä kaikkea sitä voisi ostaa, jos asuisi maapallon toisella puolella..!
Itse tilasin lehden juuri viikko takaperin ja hinnaksi taisi tulla n. 42 dollaria eli joku vajaa 35 euroa. (lappu, johon hinnan kirjoitin on kadoksissa, joten ihan tarkkoja en voi just nyt kertoa..) Itse soitin asiakaspalveluun, mutta nettisivuiltakin löytyy tilauskaavake. Hinnasta en sietä kautta tiedä.
Body tulee meidän talouteen myös, mutta uudistuksen jälkeen, en oikein tiedä onko lehti mielestäni hyvä vai ei...