lehdet

ZannaZ sanoi:
Mä oon itseasiassa itekin tässä mietiskellyt jonkun alan julkaisun tilaamista iha kotiin, tähän mennessä on joitakin irtonumeroita ja kirjastoa käytetty hyväksi. Body olis varmaan ihan ok, mutta mitenkäs sitten toi Oxygen? Voisi enemmän olla juttua naisille/fitness-hommista, vai kuinka? Joitakin irtonumeroita on tullut osteltua ja selailtua ja vaikutti ainakin lupaavalta. Onko Oxygenilllä jotain nettisivuja vai kuinka saisi tämän lehden tilattua? Minkämoista hintaa tulisi?

Mä tykkään oxygenistä kovasti. Ei joka numerossa ole aina mitään uutta, mutta esim. ruokaohjeet on tosi hyviä! Ja kisaraportit on myös mielenkiintoista luettavaa. Mielestäni mielenkiintoisin ja monipuolisin lehti joka meidän lehtihyllystä löytyy. Mainoksia on, se on totta, mutta onhan se kiva katsella mitä kaikkea sitä voisi ostaa, jos asuisi maapallon toisella puolella..! :)

Itse tilasin lehden juuri viikko takaperin ja hinnaksi taisi tulla n. 42 dollaria eli joku vajaa 35 euroa. (lappu, johon hinnan kirjoitin on kadoksissa, joten ihan tarkkoja en voi just nyt kertoa..) Itse soitin asiakaspalveluun, mutta nettisivuiltakin löytyy tilauskaavake. Hinnasta en sietä kautta tiedä.

Body tulee meidän talouteen myös, mutta uudistuksen jälkeen, en oikein tiedä onko lehti mielestäni hyvä vai ei...

Myös ainakin Suomalaisen kirjakaupan sivuilta pystyy tilaamaan ulkolaisia lehtiä. Olen vähän katsellut vuosikertojen hintoja, mutten vielä mitään tilannut. Ois kyllä piristävää jos silloin tällöin tupsahtais luukusta kotiäidin iltapäiväkaffen piristykseksi joku lehti, oli vaikka kuinka hömppää...

Hankalaa vaan, kun ei voi vertailla noita helposti. Tältä paikkakunnalta ei saa noita ulkolaisia mitään, tai siis saa kun tilaa lehtipiste.fi:n kautta. Olenkin sieltä silloin tällöin jonkun tilannut, nyt on luettu yksi Muscle & Fitness Hers, Oxygen ja ensi viikolla tulee tohon lähikioskiin tilaamani "testikappale" Shapea. :) Sopivaa juhannuslukemista. :D

Itselle on nyt jonkin aikaa tullut Oxygen tilauksena Suomalaisen kirjakaupan (lehtiapajan) kautta. En oikein voi suositella, sillä tilasin lehden muistaakseni toukokuussa ja vasta kovan urputuksen jälkeen se alkoi tulla elokuun numerosta lähtien, mooonien mutkien kautta - ensin lähettelivät vaan Suomesta niitä ennen kuin tilaus meni rapakon taakse perille, sieltä lehtiä rupesi tulemaan vasta muistaakseni marraskuussa. Yrittivät vielä laskuttaa lehdet uudestaan vaikka olin jo kerran maksanut, siitä tosin selvisin puhelinsoitolla laskutukseen. Lisäksi joulukuun numero tuli myöhemmin kuin tammikuun numero, ja äskettäin sain heinäkuun numeron vaikka kesäkuun lehteä ei ole vielä näkynyt... ehkä sekin sieltä joskus tulee... ehkä :rolleyes:

Itse olen ajatellut etten uudista tilausta, kaupoissa lehti on kuitenkin viimeistään silloin kun se tulee kotiinkin, joten vaikka se hiukan maksaakin enemmän taidan vastedes kipaista hakemassa sen lehtihyllystä. :(

Mä luen kuntoplussan ja fitnessin aina ihan läpällä ja kauhistelen niitä juttuja mitä siellä löytyy... paras on ollut se miten välttää muskelit! :eek: Hehheee :lol2:
Body on kyllä ihan hyvä lehti, ei oo valittamista. Luen aina työpaikalla sen, ja bodaus -lehen luen kirjastossa. Siitä on tullu nykyään kanssa joku ihme jumppa sunnuntaikuntoilu lehti prkl! :itku:

Kiitos varoituksesta Lumitähti! Olen myös suunnitellut jo kauan Oxygenen tilaamista, mutta en ole uskaltanut, koska olen pelännyt että jos siinä tilaamisessa on jotain sähläystä jne. Nyt kun tiedän, että sekavaa on sen lehden toimitus kotiin, tyydyn ostamaan edelleen irtonumeroita. Taas vältyttiin omakohtaiselta mieliharmilta, kun joku muu on jo kokeillut. Huonompi homma tietysti sinulle... Muuten on ihan OK lehti, ne ainaiset mainokset kyllä joskus tökkii ja joskus taas ei. Kuvathan ovat tosi hienoja ja hyvin otettuja, samaan tasoon kun pääsisivät Suomessakin. Vaikka aika paljon niitä on varmaan retusoitu..

Mun mielestä Body on taas niin amatöörimäisesti tehty ettei ole tottakaan. Joka jutussa on hirmuisesti kirjoitusvirheitä. Jossain aikaisemmassa numerossa erehdyttiin pilkkaamaan Bodaus-lehden päivittämättömiä nettisivuja. Uusimmassa numerossa oli joku villitys keksiä ihmisille lempinimiä tyyliin Minä "the Törppö" Taulapää. Joku siellä kirjoitti juuri lunastaneensa kansainvälisen tuomaripassin mutta missään ei mainittu kuka tämä kirjoittaja oli. Ja aikamoista sanahelinää oli kevään kisojen arvostelutkin.

Oxygen ja fitness Rx for women on mun lemppareita, vaikka noita suomalaisiakin joskus tulee luettua. Mutta niissä ottaa kirjoitusvirheet ym. viimeistelemätön ulkoasu silmään...

Tilasin keväällä oxygenin noiden nettisivujen kautta. Sitten kun kysyin, että mistä numerosta mun tilaus alkaa, niin vastasivat, että elokuun! Yritin siinä vähän urputtaa, mutta ne eivät tajunneet, olivat vaan, että näinhän tää toimii, ja sinun etusi tämä on. Ilmeisesti sitten siellä noi tilaukset menee jotenkin eri tavoin kuin täällä.

Miuku sanoi:
Tilasin keväällä oxygenin noiden nettisivujen kautta. Sitten kun kysyin, että mistä numerosta mun tilaus alkaa, niin vastasivat, että elokuun! Yritin siinä vähän urputtaa, mutta ne eivät tajunneet, olivat vaan, että näinhän tää toimii, ja sinun etusi tämä on. Ilmeisesti sitten siellä noi tilaukset menee jotenkin eri tavoin kuin täällä.

Taisi muuten olla niin, että minullekin sanottiin, että elokuun numerosta alkaa.. Tilasin tässä viikko pari sitten. En vain pitänyt sitä omituisena kun Jenkeissä näyttää lehtien kuukaudet menevän jotenkin oikeita kuukausia edellä..? Eli oletan lehden tulevan joskus heinäkuussa viimeistään. Toimitusehdoissa tai jossain sanotaan, että eka lehti tulee 4-6 viikon kuluttua.. Toivotaan, että jossain vaiheessa alkaa lehtiä tippumaan postiluukusta..

Body tulee ja fitness, joka ei kyllä ole mielestäni muuta kuin jumppapalloa ja keppijumppaa...

Muscular Development ja flex tulee joskus lukaistua.

Mistähän päin Oulua ois nykyisin mahdollista löytää Oxygenejä? Olen ostanut joskus varmaan kolme vuotta sitten Limingantullin Prismasta, mutta nyt en ole piiitkiin aikoihin nähnyt kyseistä lehteä oikein missään lehtipisteissä. Muutenkin alan lehdet ovat aika huonosti saatavilla. Flexiä oon nähnyt Stockalla ja jossain muuallakin, mutta erityisesti Oxygen tai M&F Hers kiinnostais... on nimittäin aika kivaa motivaation lähdettä kun niitä selailee (ja juttujakin tulee joskus luettua ;) )!!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Marsu sanoi:
Kannattaa tutustua kirjaan nimeltä Belle Ligne jos haluaa tietoa eri treeni liikkeistä ja niiden variaatioista sekä oikesta tekniikasta. Kirja on suunnattu pelkästään naisille. Ainoa huonompi puoli kirjassa on se että käsitreeni puuttuu. Oisikohan siitä tulossa jatko-osa..?
Veikkaan, että käsitreeni löytyy kirjasta nimeltään LIHASKUNTOHARJOITTELUN ANATOMIA ISBN 951 - 9147 - 41 - 1. Saman kustantajan julkaisu. Ts. en usko, että tulee käsitreeniteosta naisille :D . Ehkäpä Belle lingen ideana ei ole käsilihasten ja voiman hankinta ... :jahas: Taustalla taitaa olla peremminkin kauniit linjat on naisten juttu -ideaa. ;)

En ole lukenut, mutta selaillut noita molempia jossakin kaupassa. Pidin vähän kalliina, kun maksoivat jotain 50 e. Toisaalta ei tarvi kuin muutama lehti ostaa, niin on 50 e mennyt.

Trinity, mä olen tsekkaillut noiden lehtien saatavuutta lehtipiste.fi:stä. Eli sieltä voi etsiä haluamansa lehden ja sitten paikkakunnan nimen tai postinumeron perusteella katsoa löytyykö sieltä myyntipistettä. Sitä kautta voi myös halutessaan tilata jonkun lehden irtonumeron vaikka lähi-ärrälle, itse teen näin joskus kun meillä ei täällä ole oikeastaan mitään kiinnostavia myynnissä missään...

M&F Hersiä ei enää Lehtipisteen listoilla ole, ja lehtiapaja.fi sanoo, että lehden kustantaminen on lopetettu keväällä 2005? Mitämitä? Onkohan näin?

Kannattaa tutustua kirjaan nimeltä Belle Ligne

Mun mielestä se Delavierin alkuperäinen lihaskuntoharjoittelun anatomia on paljon parempi. Musta tossa kirjassa oli vähän liikaa ilman painoja tehtäviä liikkeitä, koirankusetus ym. Niitä on ihan tarpeeksi tavan jumppakirjoissa. Ja muutenkin asenne paistoi sieltä takaa; "ota pienet painot ja tee niin paljon kuin jaksat".

Body-lehti tulee tähän talouteen. Tullut jo ihan alusta asti. Bodaus lehden silmäilen läpi ruokakaupassa vieraillessani, enkä koskaan sorru ostamaan sitä juttujen tason takia. Jos ostan bodilehden haluan lukea bodijuttuja, en mistään laskuvarjohyppelystä tms.

Body-lehdessä parasta on kisaraportit ja kilpailijaesittelyt. Oon melko laiska lukemaan ravinto yms. juttuja. Ne on hyvin usein sellaista pikku faktaa, joita lukemalla ja ottamalla niistä opiksi tämäkin laji menee melko fysiikaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom