Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse nykyään tyydyn vaan selaamaan Oxygenin viimeiset sivut Ärrällä, ja jos siellä on joku raportti jostain kiinnostavista kisoista, niin sitten ostan, mutta muuten kyseisellä lehdellä ei juurikaan ole oikein mitään annettavaa. Hirveesti kuvia ja mainoksia. No tosin sieltä löytyy kyllä aivan uskomattomia muodonmuutoskuvia motivaattoriksi, mutta halvemmalla pääsee, jos netistä etsii nekin.ZannaZ sanoi:Body olis varmaan ihan ok, mutta mitenkäs sitten toi Oxygen? Voisi enemmän olla juttua naisille/fitness-hommista, vai kuinka? Joitakin irtonumeroita on tullut osteltua ja selailtua ja vaikutti ainakin lupaavalta. Onko Oxygenilllä jotain nettisivuja vai kuinka saisi tämän lehden tilattua? Minkämoista hintaa tulisi?
ZannaZ sanoi:Mä oon itseasiassa itekin tässä mietiskellyt jonkun alan julkaisun tilaamista iha kotiin, tähän mennessä on joitakin irtonumeroita ja kirjastoa käytetty hyväksi. Body olis varmaan ihan ok, mutta mitenkäs sitten toi Oxygen? Voisi enemmän olla juttua naisille/fitness-hommista, vai kuinka? Joitakin irtonumeroita on tullut osteltua ja selailtua ja vaikutti ainakin lupaavalta. Onko Oxygenilllä jotain nettisivuja vai kuinka saisi tämän lehden tilattua? Minkämoista hintaa tulisi?