Left 4 dead - Ultimaalinen livezombiepeli (Valve)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onks kellään tullu himo kattoo zombileffoja L4D:n pelaamisen takia :D Meiti on nyt kattonu parit jo... Hahhaa.

Onkos kukaan muuten vetäny sitä yksinpeliä läpi Expert-tasolla, meitiltä puuttuu vissiin vaan se Rooftop Finale mitä en oo päässy Expertillä läpi.

Tää kyllä mukavaa pelata kaverien kanssa ja sit teamspeakissa tai ventissä vetää kunnon tiimityötä eli vaikka yks kaveri sanoo et mä katon ton huoneen, ja yks sanoo menevänsä edellä bensakanisterin kanssa jne... En tiiä miks mut jotenki tuo tiimityö viehättää :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Välillä saa kuningasajatuksen heittää jossain mapissa closettitaktiikassa molotov oven reiästä ulos samalla, kun zombit yrittää sisään. Palaa mukavasti koko oma tiimi.

viddu tuo on kyllä siistin oloinen peli, iso harmi kun ei oo pleikalle! noh toivotaan että joskus tulee käännös.

Oli hyvät pelit eilen, vaikka yhtä tuskaa tuo expert on. Hauskaa kyllä oli. Vähän jäi tosin harmittamaan kun finaleen asti päästiin, mutta siihen jäi. Tänään rematchia?

Zone-sarja -42%
juu eilen oli kans hauskaa ja mä olin todellinen martyyri ;D tänään voisin kans tulla pelaa ja jos jää paikka tyhjäks tuon frendi mukaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom