Leffojen polttoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olis sellanen brobleema että, kun mä imuroin tolla WinMX:llä kokonaisia levyjä tuolta netistä, niin niihin ei tule minkäänlaisia raitoja ollenkaan. Joten kysynpä nyt viisaammilta neuvoa, että onko mitään keinoa saada niihin raitoja kun polttaa niitä cd:lle, kun muuten nehän tulee niinkun yhtenä pötkönä siihen levylle?!

Jos nyt tarkoitat sellaista, että se levy on yhtenä mp3:sena niin esim. Goldwavella voit pätkiä niitä.

Jep just tota tarkoitin, sattui vaan otsikkoon pieni vieni virhe, kiitos sulle :D

Pystyttekö heittää ossusja joista sais imutettua koko levyjä?
ite otan kazaalla artistien biisejä sieltä täältä mut ois kiva et sais just koko levyn, kun ei tiedä esim. mitä biisejä uusin levy sisältää?

Originally posted by Stalker
Jos nyt tarkoitat sellaista, että se levy on yhtenä mp3:sena niin esim. Goldwavella voit pätkiä niitä.

Tai sitten tekee siihen sopivan cuen jos ei jaksa alkaa asentelemaan ohjelmia ja pätkimään etenkin kun kyseisessä suorituksessa laatu kärsinee useimmissa tapauksissa (olettaen, että useimmat softat suorittavat tuossa decoodauksen ja uudelleen pakkauksen). Eikö useimmilla polttosoftilla pysty muutenkin polttamaan tuollaisen tiedoston trackeiksi vai mistä tuollainen mielikuva on jäänyt mulla päähän.

Koko levy

Jos kokonaisia albumeita haluat imutella, on mun mielestä Dc++ varsin toimiva ohjelma.
Varmemmin saa imutettua kunnon nopeudella kuin eMulella..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yep. DC++ on paras imutteluun.
RIAA(.org) haastelee nykyään oikeuteen porukkaa jotka lataa kazaalla mp3sia.

Onko joku muu kohdannut saman ongelman, mutta ainakana mulla eMule ei suostunut toimimaan! konffasin sitä varmaan kokonaisen päivän ja tein kaiken niinkuin helpissä sanottiin. Helpissä tosin myös sanottiin että joissain tapauksissa palomuuri estää eMulen toiminnan.. Tämä on kummaa, sillä dc++ ja kazaa toimivat ihan mugisematta.

Oman palomuurin (zonealarm) sammutan eMulen käytön ajaksi, mutta isp:llä on toki omat systeemit käynnissä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom