leffatähtien etuoikeuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mixu

Ei vain tajua
Christopher Walken harrasti nuorempana tassimista, ennen kuin ryhtyi esittämään pääosin roistoja suurissakin elokuvissa. Walkenin eräs "symptooma" on se, että jokaiseen rooliinsa, vaikka kuinka pieneen, hän sisällyttää tanssiliikkeen, oli se sitten pyörähdys tai steppi. Unohtamatta tietenkään, että mies itse tanssii Fatboy Slimin musavideolla "Weapon of Choice", varsin lennokkaasti vielä.

tietääkö porukat täällä näyttelijöiden "oikkuja" enemmänkin?

Arska harrasti aikanaan kehonnakerrusta, ja näyttelee lihaksiaan jokaisessa leffassa..

sori .. olen :david:

Originally posted by Mike
Tekikö Walken Pulp fictionissa mitään kiksautusta, ei ainakaan mun muistaakseni, eikös se vain kertonut sille Butchille siitä kellosta?

Jäin miettimään nyt sitä kohtausta... pitää kattoa illalla. Ehkä se sai jotain pientä :david: siihen sisääntuloon. Vaan sitä kelloa en olisi itselleni halunnut, suht. kovia kokenut.

Entäs Walken Bondissa ? Kauriinmetsästäjissä ? ei tainnut tanssia

Yksi parhaista leffoista

Originally posted by Mixu
Christopher Walken harrasti nuorempana tassimista...

Vittu mikä pelle. Kuka kehtaa ;)

Star Trek: Deep Space 9:n Kapteeni Sisko ei osaa näytellä vihaista yhdessäkään leffassa. Aina sama silmät suuriksi ja huutaa haukkomalla -viha.

Originally posted by TheSami
? Kauriinmetsästäjissä ? ei tainnut tanssia

No siinähän on se saatanan pitkä tanssikohtaus (häät) suht. alussa.

Btw. kaikkien aikojen parhaita leffoja

Originally posted by karikatyyyri
niin ja peter north omaa suuren "roiskautuksen"ja se äijä roiskauttaa usein.isot pojat kerto näin.

Eiks Peter North ole Tyrvään vankimielisairaalassa??

Peter Nort on lempi pokitähteni!
Se varmaan mällää 1-2dl kerralla :blow: :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sikanautapaistijauheliha on vaan kateellinen!

Aiheeseen palaten:
Tarantinolla on jalkafetissi, tämä käy ilmi ainakin pulp fictionissa ja From dusk till dawnissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom