BB PRO Lee Priest

Haluan tosin tuon teris -sormuksen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
homo se on! nyt se on tullu todistetuksi:D ^^

- - - Updated - - -

18352_259809205621_7427471_n.jpg

Kyllä tää papin touhu on todella pientä greenen vaatesekoiluun verrattuna :D
Joo niin on.

Greene sanoi jostain messagen välittämisestä noiden punaisten gladiaattorikamojen aikoihin. Onkohan se The Message sitten kaapista ulostulo niiden posevaatteiden avulla. :D

On tosiaan aivan helvetin mauttomaksi mennyt toi Priestin tatuointimeininki. Noin muutenkin olen aina ihmetellyt sitä kun jotkut luulee että on helvetin hienon näköistä kun raiskataan oma keho täyteen jotain mauttomia tatskoja ikään kuin sillä saataisiin jotain kovempaa katu-/saliuskottavuutta, heikon itsetunnon omaavia dropittajiahan nuo tuppaa yleensä olemaan. Metallibändin esiintyjille tatskat sen sijaan istuu kuin nenä päähän.

Aika moni jolla on kroppa täynnä tatskoja on ottany ne siksi että itse niistä tykkää eikä yleisesti miellyttääkseen muita riippumatta onko muusikko, perus-pentti tai sali-seppo. Toki niitä imagoleimojen ottajia löytyy joka ihmistyypistä mutta kun mennään hiha rajojen yli (ranteista eteenpäin ja kaulasta ylöspäin) on taustalla jo jotain muuta kuin huono itsetunto. Ei noi Priestin leimat ihan oo mun "cup of tea" mutta jokainen tyylillään. Kun kattonu noita Priestin videoita niin on se kyl tosi jalat maassa hemmo jolla tuskin itsetunnon kanssa kriisiä tai tarttee omasta mielestään katu-uskottavuutta :). Ja toki ymmärsin kommentin yleisen näkökannan ja tää oli vähän siitä ohi ja Priest keskeinen kelailu omalta puolelta

On tosiaan aivan helvetin mauttomaksi mennyt toi Priestin tatuointimeininki. Noin muutenkin olen aina ihmetellyt sitä kun jotkut luulee että on helvetin hienon näköistä kun raiskataan oma keho täyteen jotain mauttomia tatskoja ikään kuin sillä saataisiin jotain kovempaa katu-/saliuskottavuutta, heikon itsetunnon omaavia dropittajiahan nuo tuppaa yleensä olemaan. Metallibändin esiintyjille tatskat sen sijaan istuu kuin nenä päähän.

Isä-syndrooma, josta voi tosin olla hyötyä bodauksessa?

Kommentoin tähän jo, mutta on tosiaan mauton ukko. Ainakin näkyvät tatskat pois (naama!) ja nuo helvetin teräsmies-krääsäkorut ja parturiin niin olisi varmasti tyylikäs ja mallikas kaveri. Fitness ja bodaus tekee usein ihmisistä tosi mauttoman/halvan näköisiä.

Siinä kyllä lahjakas ukko, jos ketä..

Suositut

Back
Ylös Bottom