BB PRO Lee Priest

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Voisitko jatkossa laittaa vain linkkejä ja sitten kuvailla sisältöä muutamalla sanalla? Koska videot eivät herätä juuri ollenkaan keskustelua, niitä tulee ihan mieletön määrä yhdelle sivulle joka ainakin itselläni kaataa selaimesta flashplayerin.

Voisitko jatkossa laittaa vain linkkejä ja sitten kuvailla sisältöä muutamalla sanalla? Koska videot eivät herätä juuri ollenkaan keskustelua, niitä tulee ihan mieletön määrä yhdelle sivulle joka ainakin itselläni kaataa selaimesta flashplayerin.

Samaa mieltä, perin raskas selata :/

2005+lee+priest+01.jpg

2005+lee+priest+05.jpg

2005+lee+priest+04.jpg

2005+lee+priest+03.jpg

2005+lee+priest+02.jpg

Hieno äijjä kieltämättä, nyt vaan vikaa kertaa pisti silmään noi tatuoinnit ja tuli mieleen kuinka on mahdollista että jokainen tatuointi on aivan saatanan ruma :D Ei kai siinä, joka hällä ei ole silmää tai sit mulla ei ole

e: siis näissä kuvissa, puhumattakaan siitä naamasta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Millähän vehkeillä porukka täällä käy, kun kaatuu parista videosta.. :D

Itsehän en kattois yhen yhtäkään videota tässä threadissa, jos olis pelkkä url youtubeen. Koneen ei todellakaan tarvii olla mikään tykki, mut pakko olla jotain vikaa siinä, jos tota sivua ladattaessa joku kaatuu.

Mulla on kaatuillu flasplayer viimisimmän päivityksen jälkeen ihan facebookissakin, jos olisi sama ongelma kyseessä?

Tuli lueskeltua vähän tuosta suolihuuhtelusta ja suomenkielisellä sivulla sanottiin että joltain kuolleelta ihmiseltä oli poistettu suolesta 28kg jätettä. Tuli mieleen heti että oliskohan Ronsterille apua vyötäröönsä huuhtelusta.:D

Kyllähän olisi mahtavaa mies nähdä lavalla vielä kerran. Itse hän on puhunut yhdestä ja viimeisestä kerrasta "faneille". Eiköhän kunnon sponsori + felx/md soppari nii homma onnistu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom