BB PRO Lee Haney

Tuo kirja motivoi aivan erilailla kuin monet uudemmat kirjat joissa treenistä on tullut tähtitiedettä.On mulla lisäksi tuo tässäkin ketjussa oleva Lee Haney's Workout video.Se katsottiin läpi satoja kertoja ja sitten sumutettiin ennen treeniä Leen mainostamaa yrttiä kielen alle,VARMASTI vaikutti.;)

Eri kirjoilla on omat paikkansa. Haneyn kirja voi motivoida (itse olen sen suunnilleen lukenut), mutta ei siitä kovin hyvin treeniin saa vinkkejä kun höpötetään vain hauisten muodosta :)

Eri kirjoilla on omat paikkansa. Haneyn kirja voi motivoida (itse olen sen suunnilleen lukenut), mutta ei siitä kovin hyvin treeniin saa vinkkejä kun höpötetään vain hauisten muodosta :)

Joo, onhan se vähän vanhanaikainen ja hauskasti suomennettu.

On tolla Honeyllä tajuttoman hieno ruho tossa guestposessa. Takuuvarmasti yksi kaikkien aikojen lahjakkaimmista kavereista kehonrakennuksessa.

Lee Haney juttelee olympiasta, koko instituutiosta ja kilpailijoista, hyvää läppää. Magee toi murre.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1185554_618952741483425_2107499137_n.jpg

Undercover Pro
IFBB Pro

My question: Who are a few of the coolest, most down to earth bodybuilders you have met? Past or present.

Lee Haney. The best example of a QUALITY human being, and a real shining example of how someone can be the best bodybuilder, then use that energy to be the best person.
Lee Haney blows Arnold or anyone else way for being the best representative to come out of bbing.
I just wish more people got to know him and his amazing character.

Back
Ylös Bottom