Leanveto tulos 25:stä 40-50:neen kertokaahan vinkkejä.

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
niitä otteita saa kaupasta. pienet maksaa ~5€ ja suurimmat ~50€. ite oon tehny puulistoja ja erilaisia muotoja. hiltillä luonnonkivistä läpi on yks keino. autokitistä ja hiekasta saa myös ite tehtyä. halvimpia on tietysti ne puulistat.

sun ei välttämättä tarvi koko seinää rakentaa. yksinkertasin juttu, mitä oon käyttäny on pari puulistaa oven päällä ja hyvin pelaa. hieman pyöristät reunaa, ettei sormet mee rikki. toinen leveempi ja toinen kapeempi. jos viettävät hieman alaspäin, ovat hankalampia = hyvä. kantsii kuitenkin tehdä alkuun liika leveet ku kapeet, ettei tuu tympä ja nivelet pauku.

niistä sit leukoja, lukituksia, eritasoleukoja jne.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hitto että mä innostuin tästä kiipeily hommasta! Oisko sulla linkata jotain kauppaa netistä tai heittää jotain osotetta? Kiitos näistä vinkeistä! Tietäisitkö tampereen seudulta mitään kauppaa mistä noi kengät voi bongata?

tutkimusten mukaan kiipeilijöillä on kovin lihasaktiivisuus selän alueella. siis jopa kovempi kuin voimistelijoilla tai voimailijoilla. hyvä laji siis :)

pari kauppaa:
www.mountainshop.fi - hki
www.camu.fi - hki
www.summitsports.net - turku

kengät kyl kannattaa kokeilla ennen ostoa. kaupassa kyl neuvovat, mutta ideana on, että tiukat ne saa olla. ilkeet kävellä, mutta hyvät kiivetessä. hyviä merkkejä mm. five ten, mad rock, la sportiva, boreal. kuinka pitkä sun jalka on jos mittaat sen kantapää pöydällä? jos mun varastossa olis.

25cm. muita jalkineita ostaessa ongelmana on aina löytää sopivan levee lesti ku on tällänen "lättä"jalka. Tonne camu.fi osotteeseen en ollu surfaamalla eksynykkään ja siellähän niitä otteita oli vinot pinot :) Se autokitti juttu kuulosti aivan loistavalta ja oonki heti tänään menossa hakeen sitä samalla ku haen maalit pyöränrunkoo varten. Mä voisin avata uuden threadin tähän kiipeilyyn. Voi jatkaa sit keskustelua leuanvedosta täällä.

five tenin ja mad rockin popot on aika kapeita. la sportivalla hieman leveempi lesti. mun omat kengät ei sulle sovi. 29cm.

kyllähän kiipeily voimapuolelle sopii. sen verran vahvoja sällejä ne gurut on. ehkä sitä itekin joskus sellaseksi mutantiksi ittensä saa.

Jto olen tehnyt nyt ekan viikon tota sun leukaohjelmaa. Ajattelin tässä että voisko ton tikapuu reenin tehä vuorotellen pyramidin kanssa? Joka toinen viikko toi ja joka toinen 1 kerran pyramidi. Se toi ainakin aikoinaan penkki tulokseen joka viikko 2,5 kiloo lisää sehä ois soppeli kehitys vauhti tähänkin :whip:

kyllähän se vaihtelu aikalailla merkkaa. en näe syytä, mikset noin vois tehdä.

Jto mitenhän kannattais tehdä ku on nyt mahdollisuus tehdä kuntopiiri/käydä salilla 3 kertaa viikossa niin ton leuka ohjelman kanssa? Päivät jollon pääsen salille on ma ke ja pe. Ajattelin itse tehdä
MA: pyramidin/tikapuut vuoroviikoilla.
KE: 5-10*10*op.
PE: 4-6*6*15-20kg
Mitä mieltä olet? Tai miks ei muutkin mitä mieltä olette?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jto Mikäli mahdollista voisitko käydä sanomassa mielipiteesi Yleisestä harjoitus ohjelmasta jonka laitoin aerobisen harjoittelun puolelle ja eritoten sen puntti osuudesta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom