Leader G MASS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mujahid
  • Aloitettu Aloitettu
On Tuota G-Massia tullu yks pönttö kiskottua.. sekottu helevetin hyvin ja makuakan ei ollu mitenkää paha (kaikkeen tottuu). Se vaan oli negatiivista että siinä oli tosi paljon sokeria.. tuli vähän huono olo... Mutta ei mikään huonoin ostos.

Mulla tuo hera ainakin pierettää vitusti, mutta vika taitaa olla minussa... tuossa Whey+:ssa näyttää tuo hiilari olevan sokerin muodossa.. varmaan ei muuten saa siihen sitä oksettavan ylimakeaa makua :). No kyllä se ainakin hintansa haukkuu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KSENA sanoi:
jaa halpaa?? osta *** heraa maksaa 9e 800g. sekottuu hyvin ja maistuu neutraalille. laadusta en tiedä

No ne nyt on varmasti paskaa. Meinaan vaan, että luulisi tuon olevan ihan ok jos 1 kg maksaa 29e. Fastilla on myös whey+, mutta onkohan tuo lähellekään yhtä laadukasta? Luulisi että leader tekisi vain yhtä tosi halpaa protskua. Mä en enää uskalla ostaa noita superhalpoja protskuja, koska pelkään ettei niistä ole mitään hyötyö, jolloin päivittäinen proteiinin saanti tippuu n. 60 grammalla.

mujahid sanoi:
Leader:n G MASS olisi harkinnassa. Onko käyttökokemuksia palautus ja/tai massanlisääjänä?

Mä sanoisin mulla ollut joskus mansikka käytössä useampi purkkikin ja maku mun mielestä hyvä, itse asiassa parempi kun fastin maustetut versiot, fastin maustetut prodet maistuu muutenkin mun mielestä raudalle. Sekoitus erinomanen ei paakkuunnu. Mutta mitä tulee näihin gainereihin oon joskus alottelijoiden osiolle kirjottanu miten menin aikoinaan kaupparatsun halpaan, ja sinisilmäisesti vetelin naamaan näitä kaikkia paskoja. Paino nousee ok, siitä suuri osa fläsää miksi tuhlata rahaa moisiin kun voi syödä sen 500 kcal plussaa( + tarvittavat prodet) ja saada sillä tavalla sitä massaa, saamalla myöskin siinä sivussa hiukan lihaakin. Noi gainerit lisää vaan nestettä ja paskaa vyötärön ympärille.

alikkiiski sanoi:
No ne nyt on varmasti paskaa. Meinaan vaan, että luulisi tuon olevan ihan ok jos 1 kg maksaa 29e. Fastilla on myös whey+, mutta onkohan tuo lähellekään yhtä laadukasta? Luulisi että leader tekisi vain yhtä tosi halpaa protskua. Mä en enää uskalla ostaa noita superhalpoja protskuja, koska pelkään ettei niistä ole mitään hyötyö, jolloin päivittäinen proteiinin saanti tippuu n. 60 grammalla.

Ja mä sanon ettei se aina mene niin että korkea hinta ja laatu loistavaa, halpa hinta ja laatu paskaa ite oon käyttäny juuri noita 9 e pusseja. Ja kun itse tykkään maustamattomista heroista niin noi sopii kuin nenä naamaan, maku todella laadukkaan heran makuista. Voittaa mennen tullen kalliimmat suomalaiset kilpailijat. Tietenkin jos shillinkejä löytyisi enemmän ostaisin twinlabia/ prolabia mutta köyhä tyytyy vähempään.

Mitä mieltä posukat on Twinlabin Super Mass Fuelista? Siis massanlisääjänä... onko hinta/laatusuhteelta parempia tuotteita tiedossa? Mielestäni kyseinen tuote on aivan järkyttävän hintaista...

Tosiaan maistu ihan paskalta (vanilija), mikä ei niin iso este ole, mutta kun ei juuri tuloksiakaan tullut, niin kannattaa vaan säästää rahat ja ostaa fiksummin. Ei kyllä sekoittunutkaan sitte millään sheikkerissäkään.

jani85 sanoi:
Mitä mieltä posukat on Twinlabin Super Mass Fuelista? Siis massanlisääjänä... onko hinta/laatusuhteelta parempia tuotteita tiedossa? Mielestäni kyseinen tuote on aivan järkyttävän hintaista...

Tuotakin tultu joskus kokeiltua maku oli mansikka myöskin ja ihan hyvänmakuista, sekoitus erinomaista. Luulenpa mitä nyt muidenkin käyttäjien kommentteja kuullu niin näiden jenkkivalmisteisten prodejen maku on yleensä :kuola: . Tuloksiin en mene sen enempää kommentoimaan sillä noi gainerit pidän tosiaan melko humpuukina ja rahojen tuhlauksena.

Belmondo sanoi:
En tarkoittanut astua lypsylehmän kaviolle, vaan että massanlisäystarkoituksessa aika turhan old school kerätä kaloreita tuollaisista tyhjistä insuliinia heiluttavista hiilareista.
Palkkari on tietysti asia erikseen.
Sun pitäisi mennä myös Savolaisen Makelle kertomaan ettei maltoa kannata syödä massakaudella massankasvatukseen. Tiedä kuinka iso olisi jos tuon olisi tiennyt, sillähän on tapana maltoa vedellä reippaasti massakaudella, tosin aika monella muulla ISOlla ukolla myös...:rolleyes:

Mike sanoi:
Make vetää maltoa 400g päivässä aterioiden yhteydessä.
Niin bulkilla ja Make on ihan eri asia, meinaan äijä on semmoinen kalorin polttouuni, että se tarvitsee kaloreita paljon varsinkin bulkilla..

NGV sanoi:
Niin bulkilla ja Make on ihan eri asia, meinaan äijä on semmoinen kalorin polttouuni, että se tarvitsee kaloreita paljon varsinkin bulkilla..

Luulen että ihan pöytäsokeri olisi Markollekki parempi. Mutta tuskin suurtakaan väliä jos massiivisen aterian yhteydessä vetää

j.uhis sanoi:
Sun pitäisi mennä myös Savolaisen Makelle kertomaan ettei maltoa kannata syödä massakaudella massankasvatukseen. Tiedä kuinka iso olisi jos tuon olisi tiennyt, sillähän on tapana maltoa vedellä reippaasti massakaudella, tosin aika monella muulla ISOlla ukolla myös...:rolleyes:

Tämä aina niin hiton hyvä kortti vetää esille. Sillä nyt ei ole tavallisen aloittelijan tai vähän edistyneen kanssa mitään tekemistä, mitä esim. Savolainen syö. Kaverilla on massaan senverran reilusti, että kulutuskin on ihan toiselta planeetalta, joten ei kiitos aina vedetä noita pro-ukkoja mukaan näihin juttuihin.

Toki jokainen saa vetää sen 400 g maltoa päivässä jos haluaa, mutta olen aika varma että jonkun ajan päästä kysellään palstalla miten päästä eroon +20% rasvoista. ;)

Timba79 sanoi:
Toki jokainen saa vetää sen 400 g maltoa päivässä jos haluaa, mutta olen aika varma että jonkun ajan päästä kysellään palstalla miten päästä eroon +20% rasvoista. ;)
Eikös Make ole tälläkin hetkellä dietillä, näin ainenkin hän totesi blogillaan..:rolleyes:

Timba79 sanoi:
Tämä aina niin hiton hyvä kortti vetää esille. Sillä nyt ei ole tavallisen aloittelijan tai vähän edistyneen kanssa mitään tekemistä, mitä esim. Savolainen syö. Kaverilla on massaan senverran reilusti, että kulutuskin on ihan toiselta planeetalta, joten ei kiitos aina vedetä noita pro-ukkoja mukaan näihin juttuihin.

Riippuu tietenkin tavotteista eli haluaako oikeasti MASSAA vai vaan vähän saada lihaksia sinne tänne.
Ja mitä väliä jos kyseleekin palstalla miten päästä ylimääräisestä eroon, eikös sitä kysellä täällä harva se päivä...
Tosin itselle ei liian tiukkaa aikanaan tehnyt lähelle kisakuntoa päästä, vasta viimeiset 3-4 viikkoa olivat tahtojen taistelua, joten pitkälti asennekysymys tarvittaessa hieman pudottaa rasvaprosenttia.

Ps. Ja oliko alunperin kyse vetää 400g maltoa päivässä?:jahas:
Ainakin oma pointti oli vastaus yleensä malton käyttöön kun jotkut näyttävät siitä tehneen itse saatanan. Ne grammat sitten oman harkinnan mukaan ja mieluiten suhteutettuna omaan tarpeeseen.
Itse vetelen sopivasti vaikka laji nykyään voimanosto onkin. Ei tunnu palautuvan riittävästi ilman reilumpaa hiilarimäärää.

j.uhis sanoi:
Riippuu tietenkin tavotteista eli haluaako oikeasti MASSAA vai vaan vähän saada lihaksia sinne tänne.
Ja mitä väliä jos kyseleekin palstalla miten päästä ylimääräisestä eroon, eikös sitä kysellä täällä harva se päivä...
Tosin itselle ei liian tiukkaa aikanaan tehnyt lähelle kisakuntoa päästä, vasta viimeiset 3-4 viikkoa olivat tahtojen taistelua, joten pitkälti asennekysymys tarvittaessa hieman pudottaa rasvaprosenttia.

Ps. Ja oliko alunperin kyse vetää 400g maltoa päivässä?:jahas:
Ainakin oma pointti oli vastaus yleensä malton käyttöön kun jotkut näyttävät siitä tehneen itse saatanan. Ne grammat sitten oman harkinnan mukaan ja mieluiten suhteutettuna omaan tarpeeseen.
Itse vetelen sopivasti vaikka laji nykyään voimanosto onkin. Ei tunnu palautuvan riittävästi ilman reilumpaa hiilarimäärää.

Ei luulisi kenelläkään olevan ongelma saada hiilareita tarpeeksi, siksi ihmettelen miksi ne pitää vetää nopeista lähteistä? Poikkeuksena on jos kulutus on kova, esimerkiksi puntin lisäksi joku runsaasti aerobista liikuntaa sisältävä laji, silloin ehkä vähän pakko vetää massajuomiakin jos meinaa tarvittavat kalorit saada sisään ja jaksaa vielä liikkuakin.

Mun mielestä silti typerä verrata Savolaista ihan tavallisiin salitreenaajiin ja varsinkaan aloittelijoihin, vaikka sitten sitä MASSAA haluaisi ihan oikeasti saadakkin.

Timba79 sanoi:
Ja tämä liittyi asiaan miten?
NO ei se hirveästi liittynyt, mutta ajattelin, että tarkoitit tällä Makea:
Timba79 sanoi:
Toki jokainen saa vetää sen 400 g maltoa päivässä jos haluaa, mutta olen aika varma että jonkun ajan päästä kysellään palstalla miten päästä eroon +20% rasvoista
Siis luulin, että Make olisi tullut kyselemään joten sanoi, että sehän on jo aloittanut dietaamisen. Sorry Timba, ensikerralla luen huolellisemmin.

Ei tossa ollut todellakaan mitään tekemistä Markon dieetin tai minkään muunkaan kanssa. Eipä mulla ole mitään varaa kritisoida miehen dieettejä tai mitään muutakaan miehen treenissä. Joten joku väärinkäsitys varmaan tässäkohtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom