Leader Fitness SM 2008 / Fitness Expo 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
-100
Ville Rekola, Team Mansen Body Club, Tampere
Marko Lampinen, Team Pakkotoisto, Mikkeli
Rami Aaltonen, Mansen Body Club, Tampere
Jukka Vihavainen, Hardcore Team ry., Helsinki
Petri Raatikainen, Team Steel Body, Tampere
Jukka Pekkala Mansen Body club, Seinäjoki

Onko Rami tulossa lauteille?

Mä heittäisin tuohon mukaan Jukka Vihavaisen. Mut tämä onkin mun veikkaus (Jukka on kyllä kovassa kunnossa, jos ei tankkauksia sössi). Omistaa yhden Suomen parhaista malleista, vaikka vähän lihaspaksuuta puuttuu. On myös päässyt kerrankin tiukkaan kondikseen.
Hienoa kuulla, sillä Jukka Vihavaisella on ollut eväät voittaa kilpailuja jo kohta kymmenen vuotta. Jos ei vain olisi joka kerta ollut luokattoman pehmeässä kondiksessa. Malli on sarjansa paras ja lihasta ihan tarpeeksi.

Tähän threadiin sen verran, että ne jotka murehtivat missä voisivat treeninsä tehdä viikonloppuna, niin tähän löytyy helpotus. Lahden Classic Gym on avoinna kaikille treenareille ja minä itse olen siellä päivystämässä lauantaina siinä joskus 15-16 paikkeilla ja päivystelen varmaankin 19-20 saakka, jonka jälkeen tietenkin voi jäädä treenaamaan, mutta varmaan laitan ovet sitten kiinni. Eli nyt on mahdollisuus treenata huippu vehkeillä/salilla.

Onnistuukohan treenaaminen Classic Gymilla kun oon ilmeisesti yhdeksän maissa aamulla Lahdessa lauantaiaamuna, niin siinä ennen expon ovien aukeamista treenaaminen kunnon salilla odotellessa?

Hienoa kuulla, sillä Jukka Vihavaisella on ollut eväät voittaa kilpailuja jo kohta kymmenen vuotta. Jos ei vain olisi joka kerta ollut luokattoman pehmeässä kondiksessa. Malli on sarjansa paras ja lihasta ihan tarpeeksi.
Jollei ryssi viimeitelyjä, niin on huomattavasti aiempaa kireämmässä kunnossa. Näyttäsi vähän lihaakin tarttuneen. Mutta sen kondiksenhan näkee sitten lavalla, jotten lähde mitään veikkailemaan enempi. Jätän arvailut enempi kokeneimmille ja tarkkasilmäisille vanhoille parroille.

Hanna Hahl on se mikkeliläinen bf-noviisikilpailija, josta mainitsin jo aiemmin tässä threadissa :)

kellohp250908.jpg

Kuva linkitetty: www.bodylehti.fi

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onnistuukohan treenaaminen Classic Gymilla kun oon ilmeisesti yhdeksän maissa aamulla Lahdessa lauantaiaamuna, niin siinä ennen expon ovien aukeamista treenaaminen kunnon salilla odotellessa?
Saattas onnata jos oot yhteydessä niihin jotka siellä käy muuten mahtaa olla ovet lukossa.

Hanna Hahl on se mikkeliläinen bf-noviisikilpailija, josta mainitsin jo aiemmin tässä threadissa :)

Kävinkin eilen ihailemassa Hannan kuvia Body-lehden sivuilla :) Todella hieno kunto naisella ja vaikuttaa ihanan positiiviselta pakkaukselta!

Kävinkin eilen ihailemassa Hannan kuvia Body-lehden sivuilla :) Todella hieno kunto naisella ja vaikuttaa ihanan positiiviselta pakkaukselta!

Ja ennen kaikkea näyttäisi olevan lihaksiakin! Sepä se vasta positiivista onkin ;)

kaikille kisaajille tsemiä,varsinkin tampereen porukoille,tämä skippaa lahden ja hyppää floridan koneeseen joka vie aurinkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom